2008年12月2日

懲罰小狗

40 則留言:

匿名 說...

彌明:


妳是否有虐待狂???

:)


阪本龍一

陳大文部落 說...

呢段片好寫實囉,好有創意丫,好 Art Film....好生態學奇觀囉。

好丫,好....好,好嘢好嘢好嘢.....

匿名 說...

大文:


追逐虐待也是一種寫實創意與藝術感覺????

:)


阪本龍一

匿名 說...

隻小狗好攪笑ar!!

匿名 說...

這是虐待.

匿名 說...

Shame on u ! ! !

you are fuxxing crazy ! ! !

匿名 說...

我屋企隻狗都係咁 
每次我地吸塵佢即刻跳上床
好得意 ︿︿

三少 說...

你認為這是一個好方法嗎? 你喪跑和大叫的模樣令我(和狗)驚訝. 我覺得當佢不聽話的時候,你應該耐心的用表情表示不滿和say no.

三少 說...

請問 陳大文部落, 我想知你其實想講什麼? 什麼"好 Art Film....好生態學奇觀囉".....有幾art? 何以見得? 奇觀? 如果你是狗,有一個身體比你大8倍的人追你而且向住你叫,你會和狗一樣避開啦,有幾奇?

匿名 說...

never realized that you are such inhumaine !!!! Criticize the innocent and scare the pets like hell . You have to show the whole world about all this just to advertise yourself ???please learn to focus on the good side and please think twice of others' feelings before you do anything.

akira 說...

依招淨係用到喺小狗身上
如果套用喺大狗身上
我諗佢會係咁研究個吸塵機囉
睇黎你好ENJOY幫你朋友照顧隻小狗喎
到時佢走左你咪好唔搭得佢

匿名 說...

有趣的生活片段!!

2005mhk18@gmail.com 說...

i think hitting a dog is more inhuman, but it's what people ususally do.
not beating up, but hitting.

匿名 說...

Erica,
Running indoor!








:)

匿名 說...

我想法同三少一樣,點解陳大文成日好似係度擦Erica 咁
之前都算,但係今次真係有d誇張,教隻狗都art film?
陳大文可唔可以解釋下?
因為本人係陳大文部落fans,忍受唔到陳大文成日無厘頭咁擦鞋

陳大文部落 說...

講下 gag 嗟,唔駛咁扯火嘅,我講下反話潤緊佢喎其實 ~~ @@~

咁認真嘅? 放鬆啲....深呼吸,舒服晒 ~

_____________________

嗱,gag完喇,有啲嘢我費事講太多,但有人問「因為本人係陳大文部落fans,忍受唔到陳大文成日無厘頭咁擦鞋」,我可以借此講番。

如果喜歡看在下寒微小部落,我會感謝,而我寫的每一篇文章,有些會引起讀者共鳴,但有些也會純粹 just for fun,甚至九唔搭八,但都唔會漫無主題地寫。

至於有人稱是我的 blog fans ,我會感謝,但要搞清楚,我是感謝,謹此而已,我不會承諾做什麼,讀者不要有錯誤期望。


亦曾不止一次,有些很熟落的 bloggers 或其他讀者,看我的 blog,因為我寫一些關於社會事和批評性文章,明示或暗示會遠離我,認為我寫社會事立場態度偏激、唔夠 funny 、嘩你咁多嘢講㗎之類。


他們的反應,可能是害怕和一個寫批判文章的 blogger 做朋友 ( 例如我 ),會映衰自己、唔知點解有政治恐懼( 例如驚中聯辦會捉你? ),或因為「觀看某人的 blog 可能導致失去其他朋友」之類。


我曾經嘗試過稍作改變,但當自己好似好 funny 好哈哈笑好人人湯丸 ,及「讀者永遠是對的」時候,其實肉麻到連我自己都頂唔順,而且文章也不是我想寫的題材,哈哈笑題材留給坊間寫手寫好了,精彩得多,我還是寫回我自己認為值得寫的東西算了。


況且,當讀者不斷要求,你寫一隻字也要全人 happy ,你無可能應付得到,順得哥情失嫂意,喂你鍾意我又唔liky喎,咁,你都幾煩。

好多 bloggers 或讀者都是真人和在網上截然不同,是雙面人,所以在網上的要求,千奇百怪,把一些另類意識投射在網上( eg : blogging ),如果有求必應,就算在傳媒出糧寫稿的寫手也會應付不來。

我也借此很明確、很清晰、很認真地簡說我的立場:

「點解你唔去罵臭袁彌明」我是不會去做,因為我看不到我有必要和理據要這樣做,及並非我作為 blogger 的職責,我未必認同她所有見解,但也不代表因此而要參與漫罵,讀者不要有錯誤期待。

如果因為懂寫兩隻字就要很巴閉地罵臭某人,其實自己又如何看自己?

2005mhk18@gmail.com 說...

講真,我看了也覺得他是搞gag寸我多D。

匿名 說...

老老實實, 個陳大文真係成日擦鞋咁, 乜都好好好yesyesyes,做得erica既支持者, 唔該比啲智慧出黎啦...

匿名 說...

怒擦港水 :D

篤篤篤撐 說...

好有創意丫,好 Art Film....好生態學奇觀囉。
>>>
有咩問題呢 ?
hker真係冇幽默感....

匿名 說...

Oh...sorry
搞錯左,唔好意思呀~大文兄~

匿名 說...

其實…點講呢
係因為呢排人事方面…有人成日擦鞋,搞到我有d 興,所以而我好鐘意陳大文gai blog,見到佢咁寫,誤會左佢亦係個d 人,有d 失望所以先會一時失常先咁寫
誤會左你,唔好意思

匿名 說...

我覺得樓上陳大文講得幾有道理 , 我都有睇陳兄文章 , 詞鋒銳利 , 而且內容題材都幾有意思。好多時仲好睇過報紙專欄 。
我仲覺得佢o既文章都幾深 , 佢寫男女事好到肉 , 政治方面我印象最深刻係{民建聯成功之道}{民建聯誘惑概談} , 我都有copy 留起 。講雷曼都講得好好 。

匿名 說...

篤篤,

唔係hker,係hkca呀 :D

三少 說...

我的意思不是話" 陳大文部落"成日好似係度擦Erica 咁",而我只是想說:

1.教狗的方法不是太好,這是我個人意見
2.現在的人講的說話,我有時不太明白

我都是一個愛開玩笑的人.不過,幽默感和超無厘頭是兩回事....我比喻你做狗其實我覺得幾funny噃,因為我覺得你可以更加知道(我希望)隻狗其實幾慘.請你也放鬆啲想一想.

p.s.我沒有看過你以前的文章,所以我不知你是否擦Erica,這也不是我所關心的

匿名 說...

I guess what pisses me off is Erica actually recommended this as a way to punish their dogs.
And from the look on her face in the clip she was actually enjoying the fun of making the dog so scared.

No doubt hitting a dog is worse than chasing it around with a vacuum cleaner, but it doesn't make the chasing of the dog with a vacuum cleaner anymore respectable.

If you respect life, please don't make fun of it for your own pleasure.
Oh and btw I couldn't see how the dog has annoyed you in the first place.

If this is how you think you can influence the society as you ahve mentioned in previous interviews, then I am afraid this is a bad influence.

2005mhk18@gmail.com 說...

超無聊!!!!
這樣都可以引起輿論。
我笑是因為狗狗逃走超搞笑,不是虐待狂。

匿名 說...

狗狗逃走超搞笑
is because he was scared by you and you thought that was very funny and that is really the scary part I think.

匿名 說...

將自己的快樂建築係小狗的痛苦上
超搞笑的是你

枉你仲讀咁多書.....哎...

shizuoka2002 說...

彌明:

兩個可能:

1.誤會妳想打佢~~~~~~:P

2.佢覺得好嘈兼耳仔痛(事實上貓狗的聽覺比人放大三,四倍呢)~~~~~~:P

Daniel.

匿名 說...

啲小動物對一般電子產品都幾敏感,狗仔可能係怕咗架吸塵機啲噪音。

陳大文部落 說...

喂其實有咩好討論呀大佬,追下隻狗四圍走哈哈笑之嘛,just for fun 嗟唔駛爆晒血管咁樣呱??


阿網友三少丫話,啊 ~~ 咁呀,你唔好睇我寫嘅文章呀,唔好睇唔好睇,教壞人㗎,好邪惡㗎,我唔係好人嚟㗎,哎呀,26767676 淫審處投訴熱線幫到你呀。 <--- @@"V


你無睇我嘅文章咩?Hey !明智決定 ( Yeah~ )! 嗱你就識嘢喇真係,無必要唔好睇喇,就算睇都最好「與家長陪同一齊觀看」呀。

仲有以下呢段片呢,嘩好毒,好毒好毒,好邪門,哎呀大吉利是 :

http://hk.youtube.com/watch?v=cwnE0zbomrk

匿名 說...

"超無聊!!!!
這樣都可以引起輿論。"

LEE個咪你想要GEI效果LOR.

好笑咩?試下搵架車追下你又唔撞X你...
旁人都會話正!

三少 說...

阿陳大文,爆晒血管嗰個好似喺你喎.唔駛反應咁大喎,抑或我誤會這又是另一種幽默or你講緊爛gag?!
我沒有看你的寫嘅文章不是我對你有什麼差的感覺,而因為我以前真的沒有看過,有什麼出奇?!
我想講的只是這件嚇狗的事,我提到我沒有看過你的文章是因為我完全不知你是否擦鞋,也不關我的事,我較緊張隻狗多些.我是對事不對人的.
多謝你給我們的影片,但和嚇狗的事有什麼關係?....不明所以
"將自己的快樂建築係小狗的痛苦上
超搞笑的是你".....我完全認同.
在"懲罰小狗"的題目上,我再沒有任何發表.

匿名 說...

How is the DOG today?









:)

匿名 說...

樓上三少你覺唔覺自己講緊廢話...

匿名 說...

無論昨天如何, 今日如何, 明天還是会繼續嗎?








:)

匿名 說...

你無心機就吾好養佢LA..
仲衰過虐待狂!!!

Kit 說...

其實Erica都係同狗狗玩下only,
我都成日用魔鬼叉追我只狗狗,
不過我只狗玩得好high~
我都會打我只狗狗架,有時她喺kitchen大便,
我就會細細力打她patpat,然后指住督便便話:"邊個all架?"
甘我只狗狗就唔敢成日亂大便。

Kit 說...

仲有呢种哥基D吠聲真係幾大幾煩,我隔離都養左只哥基,我成日都俾d吠聲煩死,
不過個樣就真係幾Q既~Erica你俾返只狗狗你個friend未?
短期養黎同她玩下就好既,長期養真係制唔過~