2008年9月11日

抵罰


text and image by 東方日報







袁 彌 明 ( Erica ) 昨 日 聯 同 張 家 瑩 、 徐 自 賢 及 楊 嘉 雯 換 上 性 感 沙 灘 裝 , 出 席 亞 視 節 目 《 豪 遊 天 下 》 遊 艇 記 者 會 , 揚 言 與 無 八 月 已 約 滿 , 現 時 要 積 極 爭 取 曝 光 的 Erica , 談 到 葉 翠 翠 最 近 被 指 遭 雪 藏 , 她 即 滔 滔 不 絕 。

與 Erica 出 身 自 同 屆 港 姐 的 翠 翠 被 指 遭 雪 藏 , 問 Erica 是 否 很 心 涼 ? 她 說 : 「 又 唔 好 咁 黑 心 , 不 過 當 年 我 寫 文 章 講 無 是 非 都 冇 得 留 低 , 葉 翠 翠 放 足 成 年 料 , 仲 搞 到 奧 運 咁 多 是 非 , 點 會 唔 罰 ? ( 你 肯 定 佢 放 料 ? ) Come on ! 我 雖 然 同 丘 凱 敏 唔 熟 , 都 戥 佢 咁 樣 畀 人 搞 覺 得 唔 抵 。 葉 翠 翠 賣 樓 套 現 好 應 該 , 無 份 工 點 夠 供 兩 層 樓 ? 炒 股 賺 唔 到 點 算 ? 梗 係 番 現 金 。 其 實 佢 投 資 咁 叻 , 應 該 去 坐 任 志 剛 個 位 。 ( 傳 佢 同 內 地 富 商 過 從 甚 密 。 ) 咁 我 就 唔 知 ! 」

獲 黃 麗 梅 賞 識
同 場 的 黃 麗 梅 對 Erica 的 敢 言 作 風 十 分 欣 賞 , 她 說 : 「 我 構 思 緊 搵 佢 做 Talk Show 鬧 人 , ( 唔 怕 佢 將 來 數 你 ? ) 唔 驚 , 我 同 佢 係 朋 友 關 係 , 而 且 佢 之 前 都 冇 收 錢 幫 我 拍 一 輯 《 豪 遊 天 下 》 。 」

另 外 , 徐 自 賢 以 黑 色 tube top 上 陣 , 與 袁 彌 明 等 徒 手 捉 鱔 、 田 雞 、 八 爪 魚 、 蟹 , 玩 到 依 嘩 鬼 叫 , 事 後 問 徐 自 賢 動 作 那 麼 大 怕 不 怕 走 光 ? 她 說 : 「 唔 驚 , 出 場 前 做 足 安 全 措 施 , 我 骨 架 比 較 大 , 但 唔 介 意 同 其 他 女 仔 一 齊 泳 裝 上 陣 , 有 比 較 先 有 進 步 。 我 依 家 一 一 五 磅 , 想 再 減 多 五 磅 。 ( 怕 唔 怕 上 圍 縮 水 ? ) 唔 怕 , 唔 一 定 胸 大 就 好 。 」

文 : 影 視 組   攝 : 李 廣 成



MORE INFO @ ATV WEB:
2008-09-10
《豪遊天下》首集收視報捷 令人振奮 張家瑩、徐自賢、楊嘉雯、袁彌明 沙灘裝出席宣傳活動 開生蠔助慶

6 則留言:

匿名 說...

Hi Erica,
Its pegs here, from aussie.
Its not my 1st time to read ur blog, but then i think i should leave a few words...to say what i really think.
after reading some of ur entries, i think i kinda know what kind of person u are. I love u writing, and those opionions that u've got. I love how u express urself, and say what u wanna say....
guess most of the hkies have to learn how to stand for themselves...

and Erica, please keep writing. I do often come and get updated what happens in u and hk.

oh and other reason that I'd keep an eye on u is that..I went to St. Stephens for couples of years before i landed in Aussie.

xo.

匿名 說...

你今年上報啲衫啲布車埋應該夠做我一套西裝.

匿名 說...

彌明:


葉子已經躲在歐洲阿爾卑斯山的雪嶺靜思己過,任何再揶揄葉子的言論也不能傳到這麼遠的地方了。


阪本龍一

匿名 說...

http://blog.tvb.com/shootingstars/2008/07/23/ipchuichui/

有一點點另眼相看呢

匿名 說...

你今年上報啲衫啲布車埋應該夠做我一套西裝.

----------------------
彌明, 這位人兄很風趣. 還有, 妳最近真係越來越索. 忍唔住要再讚一下!

屍屍

匿名 說...

當一位藝人要依靠謊話來掩蓋客觀事實時,任何旁觀者也會質疑他/她的誠信程度,不要以為所有觀眾缺乏常識與分析能力,也不要低估記者尋根究底的毅力。譬如有人說買賣股票/黃金/地產/外匯/基金致富時,我們也會質疑她/他有多少購入貨源的本錢,也會考究她/他在何時購入貨源,畢竟一位客戶有多少專業的買賣常識,任何股票公司或基金公司的經理也心中有數。

藝人形象建立於專業藝能與誠信程度,我們不會要求一位藝人完全顯露她/他的真性情,至少他們也不需要為了掩飾一些客觀事實而敘述一些侮辱觀眾智慧的說話,本人不想談論葉子是否曾經「賣身」賺錢的傳聞,也不希望一位藝人眼睜睜說瞎話來欺騙一些想混入演藝界的無知少女,讓她們誤會加入多年的演藝圈後,她們也能夠賺取「忽然富貴」的金錢,這些表象才是真正荼毒無知少女思維的惡劣風氣。


阪本龍一