2008年8月29日

袁彌明不忿遭利用炮轟無線

"Erica接受電話訪問時說:“TVB這樣都接會做壞這個藝人,TVB亦不會這麼急同藝人接Job,那樣會容許藝人搞是非。”問到日後會否避與翠翠碰頭, 她說:“一早知請她就不接,但這次是我先接!”而無線經理人方面則表示不知袁彌明同場,若知道亦不會接,免得被炒作新聞。"

-----幫artistes接工作而不問有誰同場,這經理人真趣致。都不明這樣還要付commission給tvb,為“mut"?

10 則留言:

Josekin 說...

Well... there's no such thing as bad publicity. If you don't want publicity, can switch to be a consultant!

匿名 說...

以你的識見與潛質,若能放開點,不在這種"本無"之人和事上鑽, 你的天空會比現在的闊百倍。何苦呢?

匿名 說...

想問吓你,你點知道係你先接??

2005mhk18@gmail.com 說...

因為
http://ericayuen.blogspot.com/2008/08/poker-tournament-press-con.html
press con 當日只confirm了我,natalie,和janice man...

匿名 說...

彌明:

只有兩個原因能夠解釋這件事情。

一‧主辦機構故意隱瞞邀請葉子,繼而讓新聞記者製造衝突場面來達到宣傳的目的,但是這個機會的可能性非常低。

二‧無線電視的經理人完全沒有查詢其他出席當晚場合的藝人姓名,純粹只為葉子尋找出鏡與賺錢的機會。

假如下次妳接受主辦機構邀請出席這些場合,必須詢問主辦機構有沒有邀請來自無線電視的合約藝員,否則將會出現類似今次的尷尬事情。


阪本龍一

shizuoka2002 說...

彌明,阪本兄:

咁就叫做七到無朋友,Kai到掉頭走,哈!:P

Daniel.

匿名 說...

都幾好宣傳, 起碼有COVERAGE

應該兩面都瞞住, 連你都唔知葉會出現啦, 擺明借你地D是非做下新聞.

LEE次葉翠翠精左WOR, 冇咁高調, 咩都唔理, 又唔合照...

你同另一是非精就中晒計啦...一人一句潑婦罵街, 仲以為自己好串好到POINT..., 俾人利用啦...不過你都係想咁JEI, 有人寫下, 唔係你著咁低胸浪費晒啦可?!

You three are all b-ches and drama queens counting on tabloids to survive.

匿名 說...

Erica

個乜字倉頡碼係 "心弓"

哈哈我好鐘意妳的詞鋒, 繼續努力


wise

匿名 說...

初初以為呢個BLOG 係FAKE既添, cant imagine an artist can say these in her blog

anyway, i think u r gorgeous, i always want to have a friend like u, but the fact is i have never been able to keep friendship very well with female friends besides my gf

匿名 說...

葉子又唔係偷又唔係搶,你好命,有個有錢老豆,有個無病嘅阿媽,你有得揀,先至可以向度做閙人嗰個。
你閙佢咁多次,佢都唔出聲,算啦。我覺得佢已經好慘。
Everything happens for a reason, right? 不如退一步海闊天空啦。