2008年8月31日

轉載文章

1)星 期 天 休 息 : 香 港 社 會 政 治 經 濟 的 終 極 困 局(陶傑@蘋果日報)

2)事實與偏見:人 間 煙 火(黎智英@Next Magazine #963)


3)安裕周記﹕砸它一個稀巴爛 (安裕@明報)


3 則留言:

shizuoka2002 說...

彌明:

拜託黎生謙卑一點,教授所言不是毫無道理.

正因為有些人不會有進大學的機會,如果再在他們可以吸引新事物的地方以誨淫誨盜為主基調,我不知民智會如何低落.

反之,陶傑令次寫的文章鞭辟入裡,教我拜服!令各位上了一課社會學,好!

Daniel.

Jacqueline 說...

Dear Erica,
好鐘意睇你寫既文章, 覺得你好有料, 從來有料既人, 都串得起人. 所以我係女人,都好鐘意你.唔扮野, 又靚又好身材.

我好憎葉小姐呢隻整容是非精. 見到你串佢, 真係幫所有天生麗質既女性出口氣.

支持你的 Jacqueline

匿名 說...

嘩~!每篇文章都好長!_!
咁..你點睇(I mean your own opinion)?=D