2007年9月18日

美 國 市 議 員 : 「 我 們 不 想 看 你 的 屁 股 」
穿 板 仔 褲 要 坐 監


藝 員   袁 彌 明

好 剝 削 人 權

「 有 冇 搞 錯 , 咁 都 構 成 犯 法 係 咪 太 黐 線 , 咁 樣 好 剝 削 人 權 , 如 果 露 底 都 要 立 法 管 制 , 美 國 立 法 機 構 就 真 係 好 唔 得 閒 。 」

8 則留言:

匿名 說...

再膠D都有...早排Southwest果單仲搞笑:

http://www.abcnews.go.com/US/Travel/story?id=3571435&page=1

匿名 說...

hahahahah dc's posted article is too funny.

匿名 說...

re: dc 君,

真係好膠喎! D人成日笑大陸人D怪行, 其實外國都有好多啦.

在香港見到幾多後生女,仲有D唔後生著超低腰褲,好懷疑係冇著UNDER既,見過彎身露出3/4個PAT,真係隔夜飯都上番黎.

如果外國係要禁著板褲,又點解唔禁D女人著低胸呢?

匿名 說...

美帝以自由民主之國自許..........

可笑可笑。

不過美帝價值觀總如此,以個人利益出發,然後冠上「他人利益」之命.......

對印第安人如是,反恐之舉亦然。

即或外觀有多美,若內心是腐爛的,終有一天會從內爛到外,醜態百出。

美帝,看你能苟存至何時。

匿名 說...

wow wow wow, what a democratic country in the world!She claims herself they are the most democratic country, do you agree ? what is your point of view,Erica?

匿名 說...

阿品:

果D人著超低腰褲露Pat, 係因為方便佢地大便果陣時唔會整污糟條褲.


正如有其他網友講過,我唔晌美國住所以唔多去批評美國, 但有D佢地democracy system賦與佢地0既自由., 有時都真係幾搞笑。

匿名 說...

Re DC:

哦...原來如此,但我唔敢,因為怕冷親patpat和被狗咬.

記得有卡通south park(中譯:衰仔樂園),成日串美國人d古怪野.. 其實有過份自由民主的地方,都未必是一件好事.

匿名 說...

But I saw a disgusting butt on bus. He stood up before me, the whole dirty butt just exposed in front of me.