2007年9月5日

最近搬了跟姐姐同住﹐亦非常順手的拿了她的七人車來開。

第一件事是要學泊車。在美國開車這麼多年﹐從來沒有用車尾泊停車場位﹐所以特意找了哥哥當了我半天的師傅﹐駕駛這輛巨無霸﹐在渣甸山百佳停車場與窄小的車位搏斗一番。
學會以後就正式開始了我在香港的駕車生涯。
以前是八折的士長客﹐對回家和回公司的路還認得。
但是﹐比如昨天﹐對九龍路一點都不熟的的我﹐要從公司出發到又一城 set 頭﹐路途就甚為艱辛。本來不消半個小時的路程卻花了我一個多小時。我不怎的轉進九龍城後出不回窩打老道﹐拐來拐出又不知去了哪裡。
最後我停車問隔壁的的士叔叔路﹐他非常好﹐把我帶到又一城。我最後想付的士費的時候﹐他說﹕後生仔﹐吾好甘婆媽啦﹗
我連聲道謝﹐心想﹕我是後生女﹐不是仔啊﹗
到達又一城停車場之時﹐我已是完全沒油﹐標誌上是一格都沒有。我不敢亂找油站﹐免得找不著時會跪低。
最後問了髮型師最近的油站的路﹐我才超級慢超級省油地開過去。
幸好沒事。phewww....
開了車後﹐我多了很多時間練聲練歌﹐卻失去了平時乘車的看書時間。為了make up the time, 有時我會開到山頂﹐在那裡對著維港﹐邊享受美麗風景和寧靜氣氛﹐邊看書﹐就在這幅無際的壁畫前。

15 則留言:

匿名 說...

英文 hey guy
guy 包括男或女

我未聽過 hey gal
可能我聽英文少吧。

中文睇怕都差不多
仔代表後生仔女
其實的士司機讚近你後生

匿名 說...

霸頭位.....

匿名 說...

哈哈,香港d路真係好難記呀.........
過多個幾月我諗我都會去學車lu~hehe

匿名 說...

你放心啦, 狗仔隊下次識上山頂搵你..哈哈.

有車好幸福呀,可以周圍去,不過你最好帶埋本大既行車地圖,同埋小心d渣車,因為香港有d司機好狼死/唔小心.

*得閒車去我西貢食糖水..哇哈哈.

匿名 說...

very nice photos.

匿名 說...

最近般了 <--搬了

匿名 說...

你有冇睇 200 pound beauty(我非常不喜歡[醜女大翻身]的名字,常講它的英文名,呵呵)

這是非常好笑的韓國喜劇,值得一睇
片中某一情節做你所講的遭遇有點相似
美女永遠在社會上是佔優的,呵呵~

匿名 說...

Oh, you missed to take the photo in the blue-sky days before. The weather has been pulluted again by a northern wind in the Autumn/Winter days.

匿名 說...

好人好事總教人看得窩心.

匿名 說...

如果冇特定用邊一間油站既話,又一城最近既油站應該係歌和老街既中國石化(前身華潤)吧!

匿名 說...

今日東方網頁有影到張可頤到IFC買東西,當然選張角度最醜的刊登..

匿名 說...

又,唔知你渣邊隻車呢,通常汽油指標去到 E 時,汽油警告燈應該會亮起,不過有 D 車係冇汽油警告燈既。

汽油警告燈亮起時,其實油缸中應該仲有幾 Liter 汽油以供搵油站用,不用太擔心。個人最高紀錄係著左燈之後行多二十公里搵到油站。

匿名 說...

睇左志雲飯局的陳慧嫻訪問.想當年佢都幾紅時,無啦啦走左去讀書幾年,唉,我都知道佢想做番以前咁紅係好難,因為時代會變,人會大.好似日本d當紅女歌手咁,中森明菜,松田聖子,安室奈美惠,宮澤里惠.. 在最當紅時離開左,跟住又出番黎,已經做唔到舊時的佳績.

香港多數係藝員,在最紅時轉換工作環境,陶大宇,陳秀雯,羅嘉良,何守信(移民)....多數番轉頭都做唔番舊時咁受歡迎.

最近睇"戲王之王"見到葉璇,佢做得好好呀,我諗佢而家拍戲可以賺到更多錢,但好可惜不能再在電視機見到佢.

有時我會諗erica你第日會點呢,我覺得你唔會做藝員好耐,可能你係一個喜歡多作嘗試和有智慧及才能的人,或者遇到另一些工作和機會,令你較有興趣,咁你就會不做藝員吧.(希望不會轉做保險/傳銷吧,否則我見到你就調頭走,哇哈哈)

匿名 說...

搏斗 ? 定搏鬥 ?

匿名 說...

原來mimi現在住o係香港,生活得愉快嗎?