2007年9月9日

袁 彌 明 喜 黑 實 男 星

「 男 藝 人 話 , 我 想 睇 古 天 樂 同 郭 富 城 ( 右 圖 ) , 佢 好 健 碩 , 相 信 個 股 都 好 結 實 , 男 仔 個 股 除 結 實 有 線 條 外 , 仲 要 膚 色 夠 黑 , 白 就 唔 好 , 好 肉 酸 , 所 以 我 相 信 佢 露 股 罅 會 好 睇 。 我 都 好 鍾 意 男 仔 籮 大 同 埋 髀 粗 , 咁 樣 先 夠 穩 重 , 我 以 前 男 朋 友 個 個 都 係 咁 。 」

17 則留言:

匿名 說...

男人就努力地曬太陽燈,女人就努力地防曬,搽美白護膚品.

我覺得男人成日誤解d女性鍾意大隻佬,其實我地鍾意"笑"和睇大隻佬啫,我地係唔會選個大隻佬做老公的.

p.s.因為erica你的面形和樣似幾似藤原紀香,其實可以參考下佢既髮型和打扮的.但相信大家唔化妝的話,你一定靚佢好多.哇哈哈.

匿名 說...

剛先睇到訪問其他人話有想睇吳彥祖和任達華的股,吳彥祖以前既戲已有背部全裸睇."知法犯法". 而任達華以前有拍寫真集.

郭富城有露過..但我都希望再睇多d..哈哈.
http://the-sun.on.cc/channels/ent/20041030/20041030004451_0003.html
古天樂未露過..

暗黑的卡夫卡 說...

Once you go b.... you can't go ....? =P

你是喜愛他們擁有的陽光氣息吧?

2005mhk18@gmail.com 說...

haha you heard of that say too?
kinda funny, but very true.
yea i like sporty type.

匿名 說...

那妳自己有冇諗過曬黑?

男人曬黑好唔好睇真係好睇人...稍為有身型黑先好睇。識唔少特登曬黑左反而變左..廋弱0既菲律賓加香港"混血兒"。

匿名 說...

言行好一致呢
少女時代的港女大多喜歡 sporty type。
但成年的港女通常就喜歡 money type。哈哈

我是極不喜歡運動的人,有空閒時成日在不見天日的空間睇書或胡思亂想,搞到皮膚極白。
有好幾次,女伴問我我為乜我 d 皮膚靚過佢地,真吹漲。新結識的女伴往往問我是否廿幾歲,我同佢講加十年就差不多。

我對外表從不講究的人,近期我直情學了蔡東豪一樣把頭髮有咁短剪到咁短,放便打理。

匿名 說...

http://orientaldaily.on.cc/odnmain/index.html
袁彌明買外賣畀仔圍
11/09/2007
港 姐 出 身 的 袁 彌 明 身 邊 不 乏 觀 音 兵 , 日 前 她 一 身 便 服 打 扮 , 於 銅 鑼 灣 一 糖 水 舖 買 外 賣 , 更 被 三 位 猛 男 包 圍 。

等 候 期 間 , 四 人 雞 啄 唔 斷 , 被 三 男 得 心 花 怒 放 的 袁 彌 明 興 奮 得 手 舞 足 蹈 , 期 間 頻 頻 掩 嘴 大 笑 , 似 乎 有 失 儀 態 , 就 連 被 途 人 認 出 投 以 注 目 禮 , 袁 彌 明 亦 一 於 少 理 , 繼 續 與 男 伴 大 聲 傾 講 , 直 至 取 外 賣 後 才 急 急 與 三 男 步 入 附 近 大 廈 。
*****************************
娛記每日既工作就係影藝人,就要去不同地方搵,等,約...影唔到任何人交差就大鑊.

真係有點懷疑每個街口都有個記者註守,聽講有D交通意外頻生的地方,會有個記者長註.
亦聽講有D記者就長註大商場,如PACIFIC PLACE,IFC,CITY SUPER等.

曾經(約十年前)有個朋友既朋友做娛記,話我知報館會列左有咩JOB可接,邊度有記招,開鏡之類,亦有D另類既公幹JOB,個陣有王菲在北京生仔採訪JOB.

咁個記者朋友就接左黎做,日日就"補"係間醫院度等王菲生,好搞笑,咁要俾D錢醫院阿嬸收風(好彩大陸冇ICAC),好不容易生左,咁又要想法子去影個BB和生產後的王菲.每日都要交D功課俾自己的報館.

匿名 說...

re:i dont know君:

男人老,殘,黑,都好,人地會話越老越有男人味.
女人就算老了,皮膚白滑,只會俾人話去了打羊胎素的老妖.

匿名 說...

品姐,有 news 好過無 news 呢。又唔係負面新聞,應該替袁小姐開心。

有時我會代入袁小姐的角度來思考,點樣才可以出名呢?發覺可以做既野同袁小姐現在或曾做過既野都差不多。係娛樂圈成名,原來仲難過做生意,做生意據統計都會有兩成人生存到,但每年咁多姐仔入娛樂圈,紅得起的機會實在非常之微,加上娛樂圈內的市場被扭曲,自己能控制的事實在小之又小。自己做生意或投資,成功或失敗都 at least 是自己的決定,贏輸都自己承受返。但娛樂圈唔好講成功或失敗了,分分鐘努力了多時但連機會都無。咁唔公平的遊戲規則,如果少一點興趣實在不大值得在娛樂圈投入過多時間。

一個有外表、識交際,有學歷,加上少少 smart。依 d 女生 fresh grad. 都可以搵到兩萬以上的公關工作啦。佢地絕對在現今香港的商業市場處於優勢的,但咁既 qual. 投身娛樂圈就分分鐘無聲無息咁就消失,做娛樂圈依行實在付出不少代價

匿名 說...

呀, 點解D人總會叫我品姐..哈哈,好齊心.

現今的娛樂圈機會少,藝人多.我近期幾睇到徐子珊的,她的演出可以跟她港姐形象相反,好大膽和自由地任她發揮,我覺得日後是有機會榮升一線花旦.

歌星我鍾意英皇的鍾舒漫,她是歌唱比賽冠軍和泳兒同屆.她很有潛質,唱歌掂,樣又OK.係欠缺合識的形象.她是一個基督徙.

另外,關心妍的聲線很好,希望佢能去一間更好的唱片公司.有時有個奇想,凡係俾PACO選中捧的人,都多數有運行.

而家D歌星唱唔唱得好易比較,就係去YOUTUBE或明珠台睇America's got talent,season1既冠軍bianca ryan 11歲唱歌..或britian's got talent,s1的paul potts.

我諗erica係咪會俾自己幾年時間在娛樂圈體驗生活, 然後會離開, 做別的工作呢.

2005mhk18@gmail.com 說...

那妳自己有冇諗過曬黑?
---yes i wanna do that all the time, but weather doesn't seem to allow.. it's quite rainy in hk now.
sunny morning just now, i should go out to run and get some tan!

2005mhk18@gmail.com 說...

袁彌明買外賣畀仔圍

---- that picture was taken long time ago.. at least 2-3 weeks!
it was just a casual Chor Dee day, that's how we got 4 people in total. i usually won't hang out with 3 other guys.

2005mhk18@gmail.com 說...

幾年時間在娛樂圈體驗生活

---- good interpretation on me.

匿名 說...

我叫陳立品也是叫品姐的,哈哈~~~

匿名 說...

erica,

咦,咁我諗d記者係影影埋埋d相既,每期就推出一部份,咁夠料出書啦,d料咪留番下期囉,或者用黎攝位.

今期face都有講幾個做model的女仔轉型做化妝師,model agency公司,保險...
我覺得新人係有兩三年時間俾佢走紅,一係升做一二線,唔得就跌去三四線.

以譚小環為例啦,想當年佢參選港姐時,受歡迎到係信和賣相第1,大熱當選冠軍,之後仲同鄭伊健合唱,仲有出個人大碟,但唔係好得.跟住同個排舞師拍拖,後來隔左幾年先拍劇,已做三線既角色,仲轉性感形象.最近終於結婚.希望係一個幸福的開始啦.

所以呢,拿唔拿到獎都唔係關鍵,拿獎可能幫到你個起步,其實電視台成日話呢期捧邊幾男幾女,佢話捧o者,好多都唔一定成功.


to: i dont know君: -_-”我暈了

匿名 說...

1 個男伴就是拍拖
2 個男伴就是其中一個做掩護你拍拖
3 個男伴就是觀音兵
4 個男伴就是做媒(假的)

1 個女伴就是性取向有問題
1 個男性化打扮的女伴就是情侶

如果一班人的話,就會用攝影角度盡量影到你同另一個人入鏡,咁以上的方程式就可以用得著了.

我好喜歡睇呢d娛聞既標題,我覺得好有創意,有時同男友經過咸濕戲院,都會企係度睇下d咸戲名...笑到肚痛,回味無窮,以前有人講過作一個咸片名收100蚊,唔知而家有冇加價.

p.s.最新精選"吞火棒的少女" (我仲以為講緊雜技團,嘿嘿 -.-"

Johnson Lam (はやしとしお) 說...

講 黑 得 來 又 健 康 的 , 古 先 生 未 及 這 一 位 :

http://hejiajinbk.blog.sohu.com/62437106.html