2008年12月1日

袁 彌 明 密 謀 從 政


袁 彌 明 和 孫 耀 威 ( Eric ) 昨 日 到 港 台 出 席 「 政 壇 新 秀 訓 練 班 」 升 級 典 禮 , 袁 彌 明 表 示 有 意 從 政 , 正 學 習 政 治 和 法 律 知 識 , 提 到 她 似 乎 向 來 只 關 心 娛 樂 圈 事 物 , 她 說 : 「 梗 係 唔 係 , 我 都 有 寫 社 評 , 我 覺 得 香 港 政 府 好 無 能 , 做 唔 到 乜 , 我 係 將 來 主 人 翁 , 所 以 都 要 學 定 。 」 若 從 政 會 否 像 「 長 毛 」 梁 國 雄 般 激 烈 ? 袁 彌 明 表 示 不 會 , 因 為 可 能 反 過 來 惹 市 民 反 感 。
Eric 則 表 示 兒 時 不 喜 歡 政 治 , 長 大 後 才 發 覺 政 治 影 響 整 個 社 會 , 他 說 : 「 當 年 我 台 灣 發 展 , 當 地 真 係 超 級 政 治 地 方 , 相 比 下 香 港 就 平 穩 好 多 , 下 一 代 都 要 畀 多 意 見 。 」
採 訪 、 攝 影 : 駱 華 齡

8 則留言:

匿名 說...

Erica, 在電視和myradio都有留意妳的言論... 覺得很有見地... 尤其插方剛時, 我會支持妳的.. 加油.

匿名 說...

要和獅子山學會班右佬搞右翼政黨?

不過而家金融海嘯,恐怕打右翼牌有難度

but妳係有理念的,不妨一試

匿名 說...

你係好多關於政治社會的論壇上, 都係得個鬧字, 以為自己理劇充分, 其實對事情只是一知半解, 思想狹隘單元.

想搞政治呀?學多陣啦. LONG WAY TO GO!

匿名 說...

可以試下同蕭生一齊做下節目,等人睇下您論政時既表現

陳大文部落 說...

袁議員,請你向主席發問...

袁議員,請你重申一次你嘅問題啦..

袁議員,發問係單一程序,跟進問題可以稍後發問...

唔好咁啦,袁議員,對正枝咪啦,我撞聾㗎 ...

Secure ~~~~ !



嘩 , 梁國雄好多 fans 㗎你真係...我偶像民建聯對佢反感咋。

好多政策,之前係因為長毛嘈左,班局長至會『留意一下』咋。


咦? 乜孫耀威終於發現「政治可改變社會」嗱??? 嘩犀利喎,大發現呀 好嘢 ~~


呢個人唔知邊個...

http://hk.youtube.com/watch?v=cwnE0zbomrk

高橋涼介 說...

準袁議員:
希望妳從政後可以拯救香港呢個畸形嘅政治生態!

匿名 說...

彌明:


當妳徹底理解香港政治制度的畸型生態,也許妳不再想參與從政工作,只要妳能忍受一些從政的心理挫折與低智官僚的應對模式,我會百份百默默支持妳參與從政工作。


阪本龍一

shizuoka2002 說...

彌明:

Lawrence與我所見相同,一早叫妳上人網一台過招嘛~~~~~~:)

Daniel.