2007年8月2日


1997 年﹐第一次幫壹本便利影相。

樣子沒大變吧﹖

23 則留言:

匿名 說...

^^
我係你既fans!第一次鼓起勇氣留言咋!

A CUTE PHOTO! A NICE SMILE!!
原來你會考既時候已經拍戲架喇?=]
咁其實你點入行架?(原來唔只係港姐出身><)

2005mhk18@gmail.com 說...

傻瓜~~留個言不用很大勇氣吧﹗
but i appreciate that very much.
>>其實你點入行架?
that would be a very very very long story... lemme try to organize and post it on blog or on appledaily!

匿名 說...

張相係咪係登係'NO"個本雜誌???

匿名 說...

美貌一如往昔, 但心態可有迴異? =]

匿名 說...

女人的樣子有時像恆生指數, 有上有落! 不過 97 年的樣又好像同 07 年沒多大差別 (中間曾經的变化就不知了, hohoho, like HSI, few months ago +1000 pts and the other day -1000, roller coaster and back to sqaure one :-).

十年的变化又真的可以很大, MD's days last only for few years; wonder whether the brand Wrangler still exists today.

人進步了, 樣子 keep 得住, 有時又真係頗幸福啊!

pakman 說...

You were an AV girl?

塞米一條揚陸轟炸機 說...

我對於sub-headline留下果條問題最有興趣~~哇哈哈哈~~~我太八卦了唔好怪我(逃)

Johnson Lam (はやしとしお) 說...

敬 佩 你 的 敢 言 ! 我 討 厭 虛 偽 的 娛 樂 圈 , 對 這 圈 子 感 到 失 望 。 難 得 你 在 染 缸 還 能 坦 白 說 話 , 這 是 我 第 一 次 衷 心 的 敬 佩 一 個 藝 人 , 祝 你 每 天 快 樂 , 袁 小 姐 。

學 霖 山 莊 說...

一樣咁靚...

匿名 說...

The photo's appearance is same as now la...no change, haha!

Dilman 說...

細心一點看, "有香港酒井法子之稱", 嘩! 勁!

的確 keep 到了外型, 現在你只是少了相中的那份稚氣 (是 positive 那種!).

反而對你手中的 game console 和 discman 很有興趣. (我從沒擁有過 MD). 那個 game console, 我曾經有過差不多樣的美國版 Sega Saturn!

匿名 說...

第一次留言。你好。

提外話,我覺得你個新髮型幾好看,又清爽,啱晒夏天。 :)

匿名 說...

哈!hello it's me again!
睇到你覆我,仲叫我"傻瓜",開心開心開心死我了!!
我係屋企笑左好耐喇!!
可以話係一生難忘呀!發夢都笑醒呀!
我有冇榮幸收到你再一次既回覆呢?
哈哈哈!!
你選港姐既時候我已經"迷戀"你(冇誇張喇)
你做咩我都支持你架!
我會在背後努力地睇你的blog!(沒勇敢留言)(可能因為我未試過迷戀偶像喔)

(我又要大量勇氣去click "publish your comment"了)

Cooky 說...

路過, 坦白講, 你而家個樣同十年前爭好遠.

匿名 說...

路過, 坦白講, 你而家個樣, 同十年前, 有點距離.

匿名 說...

加番句先, 上面句野無惡意既, 純粹睇相後既感覺 :)

匿名 說...

個時明顯學生妹好多^^

2005mhk18@gmail.com 說...

dc:
>>但心態可有迴異? =]
自覺性格想法都沒有大變。細節上有調整吧。

鴨子先生﹕
>>張相係咪係登係'NO"個本雜誌???
no... what "no"雜誌﹖

pakman﹕
>> You were an AV girl?
i still am. haha...

塞米一條揚陸轟炸機:
>>我對於sub-headline留下果條問題最有興趣~~哇哈哈哈~~~我太八卦了唔好怪我(逃)

有什麼滋潤﹖沒有啊。會考沒壓力﹐反正都去美國留學了。人家的會考發憤期是我的大假期。

>>香港酒井法子之稱
當年拍 初戀無限touch 時很多人這樣說。現在卻不太象了。

2005mhk18@gmail.com 說...

sosophia﹕
你真的是很傻啊﹗
不過很羨慕你﹐在指頭之間就有一件需要很大勇氣﹐而你卻能克服的事情。人類不就是這樣成長和進步嗎﹖

匿名 說...

咁醜樣既??夠膽你就post!!

匿名 說...

judging from yhour pics few years ago, it is obvious that you have botox injection to sharpen your face

匿名 說...

U also have injected restaline..haha..bet you wont post this. I think it is normal though

匿名 說...

You looked good but the photo was cheesy