2007年8月9日

CLICK: 宜家講親野都叫“寸爆”

9 則留言:

匿名 說...

妳嬲到 link 錯左去我偶像蕭若元的元憶錄呀,哈哈。

記者們要做新聞往往都要誇大其詞,並且妳的負面形像不會短期輕易改變。

我還記得幾年前有位網民出 post "串"你偶像陶傑做節目時有懶音,陶傑就刻意用五分鐘潮洲化的懶音做節目,之後反"串"這位網民指光明頂是一個文化節目,唔係教育節目,陶傑就跟隨近年懶音潮流做節目,夠"串"未?

做時事評論員往往要靠"串"才能突出自己,大班、毓民和陶傑都用這種方程式。

過往妳都有寫社論文章,如果妳能定期寫多幾篇社論"串"高官"串"政黨,唔知可否轉移視線或化淡妳的負面形像

Leona 說...

不知道什麼時候才可以看這個節目呢?

Leona 說...

什麼時候可以看這個節目呢?

Johnson Lam (はやしとしお) 說...

同 情 你 的 境 況 , 因 為 做 娛 樂 圈 一 向 要 圓 滑 ( 難 聽 點 是 滑 頭 ) , 而 且 說 話 要 小 心 翼 翼 , 因 為 今 天 的 雜 誌 要 博 出 位 , 夠 刻 薄 才 能 吸 引 今 天 的 『 扮 正 氣 』 讀 者 ...

既 然 『 寸 』已 經 成 為 標 籤 , 你 的 誠 實 有 有 誰 去 報 導 呢 ?

我 不 相 信 一 個 正 常 人 會 無 故 地 去 『 寸 』 別 人 , 問 心 無 愧 就 可 以 了 , 時 間 會 證 明 一 切 。

匿名 說...

很欣賞妳的與眾不同

匿名 說...

to johnsonlam ,

你說"我 不 相 信 一 個 正 常 人 會 無 故 地 去 『 寸 』 別 人 "

一個不正常的人無故去寸日 是不是便合理得多?

匿名 說...

定左形,冇計

不過話時話,做人串d有咩所謂

有理由便可以,如果對方有理由亦可以反撃

唔通要犬儒?唔通見高拜見低踩先係大眾既道德價值?

Johnson Lam (はやしとしお) 說...

Anonymous ... 你 講 乜 呀 ?

打 返 好 個 字 先 啦 , 睇 唔 明 你 的 『一個不正常的人無故去寸日 是不是便合理得多?』語 法 , 我 書 讀 得 少 兼 唔 曉 轉 彎 , 明 人 不 說 暗 話 , 有 野 便 講 明 佢 。

匿名 說...

記得小學時開始有"寸"呢個形容詞, d人講出黎就好嚴重咁, 過左n年(唔講得,咪俾你知我幾大,wakaka), "寸"字講到無晒感覺, 於是進化成"寸爆", 到過左n年後, 大家又會對呢個詞語無feel了.