2007年9月12日


see who i met today!

14 則留言:

匿名 說...

我在昨天也看見陳方安生女士 (在觀看午間新聞的時候!)








一位香港市民

匿名 說...

Tufts Alumni?

匿名 說...

Did you talk to her? What have you been discussed?

Carlo's Blog 說...

It is not a big deal to see Anson Chan.

Carlo Leung

pakman 說...

Are u a registered HK Island voter?

And u know what I am going to ask next if you are hahahahahha

jann 說...

I'm becoming addicted to your articles....so glad to be your new little fans! HAHA

匿名 說...

sorry,我係政治冷感的.我個人認為是他們一群人的遊戲.
曾想過有民主好嗎,以前好想有民主,我試過某年為左張紀念卡去投票,投一個我唔認識的人,之後我就冇再投過票.因為我係唔認識個d人既.憑d人寫既政綱,只係講到佢既希望,唔代表佢係有能力去實踐.

投票只係選明星,選牌子.結果出到黎,有幾多係做到野,就算有能力既人都有心冇力.冇政黨既人,中選機率最微.邊個政黨多人中選,入左立法會,咁佢地咪容易實現佢地既希望.

我唔投票,因為我唔識佢地既實際工作能力,我唔想選錯人,亂投只會害人害己.

2005mhk18@gmail.com 說...

Tufts Alumni Lunch.
Well, it's not a big deal to see anybody in this world. We're all just "another someone."

I was just happy to see her in such timing.

I had a chance to say one thing to her: "預祝成功”

pakman: oh you weren't there when we had meeting last time. i'm definitely on anson's side. altho i thought regina would have got a sure win if anson's not in.

品﹕
i am quite political insensitive too. but all i ask for here in hk, is democracy and free-market economy. However, the current government is not giving either of them, that mean some changes are needed to be made.
anson's capability is unquestionable. pls vote for her.

匿名 說...

早排咪有新聞講陳太個細佬個單謀殺案,陳太同曾生d關係好迷離..正如當年無啦啦彈個董生出黎做凸手一樣. 所以陳太今鋪出黎補選都有d野架啦.唔駛理佢講咩因由.當日佢咪又係無啦啦辭職.總知成班人,成個政壇d人都鬼鬼地.各懷鬼胎, 我都係睇番娛樂版算了.

匿名 說...

erica,

我都相信陳太是個有才能的人,如果唔係佢都唔會做到政務司長咁叻.

陳太和葉劉淑儀兩位前任公務人員,而家轉左型, 我仍是有點不慣. 其實陳太已係退休年齡,都唔知佢可以仲做幾多年了.
人往往有成就時,就是沒有時間.

所以我很喜歡americas got talent season1的冠軍bianca ryan 11歲,仲有大把時間和青春.

匿名 說...

品姐,細個時我都時常有睇娛樂版,大個後就轉左政治版,把政治版當娛樂版咁睇,對我黎講睇班政客爾諛我詐的趣味性好比電視劇般咁有趣。變成我每朝早的免費娛樂

匿名 說...

早兩日專為陳太的往績所寫的 blog 文
送給大家吧

http://sickgambler.blogspot.com/2007/09/blog-post_2794.html

匿名 說...

will you support Mrs Chan for election ?

匿名 說...

各位:

就算Daniel自己讀PA都係咁話~~~~~~:)

Politicans can never be trusted.


政治定義簡單兼中性,問題出在人身上

Daniel.