2007年10月2日


袁 彌 明 講 開 暫 別 《 娛 樂 直 播 》 一 星 期 時 限 已 過 , 但 公 司 仲 未 叫 佢 返 工 , 所 以 佢 希 望 公 司 畀 個 解 釋 佢 , 佢 話 : 「 要 溝 通 , 係 咪 我 做 得 唔 好 ? 我 唔 想 死 得 不 明 不 白 。 」 問 係 咪 同 崔 建 邦 有 關 ? 佢 就 話 唔 想 揣 測 ; 至 於 會 唔 會 同 無 解 約 , 佢 就 話 : 「 又 未 至 於 咁 嚴 重 。 」


all i ask for is transparency.

**same birth date girls in this pic~

38 則留言:

匿名 說...

袁彌明小姐:


在演藝圈沒有所謂的「透明度」。
在演藝圈工作的藝人,歌手,演員,編導,導演,作曲人,填詞人也要講求某種程度的「人事關係」。例如妳的(無線)電視臺的管理高層也不會隨意公開停止某位藝人出席表演的原因。



阪本龍一

匿名 說...

要溝通點解唔去直接搵監制?要借傳媒去表達?

小妹妹, 公司只會得一個答案就係"你做得唔好",甚至無需要任何答案,你唔去搵公司公司亦絕對唔會同你解釋。傳媒聲音唔會影響到堂堂大台的。到頭來只會得你哩一個被公司放棄既小妹妹(或你自動解約)喺哩個blog仔度大吵大鬧,頂多喺個專欄度嘈嘈嘈,一年半載後,當你再無任何知名度,報紙專欄上層亦會用同大台一樣既方式對待你。你估真係你寫既野寫得好?

匿名 說...

袁彌明小姐:


我相信妳在美國波士頓留學時,也曾經歷美國總統大選的過程。看著選民一人一票選出各州的選舉人票時,也會認為這是一種「透明度」的選舉制度。然而妳有沒有留意(猶太籍)企業家向民主共和兩黨提供政治獻金的動作呢??這些就是公眾不能看到的「透明度」。直到現在,我們還未知悉已故美國總統甘迺迪被何許人物何許機構刺殺,以電視臺與政壇的縮影相比,所謂的「透明度」也不分伯仲呢。


阪本龍一

匿名 說...

erica: 只 是 對 不 起 所 有 受 牽 連 的 朋 友 們 。如 需 任 何 向 女 朋 友 解 釋 的 事 宜 ﹐ 請 馬 上 致 電 我 。

我只覺得如果該等男士有交帶的話,喺未出席你生日活動之前一早已經會主動向女朋友"備案"。而唔係被傳媒發現後才去"解釋"。

況且你亦有搶人男友的案底。

2005mhk18@gmail.com 說...

ee: 請 自 重 。

匿名 說...

阪本龍一果然夠世顧,尤其白紙黑字寫係張解雇信上,個理由100%係不稱職被炒。點可以令自己冒上任何風險。如果被炒人士捉到被抄原因有歧視成份,告上法庭咁點算。

打電話問監製點解停職,如果佢肯接你電話,佢好大機會說:「我都唔知架,你知得仲清楚過我啦,有好人士安排我都決定唔到架,你再問我都只可以咁答你。」這就是溝通。

匿名 說...

To ee:

Well said. Haha!

匿名 說...

I don't know兄:


有一句俗語名為「崩口人忌諱崩口碗」。遇到一些氣量狹小的「崩口人」時,也不要直接斥責她們/他們的歪嘴巴。因為我們不知悉歪嘴巴有沒有其他靠山背景,這就是演藝圈的生存之道了。


阪本龍一

匿名 說...

to erica,

我只係講出我既睇法,有問題?

匿名 說...

早日向公司認錯罷.....除非你好有$!

匿名 說...

Dear Erica,

My opinion is, let it be, take it easy. If you really miss its industry and stay in your current company, try your best effort to well-commiucate with your company. If they still ignore you, try to work in other TV media.

However, no matter what your mind made up, our real fans will fully support you.

The world belongs to those who believe in their beauty of their dreams.

Regards
Your ex-colleague

匿名 說...

To ee:
可唔可以尊重下自己呢??

自己要去做件件事都要話俾女友知??
你係咪乜都話哂俾你男/女友知先??

你係咩途徑知道Erica有搶人男友既事發生過呢?
你識佢本人??
定係睇d唔知咩八卦雜誌睇過就話係呀??

匿名 說...

To ee:

Support ee! In an article (from next magazine?)Erica said she 搶人男友 in school when she was young.

匿名 說...

Watching a Film together!!!

2005mhk18@gmail.com 說...

you guys focus too much on that. that was when i was 13, and i mentioned to press because i wanted to tell them about my rebellious nature when i was young.
you know... 男 友 couldn't be 搶 unless the guy also has interest in me. it's not a one-way thing.

there's no point to further discuss on this.

thank you.

匿名 說...

有感而發...有D人睇都唔睇清楚人家的blog內容就亂up twenty-four!!!
袁小姐,真是替你感到無辜呀!!

匿名 說...

我係講過袁小姐"有搶人男友的案底"。我無講錯。我亦無話過袁小姐長大後會唔會咁做。至於"搶"既定義係點,睇返佢自己註釋吧。

Elvis︰"自己要去做件件事都要話俾女友知?? 你係咪乜都話哂俾你男/女友知先??"

我唔知其他人會點維繫一對情侶既關係,對於我,我唔會乜都講,但只少對於會令另一半敏感,或者係可能會產生誤會既事情,我一定會"事前"先通知另一半,而唔係被發現後先去解釋。如果哩件事唔怕會產生誤會,袁小姐就唔駛喺度話︰"如 需 任 何 向 女 朋 友 解 釋 的 事 宜 ﹐ 請 馬 上 致 電 我 。"。對我黎講哩啲係拍拖好基本既事。當然如果兩個人夠信任既,我講過乜,袁小姐做過乜,都唔會影响到該對情侶既關係分毫。正如袁小姐講︰"男 友 couldn't be 搶 unless the guy also has interest in me. it's not a one-way thing."....係咪?

匿名 說...

o依?...
韓君婷喎....
佢有無斟茶比你哩個姐姐飲呀?...

匿名 說...

袁小姐,

我從沒有看過你的演出, 只是在報章上反覆出現你的名字. 好奇心驅使下, 進入了你的blog. 得知你的敢言為你做了很多noises, 但同時選擇了從事娛樂事業的你, 是否也因為那些noises而為自已製造了一個很負面的形象呢? 相信你也心裡有數.你是一位有自已想法的人, 必定很清楚, 這不是演藝圈的問題, 是你自已的問題. 演藝圈的架構本如是, 與人類千古流存的唯一生存方法一樣, "適者生存", 聰明如你又怎會後知後覺? 你選擇高調地發表言論的同時, 也時也在減低你自身在演藝圈的吸引力. 公司, 同事,和廣告商一聽到你的名字, 紛紛退讓三分, 唯恐與你拉上關係後便沒完沒了, 這真是你想要的, 代表敢言的結果嗎?

Unknown 說...

我唔鐘意你做『美麗大學』喔。
都係鐘意你見你響『全城開講』講野多d。
兩者智慧表現相差太遠。

匿名 說...

對自己要有信心!雖然係依個行業要保持自我真係唔容易,但我對你有信心!其他人講咩都冇佢辦法架嘛~ take it wasy 啦~ 以你既能力同人物網絡,就算有一日你唔想做依行都不愁出路,我亦相信如果用心去認識你既fans或朋友都不難明白你心裡面既理想,加油啊~ 我地支持你架!

匿名 說...

我覺得每個人都有權o係自己個blog度寫自己鍾意嘅野!如果下下要就住人地嘅睇法,咁不如唔好開好過!
其實我覺得erica本來就係一個好直的人,佢講野唔需要轉彎抹角,自己o係自己地方想講啲咩咪就講啲咩囉!
如果有啲人係咁唔認同嘅咪唔好睇囉!你唔鍾意嘅,唔通有人拎住枝槍去迫你啊?!
如果你係有心針對erica的話,佢就算做件件事,你都係唔滿意架啦!如果你認為係客觀嘅分析,咁都只係你個人所認為嘅「客觀」囉!

匿名 說...

傳聞話你已經簽咗約去某補習社想做補習天后,今次攪咁多野都係想tvb主動同你解約,同埋利用tvb做勢增加自己名氣而已,係咪真架?如果係真,咁你新簽既合約同你喺tvb既合約有無牴觸?怕唔怕比人告?或者唔care比人告?可唔可以同咁多支持你既朋友講下你既去向呀?你喺娛樂圈曾經有過唔少負面新聞,包括同男友床上既密照,脫下的胸圍照片被公開等等,怕唔怕一啲愚昧無知既人對仍存在偏見?唔放心將子女交托比你教導?影响你甚至你將來公司既公信力及名聲?

匿名 說...

如果TVB對Erica嘅言論有不滿,點解唔直接搵佢去「照肺」而聲都唔聲就cut人job呢?突然諗起Passive-aggression呢個字眼,唔知TVB呢次嘅行為算唔算係passive-aggressive...... Erica睇嚟妳係幾openly aggressive,畀妳遇上啲有passive-aggressive行為嘅上頭都真係幾頭痕,攪到有啲寸步難行。

不過,我相信妳唔係只得娛樂圈呢條路可走嘅。

匿名 說...

其實你post 完呢個post
再改一次

你已經輸o左..

講野有幾口硬...
點都因外在環境改口風..

This is the truth

2005mhk18@gmail.com 說...

no. i deleted the last statement because i did for one of my friends in the magazine, and thought it was the most stupid thing i've done this year.
guys go talk to your gfs yourself!! don't ask me to explain why. i'm nobody to your gfs.
that's how i decided to delete my advocation.

匿名 說...

再見!
唔好怪我第一句就同妳講再見,因為我真係專程來同妳道別o架!
袁小姐當初憑藉敢言作宣傳賣點,應明知有其利亦必其弊,袁家數代從商,自然懂得老闆的心理與喜好,今天臨近被公司放棄邊緣,袁小姐應心裡有數.
好像記起05年妳剛落選曾講過,用兩年時間在娛樂圈嘗試發展,兩年期已屆,是時候認真考慮去向.

匿名 說...

老實講,我覺得你之前舉起三隻手指發誓個行為stupid一啲。

2005mhk18@gmail.com 說...

沒 有 跟 他 拍 拖 就 是 沒 有 。 我 怕 什 麼 發 誓 啊 ﹖

匿名 說...

我話既stupid唔係你怕唔怕同你有無做過既問題,而係你同崔生既緋聞可信性根本極低,駛乜去到舉起三隻手指發誓咁誇張同造作?你想想,要用發誓黎要說服一啲你根本都唔識既人地去相信你,幾咁on居?

匿名 說...

RE:ee
你不打自招更加stupid--~~

2005mhk18@gmail.com 說...

那 天 記 者 死 也 不 信 。 come on!!

他 們 說 如 果 我 發 誓 才 信 。 我 心 中 沒 愧 ﹐ 怕 什 麼 發 誓 。
發 了 以 後 ﹐ 他 們 也 再 沒 有 為 難 我 。

我 也 不 想 事 情 不 清 不 楚 的 ﹐ 更 惹 人 懷 疑 。

我 想 這 些 事 其 實 不 需 要 在 這 跟 你 們 交 代 吧 。
pls give me a break.

匿名 說...

袁彌明小姐:


這些娛樂新聞記者喜歡搬弄是非造謠生事,他們才能繼續保著自己的飯碗。為了增加報章雜誌的銷量,某部份雜誌記者蓄意捏造一些誹謗消息傷害當事者。對於直接損害個人聲譽與形象的消息來說,我卻會贊成妳挺身直斥他們其非。


阪本龍一

匿名 說...

你同崔建邦相都無比人影到一幅…
你明知排記者搵野黎寫,做乜咁易比佢地耍?

點解誓唔好隨便發,(1)首先你要明白世界上發誓當食生菜既人多的是,你發誓對於你既說話既可信性唔會提高好多,(2)唔係因為怕真係會有乜乜報應。係當你日後唔用發誓黎澄清時,人地會更容易推論你為默認。

你今次發咗誓,他日無厘頭又傳你同邊個邊個拍拖,你又發誓澄清?如果你唔發誓,佢地會覺得你今次既反應同上次唔同,更加容易有位比人入你,寫你身有屎云云。你今次咁做只有蝕章,除非你打萛以後用咁既方式黎澄清啦。

匿名 說...

ee:

依 d 誓發多次都無乜所為,娛樂新聞而已。
最唔抵係袁小姐犧牲左第一次之剩,
擺個 pose 嘛嘛地都唔太重要,
最唔抵係忘記帶保險箱內的鑽戒,
真係無幾何會眾記者圍住你影你隻手指的。=D

匿名 說...

閣下無咩觀眾緣,而且又咁高調寫Blog,俾人睇晒性格的弱點.一個人要紅,就算身邊有多的是非非都可以紅得起,但唔紅的,有一單就即死.

匿名 說...

「表明不會喜歡不夠六呎的男孩子」
我諗崔生都唔會鐘意d肥過佢,講野又唔經大腦既女仔掛-.-
我唔係話袁小姐你,請唔好對號入坐.

匿名 說...

我没有六呎高,

別藏頭露尾,你真的小家子氣~~~~~~:)

Daniel.