2008年9月21日

多謝《澳門日報》

多謝娛翁的一篇《袁彌明有話直說》,為我替以下一篇報導平反。

http://news.sina.com.hk/cgi-bin/nw/show.cgi/15/1/1/874394/1.html

8 則留言:

匿名 說...

彌明:


看到澳門日報的作者娛翁寫出這麼客觀中立的文章後,也可以說是對妳的性格與為人的一次「再評估」與「平反」。即使其他娛樂記者如何舞動他們的筆桿與鍵盤,也不能扭曲彌明在智者眼裡的真實形象。


阪本龍一

angelsou 說...

彌明:
我係澳門既21歲女仔,睇你既blog有個幾2個星期,由你評論葉翠翠被雪藏開始,
以前我會覺得你係一個性感女星,賣弄性感搵錢,但係,上次聽你對葉翠翠既評論,我覺得,點解會有人甘大膽講呢d說話?
所以想了解你既人多一些,便不斷找尋有關於你既資料,你既學歷,經歷,報告,電台主持,睇你既blog,不斷不斷既搜尋,反而越來越覺得你係好有腦既女人,而且,你堅持公義,公正,見到社會,娛樂圈一些不平既事,你會評論,係一個好敢言的人,與別不同,正因為你與別不同,所以,你會得到很多人對你既反擊,但你不單止冇逃避,你會公開澄請,
用客觀既態度去澄請,我真係好欣賞你,好希望好希望你一直都是一個這樣的人,不會變得和一般人一樣.
而且,我亦都好喜歡看你既blog,看你既文章,所有都有看,因為,你真係寫得好好!
我覺得,與其說那些最近頻頻出書的女明星做才女,我覺得,你才更像才女,才應該要出書,因為你既文章真的很好看,而且,看了之後會令我反思,令我思想,難道人都瞎了嗎?好似你甘與別不同既人,敢言既人,唔係應該更得到別人讚賞嗎?
如果你再出書,我一定會買,去香港都買!
如果身邊有朋友說你不是,我會為你平反,我相信,只要看了你的blog,別人定必大大對你改觀!
不過,有一件事是我覺得你不客觀,雖然葉翠翠做既事,全香港人,澳門人都知道,亦都明白佢喜歡講大話,但...你太多對她的評論,我發覺你係好憎佢,如果唔係唔會講親都好有火,你話過佢以前對你做過一d唔好既野,你亦都話過唔想香港小姐被人覺得係為錢,但....其實我好想講,原諒左佢啦,雖然佢唔係一個好人,又或者做很多傷害人既事,但係...我覺得呢個世界太多呢d人,雖然你亦都有講其他人,但係,因為你講得太多她既事,而且每次講親都好激氣...算啦...
我覺得咩事都好,搞左甘耐,都好應該停下來....
觀眾最終都一定係雪亮,香港言論自由,藝人透明度高,我相信佢做過既事,佢既行為,會有人看到的....
最後,加油!我會一直看你既blog!
希望你生活愉快!
angel

shizuoka2002 說...

彌明:

我覺得妳似和氏璧:可雕琢,但歷盡艱辛:)

Daniel.

匿名 說...

咁你又係無謂的...冇啦啦提咩國際金融...又認叻次次都有50/60% 賺...

咁又俾人有位入啦...叻在投資, 對答卻沒有智慧.

匿名 說...

彌明:


假如妳能多下文字語言與思維創作的功夫,預見妳能成為一位出色的女作家(希望妳能成為第二位張愛玲)。在當晚的電台節目裡,確實妳不需要再為葉子的言行動了真格,只要說話合情合理能夠經得起時間的洗練,其他失實的新聞報導也會不攻自破。


阪本龍一

匿名 說...

"即使其他娛樂記者如何舞動他們的筆桿與鍵盤,也不能扭曲彌明在智者眼裡的真實形象。"

It's like a tutorial of Chinese writing. Just like a poem... 阪本龍一 is your real fan. If I had a fan like him, I wouldn't be able to sleep at night (unless I had a lot like Andy Lau)

*I came to your blog is mainly for reading his replies. I'm serious. I'm learning how to say something good to my wife. Thanks 阪本San. LOL

匿名 說...

>> I'm learning how to say something good to my wife.<<


與女生翩翩起舞聆聽鋼琴音樂,或者嘗試在女生耳邊盡訴甜言蜜語,也是一種常見討好女生的方式。當然,在日落或星夜的無聲氣氛裡調情,才是表達男女親暱的最高境界。


阪本龍一

匿名 說...

"甚至保留了網民對她的行徑所作出質疑甚或責難的留言,並一一作出回答"

咪玩啦, 你邊有一一回答.
佢係咪當daniel, 陳大文, 阪本龍一哩三寶係你代言人....@@