2007年9月27日


CLICK:袁 彌 明 自 嘲 金 枝 慾 孽

10 則留言:

匿名 說...

另一個角度睇﹐TVB想要淡化件事﹐令其他人覺得佢地"因材施用"﹐所有0野有根有據﹐反而唔會對Erica有乜大動作 - 盡快去平息件事00既方法就係當無事發生過﹐一切如常照舊。

有動作﹐反而會比人大做文章﹐沒完沒了。

"人以铜为镜,可以正衣冠,以人为镜,可以知得失 " (资治通鉴)- 希望唔會冇0左你呢面镜喇~

預祝Erica生日快樂﹐一切show照做﹐舞照跳~ =)

匿名 說...

「 上 巿 公 司 高 層 日 理 萬 機 , 邊 有 咁 多 時 間 理 我 小 專 欄 , 你 估 真 係 《 金 枝 慾 孽 》 , 皇 帝 邊 有 咁 多 時 間 理 後 宮 是 非 。 我 要 博 出 位 就 真 踩 人 , 好 似 邊 歌 星 唱 歌 難 聽 , 要 出 位 有 1,000 個 方 法 。 」 ...

仲以為你會答"我唔覺得我咁講有問題喎, 我都講我自己既睇法啫!"
係咪你失言定係咁啱你請假而cut你節目你最清楚啦,時間亦會證明一切,你咁答擺明補鑊,真係乜野型格都無哂,我對你好失望...

匿名 說...

ee

你的想法不對了,身為一間公司的員工,有異議應該內部提出,並不是在外間插自己公司。如果因員工的插公司的言論使公司形象受損,可能對公司失去部份生意,蝕錢就要老板一人哂,員工就照常每月出糧當無事發生。員工不需為自己言論負責,咁員工咪好著數。

員工不公開插自己公司,這是任何私人公司員工應守的義務,插公司是一件不智、不負責任的行為,並不是敢言。

如果今次袁小姐受罰也是好應該的

匿名 說...

袁小姐,

你在鏡頭笑多左,也靚了不少。相信你自己在家中有為笑容自我訓練嗎?

匿名 說...

今期忽周封面左下有你了,好搞笑屈崔建邦追你唔到就搞到你冇得撈..
不過從相中睇佢到塊面整到一撻撻,真係搵人幫幫佢手搞下個粉底..唔知佢係咪怕搽粉底俾人話乸型.所以淨搽d遮暇膏.真係好肉酸..

匿名 說...

Erica is the best~!

匿名 說...

妹妹, 呢D先係大智慧...學O野喇! 如你想繼續留O係TVB, 請改善態度, 無老細係會忍你呢D, 大把落選港姐, 你又唔係有咩特別出眾, 多你一個唔同, WHAT MAKES A DIFFERENCE係每人的態度! 當然, 如你另有後路, 繼續玩串個PARTY都無壞!

*******************

鄧梓峰的職場智慧
26/09/2007
文: 黃擎天

一朝天子一朝臣,高層換班另寵他人,讓你投閒置散,怎麼辦?踩上經理室大發脾氣?遞上辭職信另覓明主?忍辱負重求一朝風雲再起?手停口停只能委曲求存?
無電視新人事新作風後,從《都市閒情》、《東張西望》到《勁歌金曲》甚至台慶,綜藝及文組節目幾乎全部換上年輕男主持,從前的中流砥柱如鄧梓峰、鄺佐輝給調去話劇組飾演可有可無的閒角,或者主持一些廣告客戶特約環節。

沉不住氣如王賢誌,索性回家打理家族生意去。只要後果自負,有後路者炮轟前僱主未嘗不是一種個人選擇。

倒是沉得住氣的鄧梓峰更叫人敬重。見他在《學警雄心》和《歲月風雲》飾演大配角,笑意依然,敬業仍然。這是成熟處世與年少氣盛之別。

身為觀眾的我猜測,鄧梓峰氣定神閒,大概他深諳打工之道:要不辭職,要不做好份內事,此其一。除了電視台的工作,他在外邊有很多司儀騷,根本不用憂心生計,此其二。以他的年紀,沒有看不透的世情,也沒有非掛頭牌不可的虛榮心,此其三。

跟新上司不協調,有性格有本錢的大可馬上走人。選擇留下來,就別要拉長臉孔作無言申訴。開解員工心結根本不是管理層的責任,他們最眼的是員工的生產力,聘用他是否物有所值。

管理情緒完全是自己的責任。情緒不穩以致拖低工作效率,只能怪自己EQ低。

人浮於事的社會,老闆不愁找不到員工。

同樣,只要自強不息,僱員也不愁沒有出路。即使老闆看不見你的默默耕耘,至少旁觀者有眼,天也有眼。

匿名 說...

近期我留意到,自從你在蘋果寫專欄有關,你和這報章關係變得微妙了.至少這份最作野既報紙和旗下的刊物都唔會好似以前作得咁衰.今期忽周仲有點受害者feel.

或者咁講,東方有講你,你都冇貼.因為你在蘋果寫專欄.

匿名 說...

If 陆运涛 of 电懋/国泰 didn't die in that airplane crash, the TV/Movie industry of the Chinese-speaking world would have been totally different. At least Run Run Shaw would not have the monopoly called TVB and keep producing garbage to pollute us all. Erica, why even bother to work for TVB? It's not gonna take you anywhere. With your money and education, you should be doing something much more important than what you are doing. Just get out of show business and get a life!

匿名 說...

有一書名 << 材論 >> 相信你也曾看過!它是先賢 王安石 ’寫的!