2007年9月29日


CLICK: 袁彌明誓神劈願與崔建邦劃清界線

72 則留言:

匿名 說...

如有機會記者再問你被雪事件,唔好再轉灣了,直接了當向公司公開認錯,並甘於受罰,在受罰期間會加倍學好演技等等。

這些言論對你日後如何發展都好,都只有好處並無壞處。

你要明白在娛樂圈的圈子並不大,高層正路認識很多生意伙伴,佢地的影響力是不少的。

匿名 說...

同埋,如果可以,請求記者登你的道歉新聞時不要連同一張有笑容的相片,最好用誠懇的表現面向鏡頭

2005mhk18@gmail.com 說...

公開認錯??
請 問 我 錯 在 哪 裡 ﹖ ﹖

匿名 說...

Re i dont know,

認同你第一篇回覆, 但第二篇係冇可能,報紙永遠都唔會貼好睇,合適的相.根本報導左出黎既緋聞,就會入file,唔理你真假都會一有你時就講番出黎..變左你既profile.

呀erica件衫咁似報紙既, 按大睇,完來真係報紙黎,哈哈.

你個髮型好看了很多,不過有d近似葉翠翠.我諗你仲會再留長啩.

匿名 說...

在以下的回應已指出你今次不當之處,可能你 ignore 了我的留言。

https://www.blogger.com/comment.g?blogID=14576801&postID=5379969149402440674

i dont know said...
ee

>>你的想法不對了,身為一間公司的員工,有異議應該內部提出,並不是在外間插自己公司。如果因員工的插公司的言論使公司形象受損,可能對公司失去部份生意,蝕錢就要老板一人哂,員工就照常每月出糧當無事發生。員工不需為自己言論負責,咁員工咪好著數。

>>員工不公開插自己公司,這是任何私人公司員工應守的義務,插公司是一件不智、不負責任的行為,並不是敢言。

>>如果今次袁小姐受罰也是好應該的

我所寫是我客觀分析後的結論,如果你能客觀看看自己所做的事,你今次真是犯了錯的。

如果你覺得你並無插公司,只是高層的誤會,這樣你的表達技巧好有問題,也是你的錯。

匿名 說...

what a loser!

匿名 說...

wow. "I don't know", u said it very well. Also, sometimes it's not about whether you are telling the truth, it's when and where to say the truth, and how to say it tactfully to achieve the result you want. Mindlessly pointing out what you think is the truth at the cost of destroying relationships can be a kind of stupidity.

匿名 說...

i dont know 說得十分正確!!
一個員工如對公司有意見應向上司反映而不是向外界"唱衰"公司.

匿名 說...

發生咁既事點會無比公司照肺?點解比人雪真正原因你實知架!公司實有同你講,而家仲想借人過橋黎解釋點解比人雪, 借人地人氣高, 又可以搏上娛樂版。咪又係公仔箱姐仔一向手法, 我仲以為你幾有個性添!人地問你崔建邦有無追你, 你就發誓同佢無關係, 九唔搭八, 專登比伏線個傳聞去繼續。你哩幅笑住舉起三隻手指既相根本咪做緊大戲比人睇啦。人地崔建邦真係啋你都有味。

匿名 說...

條裙好靚。你個髮型都好靚。認為沒錯, 就堅持吧。

匿名 說...

忍一時風平浪靜
退一步海闊天空


阪本龍一

匿名 說...

Erica: no need to apologize. You never made something wrong. You just want to express what you want to say by no hurting people indeed.
No matter what you say now, media and most people still attack you.
You did right = you are wrong.
You did wrong = you are wrong.
"Waste your time"

You know you are a university graduated guy in USA. It is high time you did other some things unless you really miss its industry. If so, let it be and let your own destiny go.

Support you~!

Unknown 說...

妳沒有錯,我支持妳。
高層誤會妳那麼我就看不到妳的節目了!
妳好靚,想見妳!嘿嘿!

Unknown 說...

妳沒有錯,我支持妳。
高層誤會妳那麼我就看不到妳的節目了!
妳好靚,想見妳!

匿名 說...

你唔好再死雞撐飯蓋la
收下你把口得唔得呀袁小姐
錯就要認
打就要企定!!!

匿名 說...

「 我 呢 個 星 期 因 為 撞 期 , 所 以 呢 個 禮 拜 先 做 唔 到 。」

「 係 今 個 星 期 度 唔 到 期 , 周 五 係 我 生 日 , 我 有 同 公 司 提 過 假 , 可 能 公 司 對 我 好 , 畀 我 放 假 。 」 ....

哩啲咪你所講既"又假又廢"既說話囉...

人大咗咪又要慢慢妥協,
只要睇下袁小姐一年前既文章,
就知佢已經判若兩人啦,
究竟你既直言形像去咗邊?

比人停工咪比人停工囉,
你係當時人點會唔知?
以你以前既性格實會直接認架。
幾時又變得咁圓滑?
唔好比我睇死你
到真係比無線炒咗時
先喺哩度大爆無線衰野囉
反轉豬肚囉

2005mhk18@gmail.com 說...

ee:
公 司 沒 有 明 確 道 明 ﹐ 我 也 不 能 代 表 公 司 立 場 發 言 。

匿名 說...

Erica袁彌明小姐:

我相信每個人也會堅持自己的原則。
妳的原則是堅持直話直說與不向惡勢力低頭的性格,也許妳在美國波士頓留學時已習慣那邊的社會風氣而形成這樣敢言的性格,對於這種直話直說的性格來說,我非常欣賞這種沒有機心的性格。

只是許多「愚者」抱著「講者無心,聽者有意」的想法來揣測妳的發言意思時,即使妳說出「謠言止於智者」的辯解方式,也會有更多「愚者」繼續誤信這些謠言。在東方人(中日韓)的社會裡,為了面子問題而拒絕接受建議的例子比比皆是,所以我建議袁彌明小姐宜於採取「柔性勸解與分析」來討論問題,這樣旁觀者也會易於接受妳的新思維與想法。


阪本龍一

匿名 說...

Erica: 公 司 沒 有 明 確 道 明 ﹐ 我 也 不 能 代 表 公 司 立 場 發 言 。

即係公司無講明點解停你工而停咗你不只一星期既工作係咪?你真係剩係認為"可能公司對你好,畀你放假..." ?

無啦啦比人停工都唔去問個究竟?唔似你喎,唔好同大家講你都想休息下哩啲又假又癈既說話。

你而家既處境咪叫"逆來順受"囉。

匿名 說...

點解又無post你個schedule出黎?
我幫你啦
http://www.editgrid.com/user/ericayuen/2007_October_Schedule
又真係無咗娛樂直播喎...
一定又係公司對你好, 比你放假啦。

匿名 說...

RE 阪本龍一,

當日Stephy給傳媒刻意曲解的一句「講者無心」的說話,亦一樣被袁小姐這類「愚者」以「聽者有意」的思考方式來大造文章。

幸而最後,Stephy對「愚者」的處理方式亦尚算大方得體。

這次雪藏事件,袁小姐將會如何處理?再次對「愚者」以豎起三隻手指誓神劈願這種無智慧的方法來澄清嗎?

希望袁小姐給大家看看她的智慧。

匿名 說...

發覺袁小姐真係不太明白

每個人都有不同的學歷、經驗,背景,也有不同的意見。絕不可能找到一個和自己100%相同的人。何況一大班呢?

佢不太明點解還可以有一大班人組成組織,公司,團體。佢不太明點解一大班不同的人可以集合一起。

當內部討論完後,自己的意見不被組織,公司,團體接納,不能成為大多數的意見,我可唔可以向外公開唱衰自己的組織,公司,團體呢?如你無法妥協,只可以離開自己的組織,公司,團體。

當層次上升到國家,民主投票輸左,你的敵對派上台,你可唔可以開戰攻擊敵對派呢?成熟的民主其中一個主要條件係要"認輸"。

袁小姐無法明白自己錯在那裡,當然不會道歉。我已經幫得就幫了。我已經盡力了。明天不會再說

匿名 說...

Anonymous,

你要明白,佢係名人,我只不過是一名口水多的電車男,我又唔係佢朋友,也不會有機會見面,只是路過見有位熱愛知識的明星,多口講多幾句。

佢其他朋友唔敢講的野,我可以盡情亂講的。有時我覺得自己幾傻,好多野都唔知,又亂吹廿四,不過網上遊魂無乜野可以 lost 的,所以仍然想講就講。哈哈~~

我亂石問路式投稿平果,投到第三篇已經大約知李兆富的心水係乜。我也曾亂石問路式影響袁小姐的態度,相信今次我真失敗了,對住佢我真係無乜計。跟隨對方思想作反應,這方面dc 高手得多。

匿名 說...

ee 做人要有 d 厚道,咪再落井下石了

匿名 說...

此處不留人, 自有留人處.

匿名 說...

一世人咁長,點會未犯過錯
犯錯其實無乜大不了的事。
錯左後知道錯左 D 乜,當咪學到一樣新野囉

匿名 說...

>>公 司 沒 有 明 確 道 明 ﹐ 我 也 不 能 代 表 公 司 立 場 發 言 。

公司一明確後,就無得轉灣架啦
而家你道歉,你仲有一半一半機會複職

複唔複職可能對你都好閒事,但你真係曾經不盡員工的義務,和公司對外時不是同一方向嘛。

對向大家 brainstorming,不同意見,絕不是問題,但對外大家要一致架

匿名 說...

Re i dont know,

我只會對"懂得對人厚道既人"厚道.

匿名 說...

Erica
真的非常非常的意外
今夜是个奇妙的夜晚
哈哈~ 我竟然可以打开你的博
这在BJ是第一次...

在你这待了很久
在看你这段时间的记录
也大概了解了一些事
你是个非常聪明和内外兼修的女子
希望你能够顺利难题

加油!弥明!!!

照顾好自己!!!

Y.L

匿名 說...

"跟隨對方思想作反應,這方面dc 高手得多。"

Following one's thought to respond is the basic requirement for any debate or meaningful discussion.

Anyway, how do you know that dc has different thinking from E? They may come from a different world and background, but their thinking may be the same as well. That's the beauty of internet...finding like minded people, even if E is a celebrity in HK.

I don't know...but I don't think "I don't know" knows the answer of that question either...

匿名 說...

秋天到喇,
你咪自稱有個乜鬼冬肥夏瘦病既...
咪好囉,
而家比人雪咗,
咪唔駛擔心上鏡比人見到你個方飽面....
你又開心, 觀眾當然更加開心 :)
你可以安心留喺屋企做急凍豬扒

匿名 說...

Re: I dont know

原本都唔想回應﹐但係既然你提了小弟的小名字﹐ 就姑且回一回你想說的話。

有好多你所講0既野﹐正如你自己所講﹐ 係"好多野都唔知,又亂吹廿四"﹐ 你亦都唔知Erica0既朋友晌呢件事比乜意見﹐但就假設佢地唔敢講﹐你就可以好"勇"0甘講/post一大量Comment再晌度自說自話覺得自己好清晰了解整件事0既來龍去脈同應該/唔應該做0既事。 對一件事唔清楚﹐對個工作環境0既遊戲規則唔明白﹐ 就胡亂爭先恐後去表達自己意見﹐provide feedback based on all assumption without enough background information, 那不是一貫自己思考的風格同習慣。

"跟隨對方思想作反應"﹐那是你自己口中"打工仔"最應該要0既基本知識。試問對方係你老細﹐你唔跟佢思想作反應﹐你0既Career會點樣﹐可想而知。 我自己0當然唔會只係晌呢個層次﹐你話自己未到呢個程度/唔識/唔叻﹐所以的而且確我同你"夏蟲不可語冰"。

你樓上大部份0既Comments同logic﹐ 都係建基於"有異議應該內部提出,並不是在外間插自己公司。如果因員工的插公司的言論使公司形象受損,可能對公司失去部份生意"0既大前題。細節唔仔細counter了﹐一些反思問題可以諗下:
1) 公司什麼形象受損? 怎樣影響以往形象?
2) 公司失去部份什麼生意? 你會因為呢件事唔去睇電視? 廣告客戶唔賣廣告?

最近有間飛機公司0既總工程師好高調0甘話自己公司0既設計有問題0既事件﹐可以去google下0黎作為另一個反思。

好似毓民慨嘆, "評論員有評論0既權力但無易地而處0既義務"。

TreeTree 說...

香港0的報紙層次超低
無記亦小器
咁大間公司連比人插既空間都冇

匿名 說...

嘩,一台真係黑箱作業,咁都得,俾人講兩句就飛起人,erica你主持得都幾好呀,冇左你我就罷睇,哈哈,咁你係一台仲有咩節目架,好想係電視上面見到你^^

匿名 說...

公 司 沒 有 明 確 道 明 ﹐ 我 也 不 能 代 表 公 司 立 場 發 言 。

Erica快啲直接去問監制點解cut你節目啦,不平則鳴丫嘛!如果你鳴時佢唔又點都唔"明確道明",我諗...哩啲叫"擺明"...

匿名 說...

information 永遠都唔會 enough 的,如要有 enough information 才可以 analysis,咁你可以長期返屋企訓教。

起樓,飛機設計等的問題,在公司同反映完後,佢地仍然唔理,你亦清楚結果會死人霖樓。在依 d 大是大非的事上,如果你可以埋末良心,不理人死活,為自己錢途不公開。恭喜你了,咁不擇手段,你有機會發大達。

匿名 說...

To i dont know:
當層次上升到國家,民主投票輸左,你的敵對派上台,你可唔可以開戰攻擊敵對派呢

?成熟的民主其中一個主要條件係要"認輸"。

ha ng ming wor? So the Democrats would have to agree with the Republicans

when they have lost in an election? They "認輸" don't really mean they conform to them. I don't understand the relationship btw this and the paragraph above that. can you explain more your point?

the democrats can think that one day their opinion would be heard and they would win the majority.if they just leave, there will be no hope to execute their ideology. A democratic system is not just about "認輸" to me, one more important aspect is the tolerance for different opinions and through such tolerance would we make progress. An organization/ society that does not allow for different opinions would eventually lose its dynamics and creativity and if we are talking about a soceity, it is in fact a very dangerous thing.Just my point of view anyhow....

erica, hope things will be alright at the end of the day.take care!

匿名 說...

如果把所有問題都推到最極端,變成大是大非會死人「臨」樓的問題,因而把自己的處理手法合理化。

所有事都提升到原則性問題,是其是非其非,寸步不讓。

如果是這樣,實在毋須再討論了。

匿名 說...

to 情長浪子.
你說Following one's thought to respond is the basic requirement
said...

可能我個人還有些少風骨,我好難為討好對方,說出一些害對方的說話。咁大反差的事我真係好難做得出。好似以下的說話。

>>....細節唔仔細counter了﹐一些反思問題可以諗下:
>>1) 公司什麼形象受損? 怎樣影響以往形象?
>>2) 公司失去部份什麼生意? 你會因為呢件事唔去睇電視? 廣告客戶唔賣廣告?

袁小姐的文章是否有損公司形象,已經從高層向袁小姐處分的反應,得知高層認為有損了。現在還反思什麼公司形象是否受損,這些只有高層才有資格決定的事,你反思的目的為自己愚行自辯嗎?為討好袁小姐嗎?

我向來以為任何事都無絕對,正反都有自己的立場及理由。如果我的立場現在180%改變,支持袁小姐所做的事。我能否說出 dc 的說話呢?我現在發覺我說不口,唔知係咪自我專嚴作緒,有些明明是害人的說話要說成幫他的理由。良心果關真係過唔到。

所以我向來覺得 dc 係依方向的高手。我絕不能做到他的境界

匿名 說...

To: ee

正如我樓上所講﹐ 呢度所有人﹐包括我同你﹐根本唔知道成件事﹐Erica同公司背後究竟有無傾過同點樣去處理呢單新聞﹐單憑現有現像去回溯佢地0甘做/0甘講0既原因﹐ 我地晌度講關於呢件事0既野﹐全部都係廢話。

如果唔係I don't know君﹐我都唔會就呢件事本身留comment.

好似ex-colleague話齌﹐Erica講又比人話"又假又廢"﹐ 唔想未清楚就代公司立場講又"直言去咗邊?"﹐ 但係又話"人大咗咪又要慢慢妥協"﹐ "逆來順受"﹐ 然後又話"無啦啦比人停工都唔去問個究竟?"。。。。。

突然真係覺得﹐要晌娛樂圈生存同應付呢一班多重人格精神分裂0既大帝﹐真係。。。乜Q物Q (IQ/EQ/CQ。。。)都唔掂。

唉。

都係果句: "有評論0既權力但無易地而處0既義務"。

匿名 說...

Erica,

做娛樂界其實并不是甚麼好事,妳現在要想一想以後的去路.人只要有金錢或學識,就有影響力,看富爸爸系列吧~~~~~~:)

Daniel.

匿名 說...

相對於娛樂直播裡當副手,我更喜歡在這裡留意你.

匿名 說...

過當亞視吧!
信我,你身才得,口才得,亞視它們會要你的!

匿名 說...

to pippi,
緬甸軍政府咪係在民主投票輸左後,唔肯認輸的pk,之後用武力破壞民主搶回政權。遲些會在我 blog 出文或轉貼文章詳細回答你的問題。

to dc
>>多重人格精神分裂

我間唔中都會自我人格精神分裂,一分為二,正反雙方都演哂,互相攻擊。但多重就無咁既能力了。

匿名 說...

to袁小姐:
少年時天真是可愛的,人大了要明白勢途險惡。你想公司畀乜立場你?你想公司公開講,公司好小氣,不容許員工對公司批評嗎?

公司日後唔同你續約的理由,我而家已經可以同你講定。HR某一小 staff同你講:「你表現唔好,不獲公司續約。」多一句都無。今次你在新聞中所說的希望睇怕幻滅,你的死因相信會不明不白。亦都唔會畀機會你捉住公司任何言論爆大鑊。你個人的主觀希望對殘酷的現實是無乜影響的。

你現在還認為高層會浪費一分一秒同你傾嗎?如果你是有叫座力大明星。都有機會同高層傾一傾。並且要傾就 day1 已經傾左。

可能你的尊嚴會受損,但我只有話直說。高層衡重過妳的 value和他的時間相比,他決定唔肯同你傾。連監製都唔會同你傾。可能佢地會畀時間你自我反醒,有無依段時間我唔知,依段自我反醒時間過左未我也唔知。當佢地決定放棄你時,佢地唔係老師,無責任教你明白你錯左 d 乜。

現在並不是辯論比賽,大家鬥講理據誰人合理嗎?權力一面倒在高層手上,你毫無議價能力。你現在的 situation 係worst 到唔 worst 的。當日九鐵果廿位經理都是這麼天真,權力一面倒在政府手中,佢地毫無議價能力,差少少廿位經理都一齊炒哂,署理CEO黎文X夠義氣,用一命換19條人命。或者你勸你老爸,在無線落幾千萬廣告,好似顏福偉咁,你咪有議價能力,陳志雲自然搵你黎傾。

去到現在,我都無乜野可以講,god bless u

匿名 說...

好聽d咪叫做吾識做作,好坦白lo
難聽咪叫做尖酸刻薄lo
直吾係話吾好
但係要顧及人地的感受ga ma
袁小姐!

匿名 說...

袁彌明小姐:


現在妳只能向所有被妳激烈言辭無故開罪的仁兄仁姐致歉。以柔制剛才是生存之道。以後妳要學懂如何包裝說話的技巧,即使妳想向別人表達自己堅持的一個真理,也要使用柔軟的糖衣包裝這些真理,這樣才是生存在演藝圈的高明手段。


阪本龍一

匿名 說...

to dc:

你說︰"正如我樓上所講﹐ 呢度所有人﹐包括我同你﹐根本唔知道成件事﹐Erica同公司背後究竟有無傾過同點樣去處理呢單新聞﹐單憑現有現像去回溯佢地0甘做/0甘講0既原因﹐ 我地晌度講關於呢件事0既野﹐全部都係廢話。"

如你所講,那袁小姐一向大部份文章都是廢話

一遍有料既評論,就係能夠以第三者角度以有限既數據去作出最準確分析。絕不是廢話。i dont know 己經不斷"塞"錢入袁小姐既袋。而家就係袁小姐做咗一啲令公司唔滿意既事(無論係任何事),而將佢停工,正如i dont know 所講,公司只會有一個解釋就係︰你做得唔好。

而家袁小姐只得幾條路︰
1.袁小姐私下向公司認錯,改善自己日後既態度,公司接受,繼續有得喺該公司發展,而袁小姐亦不會再對外發出令公司不快的言論。
2.袁小姐不妥協,工司繼續停工,事件不了了之,直至約滿。
3.袁小姐不妥協,主動解約,向其他公司發展,至於她的發展如何,取決於佢選擇既轉營時間, 地點, 方式,成功與否, 已是後話。

2005mhk18@gmail.com 說...

ee:
同 意 。
看 了 我 的 blog 這 麼 久 ﹐ 你 們 對 我 的 去 向 有 分 析 性 的 猜 測 嗎 ﹖
我 當 然 是 心 裡 有 數 。

匿名 說...

to erica,

選1,
復職即係認罪(無論你做錯乜事),而你一向建立既形像/你既個性會無哂, 日後只會大把人重提舊事而會用此事抽秤你, 你有排受,但若你喺演藝事業上有好成績,可以淡化你哩一個污點。如你日後喺無線可以做套好戲,喺司儀方面有好表演。得到觀眾對你演藝能力既支持,你籌碼可以比而家可以多好多。我知你對哩行好多不滿既事,但做個出色既藝人一定係你既夢想。

選2,
最on居, 無野好講

選3,
最冒險, 亦係不歸路, 你而家知名度頗低, 你日後會點太多變數,若果繼續喺演藝行業發展, 只有投身其他電視台, 如亞視, 有線, 但好難捱出知名度, 佢地出手一定高過無線, 但哩啲唔係你要既野。投身電台, 以你學識,應該唔錯,你喺電台講野無咁多顅慮,迎合你個性,但你先要鍛鍊一下自己臨場既口齒,dj唔係咁易做的,如果喺電台你慿該由幕後做起好啲。淨返寫作,老實講, 如果你唔係話題人物, 都唔會有太多人留意你既文章,亦唔會有人搵你寫文章,你既文筆只係一般。哩條路會好長好悶,但最配合你性格。

選1對你一定最好,
但我估你會選3
並會從寫作方面發展。

匿名 說...

to erica:

事件越拖對你越不利。
不要13年後才醒

匿名 說...

袁彌明小姐:


私下致歉也是一個好辦法。
只要這些致歉內容不會被其他媒體公開報導。
而其他媒體也沒法獲得致歉的具體內容。
這樣才是妳與電視臺最好的下臺階。


阪本龍一

匿名 說...

re: i dont know at 8:51 AM, October 02, 2007

一針見血!
袁小姐處境係點,不可以再更清楚了。

匿名 說...

看不到你在TVB能很好發展的機會, 像李天翔 李志偉,突然登陸正選, 麥雅緻, 訪問技巧一般什至算差也坐正了,然後東張西望二女, 看著聽著都讓人感不到不舒服.

一些比你遲出道的港姐, 年內在TVB的出鏡率機會都比你高.

待下去, 也只能像楊婉儀, 譚小環那樣.

匿名 說...

pippi君,

關於民主和認輸的問題
http://sickgambler.blogspot.com/2007/10/blog-post_7909.html

匿名 說...

to i dont know:
thank you!

匿名 說...

袁小姐,
你估TVB真係同你一家人咩,
佢始終係你公司,係你老細,
你打工ga咋,
唔係你阿爸阿媽可以慢慢溝通,
仲要公開話自己主動要同D高層溝通,
唔要死得不明不白,真係服左你!
如果我係其中一個高層第一個舉腳讚成抄你!

匿名 說...

Erica,

服左你似乎妒忌彌明秀外慧中噃,原來炒唔炒妳係佢決定,哈!~~~~~~:)

Daniel.

匿名 說...

剛剛才知今日你有份上娛樂版
今次幅相影得你清瘦不少,無因近日的不快事狂食野,妳的自我約束力又有進步了。

平果日報這位記者和我想法一樣,你「果然敢作敢為」。我真係睇得好淡,因為我只是局外人,希望我全錯吧,我成日都估錯野,相信今次不要例外。

匿名 說...

世上充滿朦糊邏輯,並無必定的結果,相信今次並不是絕望的。不過下次真係最好要避一避這些困局發生在自己身上了。

題外話,你文中說對自己信念的堅持,不可以回頭,否且一無所有。你只是廿七歲,大把野都未睇過,不要太早限制自己了。

我舉一個例子,長毛今年約五十歲,參加社會運動幾十年,你們的獅子山學會會員施永青當年也是他的戰友,堅持馬列思想至今。近幾年他和蕭若元在網上做節目,被蕭若元駁佢的馬列思想駁到發哂脾氣。到最後長毛佢自己講佢的人生觀都要或多或少的修改或改變,向來小眾的他也加入不是以馬列思想為宗旨的社民連。

當一些信念的基礎被別人完全推翻後,唔改只會害了自己。

匿名 說...

i dont know,

同意立論,一矢中的,其實每天都是學習天
,彌明會明白的~~~~~~:)

Daniel.

匿名 說...

Daniel,

你有否看袁小姐昨日見報中所講的言論,今次她的說話和過往很不同,非常得體及悅耳,相信無線高層會睇得好舒服的。如果袁小姐 send 給高層的信也是用同一說話,她的情況可能有好大轉機,因為袁小姐有冇得留底可能是高層一念之差。

如果 send 給高層的信中態度仍然強硬,之後的說話點得體、點悅耳都無乜大作用了。因為高層可能一收信後就有所行動了,action一開始就好少返轉頭的。

如果是商界的私人公司,高層都會給予員工一兩次機會犯錯,因為如果公司炒員工,不但對員工有損失,對公司放在員工身上的培訓也有損失。在娛樂圈中,有沒有這一兩次機會實在不存太大的希望。

匿名 說...

i dont know,

彌明有可能被公司投閒置散,想一下那些細show可以有多少發揮(只是因為如果TVB炒員工,不但對員工有損失,對公司放在員工身上的培訓也有損失,我絕對同意。),我寧願Erica轉行做評論員或協助打理家族生意.因為金錢或識見要時間培養,娛樂圈只要令彌明倍加沉淪(你估做戲子好好聽呀,我根本對戲子無任何好感.要不是彌明有過人識見及出污泥而不染,我都唔會流言噃)~~~~~~:)

Daniel.

匿名 說...

Daniel,

娛樂圈和普通私人公司有所不同,私人公司大部份工作都是刻板的 routine 工作,所以著重經驗。

娛樂圈除了經驗外,還需要有冇觀眾緣,個人特色及個性,並且太多人發明星夢了,有錢仔有錢女貼錢出唱片及入行,真係唔憂無演員。所以大把姐仔、哥仔試過幾年唔得就自動消失。

匿名 說...

i dont know,

你說的對,不過彌明不會是沒觀眾緣,個人特色及個性吧~~~~~~;)

Daniel.

匿名 說...

re: i dont know,

除非袁小姐封信係自動表示日後會改善自己既態度,否則我真係唔知tvb可以點同佢傾,有乜好傾。正如我地一直既分析,tvb無論公開或私底下都絕對唔會直接講出雪藏佢既真正原因。嘩, 你諗下, 佢對住啲作野屈佢既週刋都話下次要用dc拍低佢放上youtube,邊個知佢會唔會錄低哂啲對話跟住放出黎架?就算佢唔錄低,有乜佢唔服既,跟住走出黎同記者爆料咁點?你都講,哩啲姐仔多的是, 年年都出幾十個,根本唔愁無人用,我睇唔出tvb有乜理由去冒險去留住佢喇。

2005mhk18@gmail.com 說...

ee:

你 的 留 言 每 每 讓 我 動 氣 ﹐ 是 因 為 你 根 本 不 知 道 我 的 心 意 。 我 作 這 麼 多 事 ﹐ 可 能 目 的 只 有 一 個 ﹐ 可 你 卻 把 我 的 目 的 猜 成 相 反 。
我 不 是 一 個 一 定 要 紅 的 藝 人 ﹐ 因 為 我 根 本 沒 有 把 自 己 當 成 藝 人 。
你 實 在 是 太 不 了 解 我 ﹐ 難 為 你 看 了 我 的 blog 這 麼 久 。

匿名 說...

我把你的目的猜成相反,只因我猜中你的目的吧…haha… :D

我唔識你你唔識我(或者)....不要動氣吧 :p

匿名 說...

ee,

袁小姐有一個做人宗旨幾好,多些欣賞別人的長處。這也是外國人最喜歡用的說話技巧。

每個人都有長處及短處,一來學習別人的長處對自己也有得益處。二來如果你彈人,別人被你的說話激到發脾氣,你因而得到成功感,這是win-lose situation。如果你讚人,別人被你的說話讚得開開心心,你也得到成功感,這是win-win situation。

匿名 說...

ee,

別逞口舌,你真係好低裝囉~~~~~~:(

Daniel.

匿名 說...

i dont know,

"站 出 來 罵 人 罵 事 , 就 預 了 被 人 反 罵 , 道 理 簡 單 極 了 。 專 業 的 評 論 員 , 被 批 評 當 獎 勵, 要 是 文 章 能 掀 起 人 家 的 激 情 , 要 是 我 們 再 去 理 解 反 對 者 的 觀 點 和 價 值 , 再 引 起 深一 層 反 思 和 調 整 , 就 算 是 賺 了 。 現 在 互 聯 網 的 普 及 , 讓 反 饋 的 訊 息 更 直 接 和 快 捷 ,應 該 是 所 有 作 家 、 評 論 員 的 福 氣…"

:D

匿名 說...

你講野好冇家教, 如果你屋企真係咁有修養,咁有成就既話, 你真係影衰晒佢地. 或者, 根本就係"臭罌出臭草". 希望你吠少兩句啦