2008年12月10日

試廠@now tv with 大班


個景好靚啊!D燈打得好靚啊!
又一次幫電盈打工!

15 則留言:

匿名 說...

Opening Date ???
100 % talk show ?


:)

Dilman 說...

點解大班坐得咁舒服, 而你要半天吊咁? 唔明!

阿湯 說...

已經見到大班的節目喺報紙度賣廣告呢

匿名 說...

但係大班後面個佈景啲「高樓大夏」整得好假喎,so flat,冇厘真實感,係咪唔夠時間或budget細執呀?

匿名 說...

踏上論政之路

Alvin 說...

Wow, the set is so Jay Leno-ish.

匿名 說...

你最近瘦左好多喎!

匿名 說...

抄David個talk show!

匿名 說...

Erica

Comments on you from Mr Shiu

http://dl6.hkreporter.com/files/new/siu_2008-12-10_2_1118.mp3

匿名 說...

Today!

匿名 說...

大姐,其實你知唔知乜野叫分析,分析唔係照稿讀或講講主觀o既睇法。分析係將雜亂無章的世情,有條理指出背後的重點

蕭生竟然係節目抨 erica,我就示範下分析蕭生說話的真意。

erica 係人網的半義工,蕭生當不能像批評政治人物般把 erica 批評得體無完膚。評朋友一般的做法係先讚後彈,所以蕭生第一二句對 erica 的讚美,話 erica 係聰明及學野快,根本就係廢話,第三四五六七八句才是蕭生對 erica 的心中評語。

由於erica 係人網的半義工,蕭生講erica 的缺點時會留力,只講七成。所以erica 在蕭生中心的真真正正的評語就係(第三四五六七八句)乘大三成。

不過erica,你知道真相後唔駛唔開心,雖然蕭生對你評語好麻麻,但係佢唔係神,佢可能睇錯人呢,哈哈哈哈哈~~~~~

2005mhk18@gmail.com 說...

你研究人家點分析我,真的很無聊。
蕭生跟我親口說了對我的評語,無面比的。什麽3成7成?
而且我極樂意有料的人多我有評價,塞錢入我袋,是你這種小人才以為我會介意。

匿名 說...

你都可以話可以替St. Stephen's 吐氣揚眉,我知好多游水叻嘅小朋友都走晒去DBS或St. Jo,好似有得執咁.仲有,如果可以的話,請叫你母校應該減少D借俾人拍戲,那套"地獄19層"實在爛得很.

呢輪你瘦咗好多,祝你在NOW有進一步發展.

陳大文部落 說...

突然看到這裡談蕭若元對袁彌明的評價。我覺得有點奇怪。

其實在簫若元的節目裡,也沒有什麼所謂「對袁彌明的評價」,反而是梁錦祥提起袁彌明評時事這話題,但都沒有怎樣認真「評價」。

只得一個『左右紅藍綠』四分半鐘,想點評價???

看袁彌明談時事都屬起始階段,也要視乎上什麼類型節目,所以現在無所謂如何評價。


我覺得之前的匿名是對人而已,看見「袁xx」就講什麼都不合意。


咦,我發覺真係好多人會讀錯袁彌明個名,因為老簫和梁 sir 都是讀作「袁莉明」的 ~

shizuoka2002 說...

彌明:

Just ignore it!如果蕭才子講說話會留力,MyRadio怕且都係執嘅時候,哈!:P

Daniel.