2008年1月28日

陳家洛﹕有選票不一定就有民主

CLICK: http://www.mingpaonews.com/20080128/fab1.htm

8 則留言:

陳大文部落 說...

呢篇好野o黎。值得深思。

很大程度上,保皇派十分渴望這種 [ 經特定安排下贏硬 ] 的選舉。

匿名 說...

支持彌明! =^_^=
你好靚

匿名 說...

完全同意陳嘉洛呢篇文章及《 陳大文 部落 / 部落星期天 》的諗法

泛民(社民連除外)直頭係踩入左呢個圈套裡面(佢地唔知自己踩左入去咋),因為佢地在支持2012普選係唔介意有篩選機制,而不是反對篩選機制

P.S.
Here is my first post. Support Erica.^v^

drfloyd 說...

i see you

陳大文部落 說...

[ 篩選機制 ] 本身已經是非常搵笨並且古惑的機制。

泛民不要以為中央甚至凸區政府好賞識他們,話之你什麼律師,一樣當你乞兒。

香港人本來可以更快贏得普選( 指的是真正民主一人一票選舉 ),但香港人不爭氣,以為恆生指數、大和諧就是明燈。


單是豬牛肉已經玩死你,還未計其他紅籌火車,你越乖,中央越同你皮鞭 。

2005mhk18@gmail.com 說...

---泛民(社民連除外)直頭係踩入左呢個圈套裡面(佢地唔知自己踩左入去咋),因為佢地在支持2012普選係唔介意有篩選機制,而不是反對篩選機制

of course la,又可以贏,有可以騙人有民主。

泛民未有這么笨吧!篩選機制明顯是圈套。

況且部分選民又有經濟(therefore政治取向),所以香港很難有真民主。

匿名 說...

---泛民未有這么笨吧!篩選機制明顯是圈套。

To Erica:
好可惜班老泛民就係咁笨,有兩位泛民議員走左去選全國人大,佢地話要同中央「溝通」喎

照佢地的邏輯,不如你都返去TXB搵樂小姐溝通啦,我睇左你個blog,樂小姐話無記未封殺你架,HAHA

匿名 說...

彌明:

民主從來沒有篩選機制這回事,而誰有選舉權及被選舉權是Necessary Evil~~~~~~:)

Daniel.