2007年8月13日

Schedule

8 則留言:

匿名 說...

我知你唔會post出泥...不過我好想俾你知好多人都恨不得你俾無線雪藏!!如果你post既話都唔代表你好接受人地意見!人地睇到只會覺得你好假!哈哈!!

匿名 說...

看完了全民開講,興之所至google一下「袁彌明」到了這裡。(本來我是沒有這樣的習慣,大概是受孫柏文影響)
太欣賞你的直言。我覺得現在藝人都是假假的,說話太官腔,一聽之下只覺得索然無味。可是有些時候一些實話,只要分寸拿捏得當,也會給人一種清新的感覺。
你要努力堅持下去,堅持自己的原則、性格。只要努力下去,就能影響更多的人。
像是在全民開講,不論你的觀點多麼有point,因為你是後輩,出來的力量已經扣掉二、三十分。
爬更高的位置,讓更多人聽到你的聲音。

匿名 說...

邊個會睇你既Schedule呀...猪扒...睇都唔去啦...自己又唔係好靚...又周圍彈人...個次睇MR.HONGKONG時真係好火囉...你有咩資格話人冇料呀...話LEO得靚仔唔知D人做咩會chance佢...你d taste好好咩...人又唔靚...又學人去參加MISS HONG KONG...又話STEPHY英文唔得...你自己英文好得呀..走開啦...抵你俾TVB雪藏嫁!!!我諗冇人會唔AGREE囉...做戲又唔做得好過人...扮晒靚女咁...見到都嘔呀!!!

匿名 說...

Q:邊個會睇你既Schedule呀?
A:你自己答埋-豬扒是也!

Q:睇都唔去啦!
A:有叫你去咩?

Q:自己又唔係好靚/人又唔靚/扮晒靚女咁/etc etc
A:你唔好o甘話自己啦!一個Reply講甘Q多次﹐豬扒!

Q:你有咩資格話人冇料料呀?
A:有咪塞過里我味吹o羅!

Q:我諗冇人會唔AGREE囉...
A:冇人會唔AGRE你唔係猪扒!

Q:又話STEPHY英文唔得...你自己英文好得呀?
A:STEPHY英文係唔得...我o的自己英文得過你呀!

匿名 說...

興之所至...趁下熱鬧先...樓上膠得幾好笑。"超低能,勁搞笑"

邊個會睇你既Schedule呀...猪扒...睇都唔去啦...
- 妳都答左豬扒會睇咯...坦白講我自己直頭係男人豬扒中0既豬腩肉,傳說中0既麥兜,但係妳又留言...我諗妳都係我同類囉?

自己又唔係好靚...
- 唔,靚過D無名小卒Anonymous囉我諗...

又周圍彈人...
- 係囉, Erica成日彈人,搞到人地自己又周圍彈人, 有口話人冇口...什麼什麼囉。

個次睇MR.HONGKONG時真係好火囉...
- 係囉,0個晚成個會場D觀眾同都好好火。。焚身到尖叫囉。妳有冇尖叫Leo丫?

你有咩資格話人冇料呀...
- 唔...起碼有資格做評判,人地覺得佢有料揀佢囉...

話LEO得靚仔唔知D人做咩會chance佢...
- 係囉,唔知D人做咩會chance佢...又唔知點解choose佢囉...

你d taste好好咩...
- 我諗, taste好妳少少囉...起碼人地報紙叫佢幫人執形像囉...不如妳post自己個名同相睇下妳幾有taste丫? 等我地學下野嘛。

人又唔靚...又學人去參加MISS HONG KONG...
- 甘妳0甘靚,不如妳又大膽D去參加MISS HONG KONG, 我投妳一票丫?或者報亞姐,我諗妳會好過"高額朱咪咪"卦?

又話STEPHY英文唔得...你自己英文好得呀..走開啦...
- 我英文幾得架,同埋我諗Erica應該唔會串錯choose同知chance點解卦?

抵你俾TVB雪藏嫁!!!
- 嘩,陳志雲/樂小姐上身丫!

我諗冇人會唔AGREE囉...
-(舉手)我諗唔止我一個DISAGREE囉...

做戲又唔做得好過人...扮晒靚女咁...
- 起碼識扮靚女0番! 仲唔識做戲? 不如妳試下扮靚女俾我地睇丫?當做下戲?

見到都嘔呀!!!
- 去醫院check下好0番...粗身大細就唔好甘好火喇.

朋友,放鬆D喇~ 大個唔再玩甘幼稚0既野喇。第一個留言個細路會笑妳0架。

匿名 說...

To Anonymous :
袁小姐可能在表演態度係串 D,唔為意地 hurt 到某些人。你地又上黎依度鬧返袁小姐。造成惡性循環,咁又何苦呢?

袁小姐的 fans 並沒有做錯任何,你係度鬧佢,同時 hurt 到這些 fans,這一點並不公平的。你可以去其他網繼續自由地鬧佢袁小姐,這樣做是否比較恰當呢?

Johnson Lam (はやしとしお) 說...

to: dc

如 之 前 的 討 論 : 感 性 蓋 過 理 性 , 亦 即 係 無 Logic 可 言 ...

老 實 講 , 靚 女 好 多 , 不 過 敢 言 就 無 乜 幾 個 啦 , 亦 都 係 這 裡 有 趣 值 得 日 日 來 湊 熱 鬧 的 原 因 。

『不過我好想俾你知好多人都恨不得你俾無線雪藏!!』

我 諗 所 謂 『 好 多 人 』 , 全 部 都 是 女 人 , 還 要 妒 忌 到 頭 頂 出 煙 那 一 種 .... Pathetic! かわいそう...

匿名 說...

erica~
今日睇到你APPLE個專欄, 好岩睇!講得精!即刻上呢個BLOG撐一撐~唔好/唔會因為你ARTIST身份而限制你說話行為思想!
就算比人話, 只要自己有信心有良知~千千萬萬人話我不是都唔可以打擊到我信念

你表達能力很好,的確更有資格被稱才女!

唔好比一D去人地地方(i.e. blog)像潑婦一樣吠吠吠的沒MANNER人影響~只係佢地質地差罷~