2007年9月25日

CLICK: 連 環 踩 葉 翠 翠 崔 建 邦 激 怒 TVB
袁 彌 明 敢 言 惹 禍 冇 得 撈




文中的港姐問答題並不是虛構的。


問答題中加入司儀之間的互玩﹐無傷大雅。節目可以照出街。


我在文中的構思只是按照“司儀之互玩”的原則下創造﹐諷刺眾所週知的新聞﹐無甚攻擊性。
也許,我會永遠在電視消失。


下筆前﹐我已想好﹐亦會承擔一切後果。

37 則留言:

匿名 說...

- -"|

我竟然,
第一次,
有一瞬,
欣賞你.........

Rock~

匿名 說...

你放心啦, 電視台或傳媒要你死,可以用莫須有的名義的. 或者將事情歪曲原意,甚至誇大,醜化其意思.

仲有我好相信,你他日唔撈娛樂圈都不擔心出路的.

匿名 說...

本人再細讀你所寫的,仍感到驚訝。

觀袁小姐之文,所述各觀點,非創新、獨到之見,均為大眾所知之事實。然而,以袁小姐之立場,如此直率表達,實在大膽。

本人非認識袁小姐,對袁小姐言論有兩種看法。

要是袁小姐真心為友人感不值,率性表達自己見解,則袁小姐是很Rock的女子,具相當氣度。

可是,又想到袁小姐,會不會為獲另一方面的人氣與支持,誓釜底抽薪,不怕得失某勢力,而故意直言別人不敢說的。要是這樣,袁小姐亦用心良苦矣。

姑勿論如何,請繼續直筆道盡世道黑暗。袁小姐之動機不重要,重要的是,袁小姐之言,大快人心!

匿名 說...

世間之大,又豈止一個舞台?
上天總會善待努力的人。

P.S. 睇得出妳幾嬲。 :P

匿名 說...

Do you means that he has naked infront of you lately?

匿名 說...

唔知點解我對05年0既港姐印象好深.我記得袁小姐當時抽到既題目好似系"你會容許你0既男朋友有下面邊樣缺點:a.打女人b.玩女人c.扮女人d.真系女人?!鄧上文抽到果題仲衰,問其餘19個佳麗邊個落左妝之後會系連阿媽都唔認得0既...無錯系好有娛樂性啊,但系真系可以反映一個人嘎智慧咩?我覺得似系d無哩頭0既腦筋急轉彎多d lor.

匿名 說...

U are so outspoken! As humans, it is important for to express what we think! U are as lucky as Vinci, you need not please your boss for surviving!

匿名 說...

Re persephones君的話:

嘩,原來05港姐d問答題咁..出位.
其實我已有好多年,近十年都冇好好認真去收看港姐節目,後期更只等加冕一刻才開電視,近幾年直頭冇開電視,記得的話會在網上翻閱誰是得獎者. 對亞軍,季軍其後更冇印象.

無線成日抄亞視d節目,近期仲抄埋咩十大廣告頒獎,我諗都係為左討好d廣告商.

因家中收不清電視, 又懶得去搞, 太少時間坐在電視旁了,所以只會BT某些好看的本港和外國的電視節目看. 無線搞收費電視,咁好明顯收費既節目會比免費的好看, 我更不會俾錢為左睇個別好睇既節目. 所以仍是無賴地BT看罷了.

匿名 說...

昨晚想了一陣子,erica的敢言會唔會影響了她的前途呢.

好似我同i dont know君, 大家都係用假名字,假身份來暢所欲言,實在不需負責任,如果搞爛左個名,大不了開個新名再講過.

其實娛樂圈跟普通公司既分別,只係娛樂圈比較複雜,普通公司既人事鬥爭,事非,爭上位,爭寵..如果普通公司既人開個blog用真身爆公司d野,我諗都好快唔駛do.如果係d大公司,同行知道都怕左你,唔敢請你.

我諗"敢言"既後果,例如嚇怕廣告商,佢地驚你會亂講野,爆左佢地d商業秘密.

好似我公司咁,好多離譜既野可爆,有時很嬲好幾次想去信報章/議員爆大鑊..但某些人就同我講,如我爆左,就影響某些好的同事, 講左對我係冇好處,分分鐘工作都會掉了. 亦令其他人既飯碗都不保. 這個是遊戲規則,我肯黎玩, 想留低,就要接受.

匿名 說...

發表於 2007-9-19 10:36 PM 資料 主頁 短消息
我覺得佢好樣衰... 見過佢真人啦...
好寸好睇唔起人咁個樣...
又唔係高又唔係靚...
豬扒港姐一名

匿名 說...

由於陳志雲已邀請當事人出席節目,並同場回應記者,你的言論已失去預期的效果,唔會有任何震撼了

匿名 說...

忽然記起有三件事件,
梁思浩 - 記得他講過容祖兒後,唔知發生左咩事,佢尿閉左好耐,搞到入急症,後來有日的報紙見到佢同楊生,joey的合照,是在飯桌上.
鄭經翰 - 他以前朝朝在商台開咪講野,有一日遇襲受重傷.
黃毓民 - 他都曾經遇到恐嚇他和他家人.

其實有些事情,後果未必失去工作咁簡單. 國內好些"敢言"的人,還待在監獄,也有些失去生命.

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
匿名 說...

RE:someone,

陳生請左王賢誌?唔係化,真既?我淨係知呢集有我想睇既霍汶希啫,好野..請得好,唔知他日會唔會咁把炮請到何鴻燊上黎.我比較鍾意睇D成功人仕.或者訪問陳妙瑛,張玉珊,俞琤. 上集訪問謝賢,比預期中好睇,因為身邊D人都唔鍾意佢,睇完好鍾意佢既性格.因為會生活得好開心.

匿名 說...

haha this reminds me once they showed the word 姦 to the contestant and asked her what can she associate with this word? i was quite pissed off when i watched it and thought it's really low class (and low b and plus not entertaining either) to ask this kind of question in MHK.
I think it is very normal/natural of anybody to come to think of 強姦 when they see this word?! do they really expect the girls to say '見到呢個字,我稔起3個女仔好開心甘選美'?係咪扮associate唔到with raping就代表那人很大體呢?it's a low class question in the first place, so what do they expect really? and plus, i have to stress it IS NOT FUNNY.

匿名 說...

haha Erica, be frank, I have knew it for many years. What you said is ture because one of my friends who worked in XXX before. She told me "this" has been the "game of rule" in participating in this game.

Don't worry, everyone knows it in Hong Kong. you will be fine, keep working in television industry. We fully support you.

匿名 說...

只是一場 Show, 大家都知遊戲規則, 你不滿鄙視, 為何又去參選呢。又一次自打嘴巴。之前的訪問, 你不是說參選令你獲益良多嗎? 記得你之前說過是為了多點名氣, 之後去做生意或改變社會, 那選美活動給了你一個平台, 那是各取所需罷了, 你說電視節目低檔, 那為了名和利及其他原因去參選的人低檔嗎?

匿名 說...

肥妹,

袁小姐聽從佢老爸的教導,無謂人的說話不需要理會,出現了嚴重的偏聽。和當年毛澤東一樣,無謂人的說話不需要理會,堅守自己的原則,在大躍進時只信和自己意見相同的匯報,年年大豐收。政策行到尾,亦係錯到尾,最後餓死三四千萬人。

我真想看看佢幾時才會ass kissing

匿名 說...

你既論點其實一個稍為有少少人生經驗既人都會識, 只係你仲未明白唔同人喺唔同既客觀環境下,需要唔同既生存方式。

做人好簡單, 只係去搵一個最適合自己性格/才能既容身之所,vinci佢做咗13年先發現自己企錯地方,根本就係蠢人一個,仲要13年後先出聲,無人會覺得佢敢言,哩啲係叫反轉豬肚。袁小姐你做咗兩年過氣參選港姐,而家都醒目識得走位啦..haha...

叫vinci佢學下人地顏福偉, 識得先企喺自己最適合既位置,再利用本身既有利優勢去協助自己發展自己既興趣/理想,哩啲真係高手喇。其本上兩個人喺演藝行業上既客觀條件質素都唔高,不過好明顯後者活得自在,怨氣指數較低。

仲有, 你blog既個別勤力留言者,似乎係你既fans,睇得出佢極力打幾百字為你護航,但其文字質素頗低,論點薄弱, 為撐你而發言,仲公然話自己下載BT, 無視知識產權,不知所謂。

2005mhk18@gmail.com 說...

so pla~a "大快人心!"
thank you! that's the whole reason of writing this, is to make people to feel good, not my boss.

2005mhk18@gmail.com 說...

i don't know:
"我真想看看佢幾時才會ass kissing"

---其實我會的﹐當我遇到一個我非常尊重的老闆。但這些人少之有少﹐加上我這麼看不起人﹐你可以想象。在電盈也有這種老闆﹐我跟她們也很合得來。

我想要找一個適合自己的容身之所吧。

匿名 說...

某種情緒病, 係會令人去到邊都搵個目標黎煩下...唔知既人,會以為自己好黑仔,去到邊度都有衰人.

以上純粹參考(特別同我自己講,我成日都係咁),別無隱喻.

匿名 說...

無線呢次真係咁做, 可能因為講左d唔啱高層聽既野,所以要殺雞儆猴,免得日後有人一樣. 要保持公司形象和聲喻.

好似以前蔡楓華咁,講左一句"心底話",就一直冇得撈到而家,唉,我在深水涉和旺角地鐵遇過他, 仲著住件大黑褸和大黑超. 樣子十分殘和肥胖.

記得我初出黎工作時,都十分敢言,見到公司一個職員成日大量偷取公司貨物,到盤點時,經理就話條數啱.咁另一個同事同我講佢地係一夥既,到時公司條數唔啱可能會叫我地賠.於是我就好"勇敢"地向老闆告發此人所為. 原來此事牽連甚廣,好多人都係同一夥的,包括會計. 呢件事之後的日子,我都沒有好日子過, 最後差點中了插贓嫁禍的圈套, 有兩次仲要報警處理. 最終忍唔住辭職, 呢間公司現已結業了.

日後我都做過很多工作,有十份以上,差不多份份都遇著不平事, 有時我都會忍無可忍出聲, 但係最終都發覺冇用, 事件不變不特止,自己往後日子更難捱.

好似我而家公司咁,我未黎做之前,有個同事見到有貪污情況,就同另一個同事去報老廉,點知2人俾人嫁禍,搞到要出錢請律師打官司.雖然最終打甩左,但都搞了好一陣子.

世上既不平時何止眼見耳聞咁少, 不過我覺得如見到貪污就一定要出聲,因為會影響社會公平和秩序,唔係就變成大陸咁多貪污.

*請原諒我的馬後炮.以上只是某一些特別的例子,當然亦會有好事情的.

匿名 說...

Hi Erica,

I would like to hear your comment on Aung Sun Suu kyi in Burma. could you tell us your opinion on her and the campaign for Burma. I think you are one of the few honest actors in HK. O would like to know your opinion on this incident. Thanks

匿名 說...

你身材好正,可否j一j

匿名 說...

"To make your boss feels good..."
This is true.

However, this is absolutely not necessary for ppl who are well off enough to slap their boss instead of lick him/her....just like Vinci and you.

Ms Yuen, I believe that you may attain enough academic knowledge to express righteous and fair opinions. But, once you are in the game, u have to 'respect' it. To be honest, you are not that worldly to deal with affairs in this realistic world.

May be you are too rich to endure unjustice. Or you are too desperate to create news which may bring you gains that can offset looses at the end.

匿名 說...

Although i dunno you, i support your ideas, and i don't find anything wrong with ur article.
What's wrong with the TVB management ppl's mind?!

匿名 說...

Re: siuhoihoi

TVB 一向都係出名人工低, 同埋小器,同埋非常講求關係.

忠仔車震,同大乳狐妮兩件事比較:

忠仔俾人斷到正一正, 形象幾咁乞人憎, 咁都仲捧佢, 你地無記冇人咩, 佢又唔係後生靚仔, 做戲又唔係出色過人, 一線都未做過啦, 咁都話捧番佢, 有冇搞錯.

大乳就好慘, 冇證冇據, 婚又離左咁都變單身, 同邊個一齊又點喎. 雖然佢番無記拍劇冇以前咁受歡迎, 觀眾係要時間去適應番既. 咁機會都唔俾就放棄左佢.

點解人工咁低都要做呀, 為名氣囉, 多人識你, 去第二度搵食都易d, d廣告商,登台,剪綵,電影都識得黎搵你.

總知erica件事點都好,都未有定案既,或者無記會調佢去拍劇或做其他節目呢. 正所謂天無絕人之路. 總知希望erica千奇唔好做埋d賣肉既野(拍3級,玩超性感), 否則日後就難以翻身.

AK51 說...

Everything happens with a reason. Guess it is how the entertainment industry survive.
Im watching *Definition of Stupidity*
http://video.google.com/videoplay?docid=-2599954293614654567&q=Definition+of+STUPIDITY&total=43&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0

We all try to make sense from this crazy world. Somehow, it makes sense though. Cheers.

匿名 說...

"how to make your boss feels good"??
make + feels?????
Erica, you are making Tufts much comparable to IVE.....

匿名 說...

好同意Anonymous的說法, 其實"how to make your boss feels good"只是袁小姐誤用英文文法的其中一個例子, 之前都看過很多, 只是今次太明顯, 仲要登在報紙, 唔知編輯點解唔幫佢執執grammar先?

其實袁小姐在藝人當中的英文程度不算太差, 但因為你成日踩人呢樣o個樣, 所以令人會對你要求更高...我很欣賞袁小姐的敢言, 但要知道要有"資格"去敢言, 必先要增值自己...否則只像一個沒禮教的潑婦!

人人都識鬧人, 而你所講的其實也並非什麼新論點, 新睇法...你加入得娛樂圈 (甚至任何一個行業), 其實都知遊戲規則...即使你想出位, 走呢個路線只會害o左你...真心的!

本來不甚欣賞stephy或葉翠翠, 但係呢類事件後, 他們的大方反而讓人對佢o地加分...你再係咁"踩人"(或者係記者扭曲你我唔知啦), 只會抬高o左人, 貶低o左你自己...希望你會明白我說你話, 我絕無意攻擊你, 反而係想你好...

匿名 說...

Erica,
我跟妳不認識,但想給妳六字作冕勵:

"不要怕,不要悔",要作U女的典範!!!

Daniel.

匿名 說...

Re:anonymous and 想你好的人:
Yes, make(without to) feel good.

I think Erica is influenced by the word "boss"(三身單數現在式+S),thus Erica wrote"how to make (boss feels) good"

Erica是無心次失也.

pakman 說...

Does this mean the Lion Rock Institute gets a full time spoke person?

匿名 說...

口水多的缺點又來了

近日在報張中看見你軟化的態度,相信你還想打TVB依份工。

d 高層作出的決定,好少會反口自打嘴巴的。如果公司已經找到另一人頂替你,你失去主播的機會是好大好大。

我真係計唔到你能補鑊成功的機會有多大,但如果下星期都無你份,就不要再為失去的東西浪費時間了,另尋出路吧,尊嚴不應為咁小的機會犧牲的。

依 post 隨你喜歡 post 唔 post 吧

匿名 說...

現況可能有兩個機會:

1. 監制知你插公司,驚得罪公司,揣摩上意,第一時間停左你職先。如果高層之後才知依件,看見昨日和今日的新聞覺得你可以原諒就打電話畀監制複你職。如果是這個 situation,你還有少少機會複職吧。
2.高層知你插公司,打電話畀監制停你職。如果是這個機會,你複職的機會好渺茫。

如果我是高層,由公司角度出發,三個月又好,六個月又好,一定會停你職的。如果個個員工都有自己意見插公司,仲可以 management嗎?

依 post 隨你喜歡 post 唔 post 吧

匿名 說...

手快只打了個 i
i= i dont know