2007年8月6日

CLICK

近 期 八 卦 界 大 熱 主 角 , 肯 定 非 袁 彌 明 ( Erica ) 莫 屬 ; 評 盡 假 胸 , 搞 到 人 人 起 哄 的 她 , 今 日 竟 一 改 立 場 : 「 嘩 , 執 過 果 然 更 加 正 ! 」 不 過 先 請 大 家 別 誤 會 , 她 並 非 因 為 口 舌 招 尤 , 被 封 乜 精 物 精 後 嚇 窒 轉 , 而 是 眼 前 這 部 執 靚 版 的 Mercedes-Benz SL500 , 令 她 對 「 整 容 加 工 」 有 新 睇 法 而 已 !







「 我 承 認 , 我 係 好 寸 ! 」 這 是 訪 問 的 開 場 白 ; 不 過 大 家 別 替 我 擔 心 , 實 情 是 說 這 句 話 時 , Erica 一 點 也 不 寸 , 提 到 惹 來 一 大 堆 是 非 , 她 依 然 毫 不 動 氣 , 「 我 都 只 係 講 社 會 現 象 , 大 家 太 冇 幽 默 感 , 其 實 呢 得 啖 笑 。 鬧 我 ? 我 唔 介 意 ! 」 記 者 有 稿 交 , 一 眾 八 卦 姨 媽 姑 姐 茶 餘 飯 後 又 有 話 題 , 對 男 士 而 言 , 當 然 最 期 待 當 事 人 挺 胸 解 畫 , 的 確 人 人 笑 得 出 , 何 必 認 真 !
不 放 箭 , Erica 一 樣 有 殺 傷 力 , 拍 照 當 日 , 路 過 男 士 個 個 看 得 兩 眼 冒 火 , 我 倒 擔 心 會 因 而 發 生 交 通 意 外 , 連 警 察 叔 叔 都 似 乎 考 慮 到 大 家 的 安 全 而 連 巡 3 次 。 她 說 , 覺 得 她 夠 殺 傷 力 的 , 大 概 還 有 紐 約 的 的 士 司 機 。 「 要 搶 位 , 佢 都 肯 定 唔 係 我 對 手 , 怕 我 就 有 ! 」 連 惡 名 昭 彰 的 紐 約 的 士 大 佬 都 忌 她 三 分 , 誰 敢 說 她 不 夠 寸 !
「 係 呀 , 女 人 唔 可 以 俾 人 蝦 , 更 加 唔 可 以 輸 畀 男 人 ; 尤 其 唔 少 中 國 男 人 , 成 日 都 覺 得 女 人 車 唔 掂 , 我 就 最 唔 順 ! 如 果 有 人 想 攝 我 位 , 我 一 定 唔 會 俾 佢 上 , 我 手 車 都 幾 辣 ! 」 自 信 有 觸 覺 、 有 方 向 感 , 更 加 有 技 術 的 Erica , 提 到 那 些 自 大 男 人
, 反 而 有 點 火 。


只 是 叫 人 意 想 不 到 的 , 這 位 馬 路 惡 女 考 牌 時 竟 蝦 碌 過 關 , 第 一 次 開 車 更 撞 車 收 場 ! 「 美 國 考 牌 , 個 考 牌 官 計 錯 分 , 於 是 僥 倖 合 格 。 一 到 牌 , 朋 友 就 借 車 我 , 點 知 唔 係 好 慣 部 車 個 Brake , 一 就 剷 埋 另 一 部 車 度 , 好 彩 車 速 唔 快 。 」 司 機 係 個 阿 婆 , 結 果 ? 「 咪 俾 個 阿 婆 鬧 ! 我 惟 有 道 歉 啦 ! 」 「 唔 發 難 ? 」 我 問 。 「 寸 都 要 寸 得 有 道 理 , 明 明 係 我 唔 , 我 唔 會 死 撐 。 」 她 第 一 部 車 是 平 實 的 日 本 房 車 , 實 際 為 先 。 「 我 拿 了 家 人 給 我 交 學 費 的 錢 買 , 因 為 有 實 際 需 要 嘛 ! 」
不 過 講 到 Dream Car , 她 就 堅 持 要 又 大 又 有 霸 氣 。 「 我 最 想 自 己 車 惡 形 惡 相 大 大 部 , 路 上 要 一 眼 就 見 到 , 最 好 人 人 都 怕 ! 」 擺 明 玩 形 象 鮮 明 , 提 醒 大 家 小 心 惡 女 ! 要 收 服 惡 女 , 大 概 就 只 有 惡 男 , 「 我 都 鍾 意 男 人 有 霸 氣 , 咁 先 可 以 制 住 我 。 」




不 過 香 港 路 窄 車 多 , 硬 要 開 大 車 簡 直 如 跟 自 己 作 對 , 所 以 「 唔 會 死 撐 」 的 Erica 轉 捧 較 為 輕 巧 靈 活 , 不 過 就 一 樣 夠 型 夠 搶 的 Mercedes-Benz SL500 ; 而 我 們 為 她 找 來 的 這 部 SL500 , 是 換 上 SLR 頭 和 Carlsson 胎 軨 , 變 得 更 靚 的 「 整 容 版 」 。 結 果 , 她 第 一 次 不 抗 拒 「 整 容 」 , 更 大 讚 越 整 越 搶 鏡 , 要 即 時 鍊 兩 轉 。 忘 了 告 訴 大 家 , 開 車 夠 狠 的 她 , 曾 因 超 速 被 勁 罰 500 美 元 ! 我 心 慌 慌 上 車 , 她 興 奮 踩 油 , 0 至 100 公 里 只 需 6.3 秒 的 辣 車 應 聲 彈 出 … … 放 心 , 沒 超 速 ! 「 香 港 車 我 好 守 規 矩 , 絕 對 係 個 安 全 駕 駛 者 ! 」 你 以 為 胸 大 無 腦 , 得 就 ? 大 錯 特 錯 ! Erica 絕 對 明 白 遊 戲 規 則 。 「 有 前 輩 叫 我 繼 續 鬧 , 唔 好 停 , 話 咁 樣 先 可 以 Show 到 個 性 。 」 不 過 放 得 太 盡 隨 時 停 牌 , 醒 目 的 她 說 自 會 懂 得 選 擇 。

14 則留言:

Johnson Lam (はやしとしお) 說...

難 得 靚 Post ... 是 否 選 港 姐 時 學 的 呢 ?

匿名 說...

You are everywhere today~!

匿名 說...

Were you wearing a pair of Miu Miu?

2005mhk18@gmail.com 說...

nah... kate spade instead. my favorite brand.

匿名 說...

From the current season? Very nice...look so similar to the Christian Louboutin's Simple pumps. Good taste.

2005mhk18@gmail.com 說...

yes FW2007, just came out last week.
thanks for your compliment. i don't buy high heel that's over US$300. christian louboutin never makes my list.

2005mhk18@gmail.com 說...

靚 Post? thank you! no it was a random shot...

匿名 說...

Drop dead gorgeous! So you're a Jersey Girl??

2005mhk18@gmail.com 說...

not exactly a jersey girl.
but i worked for my dad in yr 2000 in jersey before.

匿名 說...

$500 speeding ticket? You must have gone over 100!

BTW, love your shot! Very nice!

2005mhk18@gmail.com 說...

100miles? is nothing... i went well over that to get that amount back in 2002.

匿名 說...

拍得唔錯,有無更多相睇呀?

匿名 說...

Well over 100? 125? 135? You naughty girl :-)

You were lucky 'cos in California they can throw you in jail for reckless driving! Ha ha!

匿名 說...

hello erica! you're getting prettier and prettier each day! nice pose there! how did you manage to shed these weights in such a short time? any tips? the good things are meant to be shared...:]