2008年12月10日

袁彌明十大港聞選「裸照風波」


明報超詳盡,大贊!

(明報)12月10日 星期三 05:05

【明報專訊】袁彌明 袁彩雲 昨出席「2008十大港聞選舉」,袁彌明選「藝人裸照網上流傳,多人被捕,陳冠希 道歉」;袁彩雲有鑑今年太多不好新聞,所以選「港傳聖火,成功協辦京奧馬術賽」正面、開心的新聞。

袁彌明指「裸照風波」反映不同界別的價值觀和藝人私生活混亂,有娛樂公司就例牌否認,令事件變成「疑似」。大家不指摘電腦員,而將矛頭直指藝人,令 陳冠希道歉謝幕;其實陳冠希也是普通人,他的私生活比較豐富而已,為何沒人問他所用的電腦牌子為何那麼易壞?網上快速傳遞令家長頭痛,警方亦束手無策,話 朋友傳給朋友沒有問題,所有網民頓變成好朋友。

被問及倪震偷食事件

http://hk.news.yahoo.com/article/081209/4/9nlh.html

袁彌明 ﹕原諒等於縱容

袁彌明﹕倪震好過分,他這樣做好落女友面,原諒等於縱容,原諒一次就等於縱容多一次,不值得,我不想講周慧敏 是 否應該跟倪震分手,因為我未試過跟一個男仔拍拖20年,所以不知他們感情有多深。我當然不想睇到有不開心的結果,但不可以原諒那麼多,希望今次是倪震是最 後一次,就算有相士話他命犯桃花到60歲,也應該用意志改變命運,且不要飲太多酒了。(若倪震以跟周慧敏結婚去補救,她認為如何?)結婚更要想清楚,他有 多次前科,不保證將來會否再犯。

7 則留言:

匿名 說...

Oh! Thank of the Ming Po !


:)

匿名 說...

都係個句:基於“結構性問題”玉女基本上冇選擇權,更談不上有原諒的選項....

至於淫照事件,我都認同自拍性生活係私人野,不過有人唔認個下衰囉。其實天真小姐今時今日都出唔返來唔係佢本人問題,大眾一直不滿某娛樂公司及其老闆一直既作為,搵天真小姐做出氣袋。
一係天真小姐同某娛樂公司脫離關係(冇可能),一係某娛樂公司光榮/不光榮結業(都有難度),否則復出無期。

聶秀康 說...

結婚?!米攪啦.點會有信心呢.20年乜愛都蒸發晒,淨下的是慣性與家人般的感情,倪生呢兩年好悶吧,又吾多見有乜野做,又話吾生仔那用什麼為係呢?雖然好老土,但倪生算係壯年...點涯落去?和平分手吧!給大家一個機會.勉強冇幸福,蕭灑D.

高橋涼介 說...

男人天生就繫用下體思攷嘅動物。
“但倪生算係壯年...點涯落去?”
如果佢地真繫結婚,希望到倪生想越軌嘅時候,可以用佢嘅人性抑製住佢嘅獸性!

Josekin 說...

Ah, Edison. I agree. It's a piece of "news" that has really shown the true nature of HK audience: very eight and morals be damned if it's entertaining.

匿名 說...

http://you.video.sina.com.cn/m/1287797995

真係唔似佢

匿名 說...

明報係較有公信力既
fr.sabina