2008年9月24日

拒絕出席飯局





























(星島)9月24日 星期三 06:30

(星島日報 報道)袁彌明 (Erica) 昨日出席新城電台節目分享娛樂圈的軼事,她曾表示跟TVB談解約時,被兩名高層及一位同事強逼簽約,「有好多人都不相信我的遭遇,但我的言論公開後,對方 一直未有回應,明眼人一定知發生甚麼事。我認為當評論一件事時便有正負兩方出現,有留意我網上Blog的朋友會支持我,而看報紙得知此事的朋友則是反方, 因為始終那些報道都是由第三者所寫,怎也不及我第一身所寫的真實。」

  Erica謂曾有人於她的Blog上留言,指女藝人被邀出席飯局是很正常(還問我是不是看不起性工作者*),她對此頗生氣:「怎可以把女藝人跟性工作者掛鈎?為甚麼女藝人一定出席飯局?我不明白為何事後還有利是收取。我曾推掉飯局,自己亦不想知是甚麼價錢,免得知道價錢太低會生氣。(說笑而已*)

文、圖:莫家聰



*講者注

17 則留言:

shizuoka2002 說...

彌明:

都過去了,還生氣?

真傻得可愛:)

P.S.留言者之中很多也玩偷換概念的:)

Daniel.

匿名 說...

Silent is not (Gold )

陳大文部落 說...

不如就.....

志暈飯局啦 !

匿名 說...

對方 一直未有回應,明眼人一定知發生甚麼事...

I think people did not even care what you have to say. True of false, who cares? All you want to do is to get coverage from the press. They won't be stupid enough to respond to your silly tricks....

匿名 說...

搵鬼信, 成日搏上報, cheap到呢....
如果人地唔比你走, 你仲唔報警?

匿名 說...

彌明:


也許將來某位富商會詳列一張女藝人的價格表,但是價格卻劃分為天然派與人工派呢。


阪本龍一

匿名 說...

上面匿名講得啱,
肥明都無指明邊個,
咁叫邊個"對方"去回應?
笑爆咀

匿名 說...

This b*tch hates you a lot... Beware

http://the-sun.on.cc/channels/ent/20080925/20080924235854_0000.html

2005mhk18@gmail.com 說...

當事人已經以選擇不回應來回應了。
你不知,但是”對方“心知肚明。

我不明為什麼要花時間解釋這個邏輯。真是...

報警?關報警什麼事?我當然可以一走了之,離開那間房,不過會被放進另外一間房,房間名字叫”tvb雪房“

2005mhk18@gmail.com 說...

obviously that sun editor hates me without having met me in person.

at least i dislike someone else for a reason and with experience with that person.

匿名 說...

其實即係邊個高層啫,
吹水吹咁耐...up極都up唔出:)
你似有被害妄想症多

匿名 說...

http://the-sun.on.cc/channels/ent/20080925/20080924235854_0000.html
個記者講得好有道理喎,
唔好死撐話人地憎你先咁講啦,
不如話你憎翠翠好過. :)

匿名 說...

咁人地都無唔比你走(設計你講既嘢係真),咁成件事有乜問題?有乜好回應?
Zzzzzz...

匿名 說...

你都無腦既, 你不如話乜乜銀行高層非禮過你, 跟住無人知你講邊個當然無人會回應你, 跟住你就話︰「當事人已經以選擇不回應"來回應了。你不知,但是”對方“心知肚明。"』
你話你係咪廢話連篇....@@

邊個高層, 都有個名下話, 你係咪講緊大話, 你就真係"心知肚明"喇:D

匿名 說...

不過我唔係好明"Sun"個記者點解又話你係二打六又要特別用專題去報導你囉!?佢D說話都好鬼矛盾吓喎,既然你咁冇名氣,不如寫吓葉小姐好過啦,重洗鬼用專題黎侍候你咩?
Erica祝你好運呀!終於有人睇起你了haha

匿名 說...

to樓上匿名︰

正所謂蔡楓華藍潔英都有人寫, 寫佢唔代表佢紅, 你要明白哩點.:D

匿名 說...

你那屆港姐 誰代表香港參選華姐??