2007年8月28日

異常同意﹗﹗原來我不是唯一一個有這類無聊問題的人。

14 則留言:

匿名 說...

我都一樣! 不過我用肚腩頂住! =P

妳睇下對上果本Harry Potter就知...

好彩原是物語係分兩本,唔係一氣呵成睇晒之後手都軟埋~

匿名 說...

那幾本厚過字典的英文哈利波特書,仍然原封不動放在我的書架未看..嘿嘿

匿名 說...

哈哈,我有都係咁,
唔知點好,a_a

匿名 說...

用肚腩頂都唔係咁盞架咋, 因為都仲係要用手頂住本書既「打開姿勢」, 所以一樣累死...

更何況... 袁小姐邊有咁多肚腩肉啊... XD

我諗起以前既工作經驗, 都見識過書本發行既皮毛, 發覺好多時其實係發行決定用D咁靚既書紙, 抬高本書既格調; 本書一厚, 自然就要pack得緊D, 唔係每箱裝唔到幾多本書, 又係另一個成本問題...

你都咪話, 其實而家D書商入面, 仲有幾個係真正既愛書人... 我真係好懷疑; 鍾意讀書, 佢一定明白身為讀者既reading experience, 並唔淨止係內容架嘛, 點會連自己都玩死埋先得架? :p

匿名 說...

(更何況... 袁小姐邊有咁多肚腩肉啊... XD)
佢d脂肪移左位一樣可以頂住本書.(講笑)

而家書局最暢銷既書已經唔係d女作家既散文,而係股票書.

Dilman 說...

香港出版的書籍 (不論什麼種類) 通常都會選用又白又重的紙張. 外形是非常吸引, 不過 "好睇唔好食".....

我通常看書會放在床上, 自己則坐在地上, 房內用比較黃的燈光. 如果買書時有平裝和精裝版 (尤其是英文書), 便會選平裝的, 紙質較薄, 重量也較輕.

匿名 說...

今期FACE你又有兩大版,都幾好睇丫.
不過你腳個大水泡咁大咪好痛囉?我諗你成日要著高跟鞋,最好訂造,買少D現成.

最藝人都好慘,俾人由頭頂影到落腳板不特止,仲連鼻孔內,門牙後面,大牙..如果有X-RAY相機,我諗連心肝腎都俾人影埋.

仲有一日做過藝人,一世都俾人影.有時見到D雜誌影到D好耐無見既藝人都幾開心.

但有時不得不服D攝影記者,要影到D野黎交差,真係咩難度都要試,耐性,眼明手快.

匿名 說...

不得不佩服倪匡先生,他寫的看書經歷,很多人都有同感;他用的每一個字,我們都懂得寫;偏偏就只有他,才會/才能用最淺白的文字,寫成這篇其實一點也不簡單的文章,真箇高手也!

By the way, 看了眾多無聊網民的謾罵之後,早就想留個言表示對閣下之支持及欣賞。惟聰慧如您,相信頂多只會閃過一絲不快,其後就會一笑置之,不會看成是「數碼欺凌」罷!? :p

我欣賞您,不是因為什麼「敢言」、「率直」,而是您的獨立思考 -- 一種放諸香港新一代不論男女都相當缺乏的特質 -- 這從您關於膠袋稅及客串的「金手指」文章可以看出的。

匿名 說...

我睇電子書傢~~
成本harry potter download落電話度
搭車睇2頁
食飯睇2頁
唔覺唔覺就睇晒啦~

匿名 說...

tray君的提議唔錯喎,又唔駛拎大本書, 家裡不需大量地方儲書.更唔駛花大量紙張印刷.

匿名 說...

我琴晚再看face無意中睇到篇文講某藝人"圓形"咁似講你既..哈哈,個名又改得幾似喎.其實要d讀者估呢d別名好辛苦,有時d同事拿住本書研究邊個係邊個呀..

我諗番起加拿大個fd在大學宿舍訓覺,個roomate帶女番房搞野,搞到佢訓唔到,走落library訓..我笑佢點解唔睇埋場show先走,佢話佢冇咁變態. (純屬笑話一則)

匿名 說...

人家說要收藏嘛!電子書固然有其好處,但由翻開直至閱畢一本書,是非常有滿足感,雖則環保是必要,但經常依賴電子提供的方便像是有點失去箇中的樂趣。

PS:很多harry porter fans啊...

匿名 說...

我個人0黎講, 都係鍾意那種手執本書, 逐頁逐頁揭果種感覺...同埋望住書架過千本書果種宏偉同自豪感!

而家仲可以順便"責"下個肚腩減下肥忝!

科技使人進步及帶來方便,但有D事物我都係鍾意那種古舊樸實0既感覺~

匿名 說...

Erica,

我都有同感呢,當係攞住本本草綱目睇十五分鐘,就知咩叫悲喜交集~~~~~~:)

Daniel.