2007年9月17日

schedule as requested. same link for all september days.

20 則留言:

匿名 說...

好野,有得睇今個星期schedule.

我先前都想學yoga架, 但係無意中識到有個yoga老師,他告訴我,原來坊間很多教法是錯誤的, 首先yoga咪好多高難度動作既,原來yoga既原意唔係呢d, 係心靈的鍛鍊.

他說在大會堂每星期都有免費的yoga班,係個會搞的, 隨時自由插班入去都得,唔駛報名.

不過我未去睇過我唔知係點呢.

但我記得睇america next top model裡面janice dickinson有話練yoga有助擺pose靚d.

匿名 說...

知道你是天秤座,於是努力地找你的生日日期..很難找呀..原來你是924生日的..我是927呀..哇哈哈..都是天秤座呀..yeah,不過我唔搞基的.

見到你26的schedule寫住fans...唉,實冇我份了,想搭舊蛋糕食下.. /.\

p.s. 點解你個官方影迷會咁秘密既?閒雜人等都入唔到去.

匿名 說...

http://www.drprofessional.com/
有一張跳起,那個笑容我就是認為不太好看.

http://www.entfun.com/bbs/viewthread.php?tid=159701&sid=6nMCtH
派牌神童,點解d人專拍埋d胸部特寫呢?

http://www.entfun.com/bbs/viewthread.php?tid=106402&sid=YYeeOG
你穿婚紗的笑容是100分的.你的面珠突出,笑時咀型好靚,好似周潤發.

點睇你個相都好好呀...第日你做左富婆後,唔好忘記我同i dont know呀!

2005mhk18@gmail.com 說...

品:
do yoga, the earlier you start the better.

my birthday is 928, not 924 ah.
you have the same birthday with andy lau and 鄧上文。
you're welcome to join 26th's for sure.
register to my fansclub site to browse around.

匿名 說...

yeah,你都知劉德華是927,但我不知鄧上文也是.
某個web site話你係924, 真係唔掂, 網上勁難搵你的生日.
那個fan club..是秘密論壇..我申請不到呀..等我想想法子先

匿名 說...

對不起,您的 IP 地址不在被允許的範圍內,或您的賬號被禁用,無法訪問本論壇。

"保安好嚴密呀..哈哈"

匿名 說...

睇番你既schedule見你已不用去Dr.Pro,反而去bella多了, 你都去做脫毛代言嗎?

我沒有寫schedule的習慣,因為生活沒像你般繁忙.常把事情用腦記,搞到人都快瘋,現在認老才不得已時用記事簿寫低要做的事.

今天看到你的舊blog說你希望做生意,以前都做過寫字樓的工作.我現在都是做寫字樓的工作,由細至大都想做生意,不過只是希望自己開店吧. 我覺得你很有條件像那些轉型從商的藝人吧. 做藝人沒幾多個能像汪明荃般永遠長做長有. 你是不是定立了八年目標呢?做藝人的確可以有多方面的嘗試和鍛鍊,一定對你將來有很大的幫助呢!

我自己都不希望一世都做同樣的工作,好悶.想試多一點.

p.s. 今早告訴男友我想參加你的聚會,他笑說我一把年紀不要去同d妹妹去癲了..

匿名 說...

妳今日在獅子山午飯時有否看見李兆富嗎?
他是否蘋果社論編輯?不方便回答我,可以不需理我的問題

我今日回家後,收到 email from Lee Chao Fu, Simon 話明天會登我的 blog 文,今次是第三次 send 去了,我中文這麼爛都肯登我 d 文。

李兆富英文名是 simon,但英文譯音Lee Chao Fu不太像李兆富。我前排才在 blog 中鬧佢隻眼有問題,佢都肯登,有量度。XDDDD

2005mhk18@gmail.com 說...

i don't know:
yes that's him. and yes i saw him at lunch of course.
有量度, of course. that was tiny issue in his mind.
your blog entry? is it about 扎鐵工人﹖

匿名 說...

不是,小弟對扎鐵工人事件不感興趣,看報紙時往往會 skip 掉這類左派新聞。可能你看見我在孫柏文對扎鐵工人說了幾句,才會有這樣的聯想。

雖然小弟關心時事,但從來不是左派人士。過往曾有人邀請小弟加入他們左派組織,被我婉拒了。

今日一起身就看蘋果找找自己的 blog 文。感謝李兆富浪費了不少時間,把小弟的 blog 文改到面目全非,讓小弟得知 blog 文和報張專欄的分別。

以前從老記者口中得知,信報林止行也是十分喜歡改新仔的文章,原來這是行規,李兆富也會這樣。

報張專欄的風格實在不大適合我了,我還是在自己的 blog 亂寫些譁眾取寵,處處陰謀論的文章吧。

最後一樣事對李兆富極之不滿,為何不用病態賭徒這個名字,我十分喜歡這個網名,竟然亂替我改名,@#%#$!

現在文又大改,名又不是我的網名,根本就是這位叫 william 看完我的 blog 文所寫的專欄,同我無任何關係

匿名 說...

dear i dont know哥,

你有冇收到稿費呀?睇黎冇了..中左招啦你.哈哈.

匿名 說...

在網上SEARCH的不知是不是他呢?

LEE CHAO FU SIMON. 李均頤

匿名 說...

品姐,

報張上只寫歡迎投稿,並沒有說有稿費的,由頭到尾都無想過有稿費的。

匿名 說...

品姐,

謝謝你 search 一 search

我也奇怪,我看過李兆富的英文回應,勁到無倫。

但昨日覆我的 email 中,簡單一句英文竟然錯 grammar

平果中可能有很多編輯,昨日 contact 我這位不是李兆富也不奇怪

匿名 說...

哈哈

http://www.elections.gov.hk/elections/dcelect99/candidates/candidate-list.xls

真係李兆富,我並無讚或鬧錯佢

CHAO = 兆,真難估,是國語嗎?

匿名 說...

品姐,

我今日 search 開李兆富,才發覺原來佢幾細個下,只得三十一歲,以前聽佢在電台講野,把聲好老成,講野又有文又路,思路又清晰,仲以為好大個下,真係估唔到咁後生。原來獅子山學會全是後生仔為主,唔怪之得佢地唔熟陳太的歷史,齊齊蝦碌以為陳生支持自由市場經濟。

匿名 說...

今日我諗清諗楚後,這是最後一炸,作為完結吧。希望袁小姐不要介意我連炸五 post

開始寫 BLOG 時,曾希望我的 BLOG 文能登上報張。現在才發覺當時並沒有細心想清楚,我的文章往往充滿揣測性的理據,在持平分析的香港傳媒上並沒有立足之地。這樣我是否需要改變自己的寫文手法遷就傳媒的標淮呢?

經思考後,我還是決定維持現在的寫作方法。因為我找不到任何原因要跟隨傳媒標淮,這對我有何益處呢?我又不是寫文搵食的文化人。並且善於運用朦糊邏輯是有利於在很多事情上。

一個人作決定時,往往都是不能獲得所有資訊的,在信息不對稱的情況下,每個決定都如同賭博,只是成功和失敗的機會率不同而已。同時世事不斷變化中,決定後成功或失敗的機會率也是不斷地變化。在這情況下作出分析,這便是朦糊邏輯,也沒有必定測中這回事的。為求增加決定的準確度,除了增加自己人生經歷及知識外,還需要不斷訓練。在本 BLOG 中,小弟寫下不少陰謀論,往往對錯各半,是對是錯不是重要,最重要從中得到思考的技巧,從中得到經驗,使自己日後揣測的準確度不斷提高。

所以日後不會再投稿到各大報張,只會在網上張貼,繼續我的思路訓練吧。

匿名 說...

Dear I dont know,

哦, 原來你係投稿, 我以為那個人是知會你,要用你個blog的文章來轉貼做他的文章, 錢就佢袋,拿了你的東西左改右改少少.就變成他的東西,改錯字就話啫,名都幫你改埋..真係無謂再借功課佢抄了.

其實你可以繼續再投稿去報章吧,因為會多些人能分享你的睇法,是好事呢.如發現像李生般改你東西既人或報章,才不要再投那個吧.

匿名 說...

I dont know兄,

剛去了你blog一遊,噢,我又馬後炮下先.
諗落在blog可以暢所欲言都是一件樂事呀,如在報章上寫東西,像erica的明blog你,我想有很多規限,如字數,內容適合.不知道erica會唔會有做功課和交功課的感覺呢?像學生時代的作文. 總知寫咩都好,千奇唔好俾人利用就好了.

其實我好不知所謂架,因為我好唔理會呢個社會發生緊咩事,又故意唔去投票,我成日以為歡喜搞政治的是一堆人, 為左逗幾萬蚊人工就做不少表面功夫.

我覺得呢個社會搞成咁,我係冇影響力既,講咩,做乜野,係改變不到那班專業的搞政治人做既野.所以政策有咩變動, 只有默默接受.

有時我會想..有一天忍無可忍香港這個社會時, 而我又好有錢的話, 我會找別的國家移居去.

Simon the Conservative 說...

to I don't know 兄,

1. 那篇是投稿,自然有稿費

2. 改了的,除了錯別字,還有字數限制之下的刪除。另外,有些是有歧義的問題句,我也會本著最主流的理解去修改;畢竟,論壇版不是Modern Art,我們也不希望十個讀者看完之後有十個不同的理解。

3. 投稿人的名字,我不會說是冤枉。不過,本來我也是尊重閣下,用「病態賭徒」。可惜,有更高層的見到了,不滿意,改回頭,我也無可奈何。