2008年9月19日

lyrics

我有一位朋友,他患有“歌詞妄想症”,即使聽過100遍的歌還是哼不出詞。

最不幸的是我這位朋友平時很好“唱口”,於是他唯有透過妄想出來的歌詞把歌哼出。

他最近看《家好月圓》,聽主題曲多了,於是創作了以下歌詞,還經常把這幾句掛在口邊:

在最壞時候跟風駛里
在最壞時候爭取掃地
無非人生道理


再聽下去我絕對會發瘋。

5 則留言:

policeinspector 說...

你位朋友相當風趣

人生得一知己死而無憾

雖然喺呢一刻你未必認同佢

但我相信佢帶到畀你既,係好多歡樂

匿名 說...

good lyrics=D

匿名 說...

我覺得你開始走火入魔, 葉翠翠對你o既應响實在太大, 活於別人後面, 永遠都無法超越對方, 你認為值得咩! 呢個世界又唔係只得佢一個人, 除咗佢你就無其他人可以去比較咩o 人生道理係要用時間去浸, 人生道理你就無資格去講, 你走去講人哋都唔會信你啦, 人生經驗你就可以同人講!

shizuoka2002 說...

彌明:

在最壞時候爭取掃地?

他是否非常喜歡Harry Potter~~~~~~?:O

匿名 說...

在最壞時候跟風駛里 -> Mm... ok, acceptable
在最壞時候爭取掃地 -> WTF is that?
無非人生道理 -> Err...

The lyric is exactly what the TV drama is about... Seems like written by educated person but it's just a C-Nine level. I'm tired of people mention about Jo-Bou and Hor-Ma etc. Enough is enough (I mean TVB).