2008年8月3日

夏威夷度假驚魂 袁彌明甩Top走褲險葬海底


幼稚園時已略懂泳術的袁彌明,當年在赤柱讀書,因利乘便與大海結下不解緣,但她笑言對大海又愛又恨,因為有兩次險喪命,幸好最終吉人天相!

在赤柱讀 書的袁彌明(Erica)表示,學校有私人泳池,更規定每位同學學懂游泳,故她經常相約好友放學後去暢泳,絕對稱得上為「水之女」!不過,原來她對大海又 愛又恨,因為有兩次險葬身大海:「有次去大浪灣玩,點知突然小腿抽筋,仲要濁親,皷浪係咁埋箧,好在最後冇事,但真係好驚!之後有一次仲搞笑,我同朋友 去夏威夷玩,原本我好Relax咁峩砜海邊歎世界,點知原來有隻叫『Underwave』砼浪好強勁,扯力好驚人,差皷捲畄我落水底,搞到泳衣同泳褲都移 晒位,不過當時冇諗咁多,淨係驚冇命咋!好在有個朋友即刻捉住我。」

不介意曬黑
除了游水及曬太陽外,Erica也熱愛遊船河及玩Wakeboard,問到會否怕曬黑,她笑說:「唔驚喎!我反而鍾意黑皷,因為睇落去瘦皷璢嘛!而且我好 快白番,咁夏天黑、冬天白咪可以兩個Look囉!」閒時愛到海外享受陽光與海灘的Erica,大讚菲律賓的達沃及馬爾代夫也十分漂亮,水清沙幼,是不可以 錯過的好地方。


個多月前拍,還是肥肥...

1 則留言:

Unknown 說...

你講的 underwave 係咪指暗湧呀? 好多時 d 人係海灘遇溺都係因為呢種暗湧