2008年1月23日



袁彌明炮轟無禮司機

   袁彌明是個敢言的女子,連開罪無铫也不怕,即使被雪藏卻依然故我,敢怒敢言,更何況是對一些無理取鬧的的士司機?近年經濟好轉,巿民口袋可能寬鬆了,花 費也愈來愈捨得,乘搭的士是最方便的交通工具,哪管的士費比起其他交通公具不算便宜,但因為方趕時間或貪方便,很多人都樂於做「伸手黨」,但不少人乘搭的 士都有不快經驗,袁彌明亦試過有一次感到相當激氣。

  袁彌明說:「現時好多時搭的士都要受氣,好似 最近一次我同朋友去睇郭富城演唱會,我們在中環截的士,預料行紅磡過海隧道會塞車,點知路路暢通一鱓都唔塞,我只是跟朋友說一些話,大致只是說原來唔塞 車,應該會早到好多。點知個司機無端端連珠炮發,話我『小姐!你咁講咩意思呀?』我即刻諗,我咩意思呀?根本乜意思都無,我只係同自己朋友講,都唔知佢 有咩不滿,大家嘈鰦幾句,最後由我朋友調停。其實已發覺的士司機都比較敏感,脾氣又容易暴躁,可能他們經常困在車廂中工作很辛苦,但要知道他們也是服務性 行業,也應該對乘客禮貌點呀!」


  文︰無名火

15 則留言:

Christina 說...

Hey, you lose weight ! I guess the taxi driver thought that you're attacking him. Anyway, be happy.

匿名 說...

彌明:

妳同佢嘈係啱,根本就唔係同佢講,唔知做咩事搭訕?佢有無講粗口?有佢就好麻煩!

Daniel.

匿名 說...

預料行紅磡過海隧道會塞車,點知路路暢通一鱓都唔塞,我只是跟朋友說一些話,大致只是說原來唔塞車,應該會早到好多。點知個司機無端端連珠炮發,話我『小姐!你咁講咩意思呀?』我即刻諗,我咩意思呀?

袁彌明........您一定有D問題. 正臭八.

Eric 說...

d司機係咁反應過敏架啦,洗乜同佢嘈啦.

匿名 說...

其實唔單止香港d的士司機咁樣,澳門呢度d司機大佬仲衰啦,erica你又唔駛咁勞氣,又唔係你錯,係咪

匿名 說...

其實也有許多健談與好客的的士司機呢!只是你沒有緣份跟他們相遇,凡事不要太激動,「一棍打沉整船人」(忘記了廣東俚語)不太好吧!
Akira

陳大文部落 說...

我想講呢,我昨日去買鞋,咁樣既...

我話,有無 44 號呢,唔該我試試咁樣;容許我用 ( 八婆 )形容果位 sale屎,其實她是老板娘。她正和一個在高談闊論如何炒股的中年...才俊試鞋,他是買貴野既,仲要買兩款貴野。 八婆也暢談自己入了乜乜大掃貨放了賺多少多少; ok , Fine~

亞八婆一句 X 埋來:[ 無!無架無架!特價架嘛!無架無無無!無咁大架,都唔夠成本啦咁大對.....無你呢 d 既!特價架你睇緊果 d !]

我...Xb%^#(*(&...&^%%...

我知,大跌市嘛,掃貨嘛,高放嘛,知妳有賺喇,但駛唔 X%^#@*&..駛咁樣態度呢?



這些人真是不能給吃得飽,吃得飽會作死的。

匿名 說...

袁彌明小姐:


我估計這位計程車司機可能這樣想:「在這樣交通暢順的情況下,而客人暗示司機開車的速度很慢,否則應該會更快抵達目的地。」,所以他才會大發雷霆質問妳與朋友的對話。


阪本龍一

匿名 說...

不過真係有D司機見你唔係咁識路,佢地會故意兜冤枉路等個錶跳多D來瞞騙乘客金錢

Unknown 說...

Hey Erica, good to see you again at the taxi stop today. Forget to tell you I am reading your writing, keep it up!

Kenneth

匿名 說...

『小姐!你咁講咩意思呀?』

I doubt the driver would say that for no reason. There has to be more to the story. Maybe Erica was acting like a bitch?

匿名 說...

袁彌明小姐:

http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?sec_id=4104&art_id=10683789&iss_id=20080125

有沒有看到關於香港計程車女司機與英國乘客的爭執事件??


阪本龍一

匿名 說...

袁小姐,
在香港做女人有嘢講會比人閙正臭八,
做女藝人講句真心話會比人話acting like a bitch,
更甚是比人打!
就像妳所說的那樣,是甚樣的社會才會產生這樣的人?
祝好運!

匿名 說...

咁都得

匿名 說...

無錯那位的士司機係諗多左,
但另一方面, 你有冇諗過司機先生諗住好心同你講清楚, 而你又無心講左呢句話說, 就變左好似暗寸人.

說話唔係有話就可以任何時候說, 多考慮他人感受吧!!!

什麼是禍從口出就咁解!