2008年8月6日

Meaningful: 青少年板間房宿一宵體驗貧窮

【明報專訊】對升中四的阿斌和德仔而言,深水埗本是溜冰的好去處。他們跟16名來自屯門的青少年參加貧窮 體驗營,入住深水區舊樓板間房一晚,5人用200元食4餐,探訪板間房居民,對深水的認識可有再不一樣?德仔說﹕「深水比想像中窮好多!之前以為生 活好鱓,板間房起碼會有冷氣!」.....(續讀)

5 則留言:

shizuoka2002 說...

彌明:

果兩個靚仔如果有機會讀Sociology,就知自己依家講嘅都係垃圾~~~~~~:)

Daniel.

陳大文部落 說...

一晚?

住夠一個月、冷氣成日壞、廁所成日塞、夜晚落街好多爛仔、日日食 $ 1 雞尾包、同古惑仔適應下先講啦,哥哥仔。

住夠一個月,包你成熟好多,唔會再恨要有部 WiII 喇。

仲有桂林街果班雞,水貨煙果班越南幫、見多啲識多啲先啦。

一晚....超!

Unknown 說...

其中一個仔認為是政府扶貧不力,正代表很多香港人的看法--查實板間房問題自開埠以來一直存在,但港英時期大家衹會認為是自己能力及際遇問題,而家就乜都關政府事,反正瞓街乞米都係社會嘅錯,自己並無責任、承擔及反省...畸型政治孕育畸型政黨團體鼓吹畸型等待救濟心態,此所以多數人由羨慕李嘉誠變成妒忌李嘉誠。若香港有朝一日超過50%人口認為政府派米不足,共產黨可遷都定港矣。

匿名 說...

其實最應該被sent入呢啲體驗營嘅係一班政府高官。

匿名 說...

回大文兄:

有頭髮邊個會想做辣哩吖?況且佢哋年紀重係細,大把機會見識到貧苦大眾嘅生活,唔洗吓吓要佢哋好似要受罰社會體驗令咁苛刻嘅!一晚已經足夠了,得個知字好過完全忽略社會的另一面係乜嘢世界都好嘅!