2007年8月16日


對於港男﹐我要說的就只有這麼多﹕
評判之一的袁彌明說:「復活戰好詭異,應該是少年組及盛年組冠軍之爭,又點會有個程咬金出來?感覺好奇怪,總之極度失望!」袁表示其心水是胡志偉,她說:「11號表現好有自信心,我喜歡真材實料的人。」
至於比賽當晚所說的都是我當時的感受。我不喜歡那些說完等於沒說的所謂 “看法”﹕哎呀﹗個個都甘好﹗我鍾意﹗
我想你們看旅遊特輯時﹐不想只聽到主持嘉賓說﹕真係好好玩﹐好刺激啊﹗YEAH﹗﹗ (v 字手勢)

38 則留言:

匿名 說...

一場娛樂性豐富的Show而已~ 呢期妳點做都會被大做文章,變左焦點人物~ :P 睇開D喇~ 香港人悶嘛 lol

Unknown 說...

Erica, I agree to your point. But in reality some (HK)gals or women are fine with any male animal no matter how they look or what they have inside.

匿名 說...

由於我並沒有觀看港男,對妳在港男中的表現,不能說出主觀的看法。

但今次並不是記者大造文章,是網民對妳的直接觀感,點解反應咁一面倒呢?背後的原因是否直得思考。

讓我提出幾條問題,希望幫到妳明白那一方面出了問題

- 當晚你的造形會否給觀眾有串的感覺嗎?
- 當晚你的身體言詞有否不恰當舉指呢?
- 當時拍輯角度有冇拍得妳更串呢?
- 當時妳所講的內容有冇得罪了某些參選者的支持者呢?
- 當時妳所講的內容有否選輯謬誤呢?
- 當時妳回答的語氣是否太囂張呢?
- 有冇方法可以使妳的表達得更漂亮 D 呢?
- 是否妳過往形象太負面,網民偏向攻擊妳呢?
- 是否網民向來都是憤世嫉道的,指責別人多過讚呢?

當然妳也有權找找借口支持自己使自己自我感覺良好。相反如果妳能抽離自我,客觀看看發生乜野事,可能使妳更明白日後點樣達成自己入娛樂圈的目標。

匿名 說...

Hi Erica....
I agree with you... i can see that there are many 明星 who are really FAKE! they always say " ohhhhh so hot..... im soo satisfied with the result! and he was my favourite actually " even if they don't...
this is REALLY FAKE... i really don't like fake people.. but i appreciate you actually.. its good to say what you really think~

Actually i also kinda like no.11 he was really good in every part of the show, good at dancing, good at kung fu and even in the questioning part and i really don't understand why no7 could won.... normally it should be between no2 & no11... how come they added another 復活戰 ? i really think its unfair for no2 & no11..... anyway i appreciate u =)

匿名 說...

袁彌明,
你收皮啦=)你係你自己個bl0g up乜春多廢話做乜`.想解釋ah!?其實你果晚咁樣踩d香港自生得罪左好多人l0r`我覺得你人格好有問題`底你紅吾起w0r .哈哈!!就算你紅都吾會受歡迎l0r`你搵盤水照下自己個樣先啦.豬西!死肥婆`你以為你自己咩料ah?!ms.h0ngk0ng第1 ah?!好心你收皮啦`你咪又係得個波大!!波大無腦ah`呵呵 .,吾怪得你咁講野啦!弱智妹

匿名 說...

同意,同意.

匿名 說...

我不同意, 一點也不喜歡11號, 有自信當然好, 但他給人感覺嚣張, 老實說, 很討厭, 自信得黎謙虛, 才叫人拍案叫好

匿名 說...

雖然不值yuen的言論, 但又真係想吓你點反駁, hehe

匿名 說...

一場show姐,使唔使咁嚴肅~個個好似你咁對咩事都有意見..1定悶死人! 放鬆d啦...

匿名 說...

我覺得你講得非常對lor!
你真係唔洗理人地講咩..有好多明星都好"假"成日都講D 自己其實唔想講ge 野..
但係你就5同~ 你真係真心講出你想講ge 野。。
其實我都覺得對兩個冠軍好5公平...當然要讓兩個冠軍鬥架啦..邊有可能一個已經foul 左ge contestant 再同兩位冠軍再次鬥過架!! =_=!
甘個個11號真係個個環節都做得好好架痲!!
實在太5公平啦!

匿名 說...

yuen said...
袁彌明,
你收皮啦=)你係你自己個bl0g up乜春多廢話做乜`.想解釋ah!?其實你果晚咁樣踩d香港自生得罪左好多人l0r`我覺得你人格好有問題`底你紅吾起w0r .哈哈!!就算你紅都吾會受歡迎l0r`你搵盤水照下自己個樣先啦.豬西!死肥婆`你以為你自己咩料ah?!ms.h0ngk0ng第1 ah?!好心你收皮啦`你咪又係得個波大!!波大無腦ah`呵呵 .,吾怪得你咁講野啦!弱智妹
----------------------------------

To yuen (not to erica):

你有無禮貌架?!!
你係唔係香港人黎架?! 你識5識寫禮貌呢兩個字架?! 作爲一個香港人應該要做個好榜樣! 唔應該用d 甘ge 態度同D 唔識ge 人講野. 學校無教你咩?!

匿名 說...

erica.我同意你講法,冇料就得唔到人認同,你睇六號就知啦,得個樣,唱歌係人都識,我唔係睇人唱歌,我係睇人有咩才藝,你都話對佢失望,咁佢後來就出局.呢d就係現實,冇料就係咁,仲有咩復活戰,多餘,一早有內幕,我都好欣賞11號,妤有料,不過遊戲規則係咁冇辦法

Josekin 說...

Yawn

kelvin 說...

你諗下...如果你係miss hk歌晚比人兜口兜面咁話你唔靚,,,你會點先!!!!你只不過是個人意見.....唔等於係全部人ge意見ga ma~~

匿名 說...

Erica,

Initially, i quite appreciate your straightforward personality.

Yet, you should know everyone has their own choices and you better learn how to repect ppl.

You actually need not to comment too much on the sayings of others. You should remember you are an artist but not the "Show Biz's Critic"! Why don't you just do your role well?!?!

Do you just simply think that negative opinions mean outspokenness?!?! And, positive opinions mean fake?


Have you ever introspected?

Have you ever thought of other's feeling before the comment?

Last but not least, please be clear that what your role is.

匿名 說...

唉,你喜歡真材實料o既人,咁你應該努力去做一個真材實料既人.而唔係去淨係識得去批評別人o既說話.講多過做有咩用?

坦白係好,但唔等於要周圍點火頭再自辯"我只係坦白" 呀嘛.我覺得坦白同時都要懂得care人o地感受!

匿名 說...

主持問Erica " 你有咩意見"
你當然要坦白啦! 唔係佢地點改呀?!
如果你同你男/女朋友一齊你無左呢個“坦白" 你有點知你男/女朋友係唔係在騗你呀?! 做人唔應該假!

匿名 說...

you really hurt those Mr.Hk,
Bitch`

匿名 說...

你和敢言二字有所掛勾後,你就開始表現aggressive;不論在全民開講 / 港男,你的語氣真的可用「寸」來形容。

匿名 說...

to Anonymous,
你理人地講野做咩? 你理下你自己先啦..
又話Erica hurt d 港男.. 你用"bixch" 唔通唔hurt 架?! 你自己無禮貌仲好意思講人地....教人地就應該管下自己先..好心你! :D

匿名 說...

I cant believe you would say that about other people.

by the way, #11 was so cocky. I see why you like him, he has your personality.

匿名 說...

有感以發,可能有 d 離題,但想大家分享下:

有 d 人只是 enjoy 做事的過程,佢地認為個個人到最終都是死的,人生的過程要多姿多彩才是最重要,能否達到目標係其次。

相反有 d 人一生人只想達到目標,例如做當紅明星等等,但點樣才能成功達到目標呢!

成功的人士往往都離不開以下兩類:
1.所做的事是好過其他人,例如跑手跑得快過別人;演員做戲做得好過別人。例如黃秋x,全行都知佢係人渣,但佢仍然有很多演出機會,因為佢真係好好戲。
2.社交能力強,認識很多朋友,互相幫助,使在你眼前出現的機會增加,同時又能減少犯錯的機會,最後踏上成功之路。大部份香港有錢佬(例如李嘉誠)都是這類成功人士。

我見妳近期又過錯折,希望少少錯折唔會使你諗其他歪路改變你好性格,希望以上的分享能岩你用呢。

匿名 說...

audrey,

眼見《港男》過左咁耐,仍然有咁多網民不斷攻擊袁小姐,剛剛 download 港男黎睇,個人意見袁的態度其實比《全民開講》的態度好好多啦,但不幸佢唔覺意講了李豪的壞話。

睇完李豪的表現,真係天生的天皇巨星。有機會做當年的謝霆鋒,唔怪之得短短幾日李豪fans遍布網上。

匿名 說...

dear erica,

左邊中間那個人咁冇禮貌,難得你貼佢出黎唔delete佢, 都好既, 等其他人睇下佢好似隻癲狗咁亂吠都好.
係, 你而家唔係紅人, 試問娛樂圈咁多人有幾多人係紅人丫, 仲有句說話叫"花無百日紅" 沒有一個人係永遠咁紅咁hit.
每個人都有佢既存在價值.最緊要係自己活得開心.
日日人都唔同架啦, 有唔同既意見就梗, 冇可能全世界都鍾意自己,亦冇可能全世界搵唔到一個人鍾意自己啵.
其實你見呢d奇人異仕一定多過我好多, 唔駛在意呢d人既,不如在意d喜歡你既人仲好啦.
有時我遇上呢d冇品既人講野,入到個耳仔總會變左狗吠聲, 汪!汪!汪! 哈哈.

匿名 說...

我都有睇港男,覺得好有娛樂性,港姐睇左少少就悶到嘔..頂唔住.
你就好啦, 可以現場感受, 如果我有機會現場睇,一定叫破喉嚨,笑到肚痛.
d男人睇女人著泳裝,走光,deep V, 咪由個心裡面笑出黎.
我地睇男人,鍾意叫呀,爆笑..唔代表我地做D唔正經既野.
D男人點批評D女人, 由個樣講個心口,講條腰,個PAT,到腳.
我地D女人都係欣賞下D男人肌肉啫.不過d女性鍾意睇大隻男, 就個老公/男友就唔會係大隻男.

p.s. 你做評判那條裙好靚.

匿名 說...

to 阿品姐:
你的回應使我想起一件舊事:
「我以前識個女子佢個座右銘係《活在當下》,佢成日都無錢淨的。
當時我口痕同佢講我曾睇書有講《活在當下》係古希臘某個部落族人的落後生活態度,當有災難來臨時就大鑊架啦。現代文明人係咪應該要未雨綢繆好 d 呢?
之後被佢朋友鬧返我:你又唔係佢,你點知乜野生活模式岩佢呢。」

佢朋友講得岩,其實袁小姐毋需咁上心。因為無人比妳自己更清楚自己,那種生活模式更岩妳自己的。

依度 d 留言有正有反,我地好奇心作祟手痕亂寫的留言,其實大部份無經深思考慮,諗到就寫,唔岩睇就請不要太過上心,bypass 左佢就算,哈哈。

匿名 說...

你話李豪得個樣叫人唔好投佢..人地投唔投關你咩事..你話benjamin係程咬金..根本你就唔袛得人...11號成個大陸仔咁..點做香港先生呀..
2個都男人..比你呢個不知所謂既女人睇..我覺得真係好唔掂...死8婆..我忍夠你..唔該你唔好搞咁多是非!!

匿名 說...

to anonymous
甘你又叫佢無搞甘多是非? Erica佢想講咩米講咩lor..你做咩5敢打你個名...埃... 好心你啦... stop being so angry.... i guess u must be leo's fans... or else u won't be so angry

匿名 說...

你uP一大堆廢話做咩姐~
係度博上位,,好令人討厭l0R..
起碼人地6號唱歌好聽囉唔好意思~
反而想睇你支持的那位大陸人兄唱歌@@"
每人唱歌也好聽的@@?
你鍾意有真材實料既人..@@?
咁你咪唔鍾意自己-,-?
3甲都拎唔到-3- ...
復活戰根本一早就有..
唔該你重溫下丘凱敏訪問郭秀云果PART先囉唔該..佢話::睇下佢入唔入到最後3甲啦!!
係3甲0, 0..根本一早就定左復活戰…
而且,,DO姐都講一陣有意想不到既頂目,,
不是復活戰會是甚麼@@?
麻煩你講野之前,,理解哂成件事先講野~~
根本7號就係令仔+文又得+武又得= ="
話人地程咬金@@..?
串完6號又串7號~ 你係咪咁唔鍾意令仔@@?
個11號問心,,係唔係囂張-V-?
心照~

匿名 說...

袁弥明,好心你啦,两年左啦,你系电视圈的成就得番这样,以及你落选港姐,同你的性格有好大关系.直话直说唔系唔好,但是都系要顾下大局的啊!以前觉得你入唔到港姐三甲好可惜,现在觉得非常应该.

你现在的成就这样,连戏份多D的配角都没做过,好心你退出娱乐圈啦!

匿名 說...

袁小姐,對於妳近日的容忍及對言論自由的堅持十分欣賞。

但妳要明白,妳是一個有名有姓的公眾人物。佢地係網上無名無姓,並且毋需對自己的言論作出負責,但妳卻要強逼看他攻擊的留言及承受這些留言的惡果。背後還有可能個別李豪 fans 利用大量分身向妳攻擊,做一個大量網民不喜歡妳的假像。大家正處於不公平的狀態。所以妳並沒有回覆這些攻擊言論是理智的。

看看維基對言論自由的解釋吧!
http://zh.wikipedia.org/w/index.php?title=%E8%A8%80%E8%AB%96%E8%87%AA%E7%94%B1&variant=zh-hk#.E8.A8.80.E8.AB.96.E7.A8.AE.E9.A1.9E.E7.9A.84.E5.8D.80.E5.88.86

佢地有權向妳作出批評,同時妳也有權唔睇這些批評。還有他們的批評是含有低價值的言論:猥褻性、誹謗性、挑釁或仇恨性言論。這些 annoying 的留言可能每日都影響妳的情緒。

妳寬容地讓他們任意向妳攻擊已經兩個星期,乜都講得清清楚楚了。如果在時候停止,相信沒有人反對。並且他們由頭到尾都可以在其他網站講他們的意見,並無什麼打壓言論的問題。

妳可以讓妳的朋友替妳把關,filter 走 d 不恰當言論吧。妳並無義務再強逼看這些言論影響妳的情緒了。
近期我習慣了每日都會上來三四次查看有沒有新留言,我也可以義務替妳 filter out the rude messages if you like.。email :sickgambler2007@yahoo.com.hk

也可能我己人憂天,根本這些言論並無影響妳的情緒。
anyway,佢地無聊批評其實唔駛點理的,繼續努力地做好主持,做得好多查小欣吧。同時練好 d 演技,我相信你演出的機會就快來臨的。

匿名 說...

我鍾2唔打名呀吹啊!!!
死八婆袁彌明FANS收聲啦!!

匿名 說...

袁小姐,我剛看罷壹仔。
你終於放棄扮香港小姐的高雅大方。來一個絕地反擊了!
今次有沒有像上幾次需要補充下呢?

我都相信你係好聰明的人,但叻從來唔可以代表可以成功,成功的人向來只是極小數,懷才不遇者比比皆是。

社會往往是適者生存,並不是全世界就你一個的。

BillGate 曾是全世界最有錢的人,但唔代表佢係全世界最聰明的人。BillGate 曾講過未做到 CEO 前,請放棄無謂的尊嚴。

你敬重的人肥佬黎上次和東方打減價戰,肥佬黎最後唔多頂得順,就買了一盒二千蚊的雪架上去見東方的馬老闆求和。別人問他如果馬老闆唔肯呢,咁點?肥佬黎回答:我咪蝕了一盒二千蚊的雪架,我的尊嚴 is zero value。

Anyway, good luck to u

匿名 說...

Erica, add oil!

匿名 說...

昨晚說適者生存這句可能有點過火。

今早想再加補充
在娛樂圈中有不少做返自己便能成功的例子。千華、秀文大顛大肺的真性情,當觀眾受落,佢地就一炮而紅。阿 sa 早期拍戲演技大獲好評,也被外界指阿 sa 在戲中只是做返自己,阿sa 後期演技再上一層樓,當然是靠她自己的努力吧。

袁小姐堅持不隨波逐流,要做返自己不要滑頭,當市場接受妳這種性格時,妳一定演或主持得比別人優勝。

匿名 說...

講真吾通tvb為左你e d咁吾"紅"既人
尼變走個mr.hk得主咩
仲有好心你批評人都令到自己好量質d先啦
不自量力的"賤貨"
底你做2打6啦 成日"扮"串令自己見報
吾該你省d啦!!!!仲有no.6李豪
你話佢得個樣 但都好過你連樣都冇
去參ms.hk啦 影響市容囉
你是香港人的廢物 都冇資格囉做人囉

匿名 說...

Erica,

近排有套Ratatouille(五星級大鼠),唔知你去咗睇咗未?套戲最後個食家講咗一番說話,我覺得好值得送比你(與及大家)。希望你從中可以得到一啲反思或領會吧。:)

匿名 說...

Anonymous said...
我鍾2唔打名呀吹啊!!!
死八婆袁彌明FANS收聲啦!!


你叫我收聲~哈哈哈!!! 甘你5收聲?!
第一我唔係ERICA fans... 我只係講事實..
第2 我係好5滿意個ending.... 我本來想6號贏..點知!!!!! 七號贏左!好唔開心...11號仲好啦..起碼佢正正經經...7號成日玩女仔