2008年1月20日

率 先 睇 全 港 首 本 免 費 性 愛 雜 誌




香 港 人 對 性 通 常 有 兩 個 極 端 睇 法 : 一 係 唔 准 講 , 一 係 睇 四 仔 。 提 供 正 確 性 知 識 的 渠 道 不 多 , 報 攤 唔 係 賣 鹹 書 就 係 色 情 漫 畫 , 正 經 的 性 知 識 雜 誌 係 零 。
人 人 都 想 知 : 食 乜 可 以 增 強 性 能 力 ? 有 乜 方 法 祛 除 陰 部 臭 味 ? 但 翻 遍 四 仔 、 鹹 書 , 都 找 不 到 答 案 , 就 算 問 阿 媽 都 唔 知 !
志 願 機 構 「 紫 藤 」 針 對 這 個 性 知 識 空 白 位 , 本 月 底 會 出 版 講 正 確 性 知 識 的 雜 誌 《 性 愛 FUN 》 , 在 指 定 地 點 免 費 派 給 市 民 。 《 忽 周 》 帶 讀 者 先 睹 為 快 。

袁 彌 明 以 前 甚 少 睇 性 知 識 雜 誌 , 但 看 過 《 性 愛 Fun 》 後 , 覺 得 內 容 幾 實 用 , 而 且 情 色 兼 備 而 不 淫 , 提 供 非 一 般 的 性 知 識 。 但 她 懷 疑 香 港 人 咁 保 守 , 有 幾 多 人 夠 膽 來 看 ?



袁 彌 明:「 出 版 這 類 雜 誌 唔 容 易 , 都 算 係 個 好 開 始 , 最 估 唔 到 係 有 性 愛 食 療 。 但 性 愛 文 章 每 篇 得 200 字 , 嫌 唔 夠 深 入 。 香 港 人 尤 其 女 仔 對 性 太 保 守 。 我 有 個 好 好 的 男 性 朋 友 , 話 女 友 一 除 衫 即 刻 會 用 被 遮 住 , 好 似 犯 罪 咁 。 最 奇 怪 係 用 英 文 講 性 就 無 問 題 , 但 轉 用 中 文 , 成 件 事 就 俾 人 覺 得 好 猥 瑣 。 」

8 則留言:

匿名 說...

彌明:

上星期五港2思潮作動超男女關係有介紹,原來妳也有聽呢~~~~~~:}

Daniel.

匿名 說...

彌明:

我睇開黎三本嘅中文版,唔知妳敢唔敢跟噃,嘻!:P

1.Kama-Shastra

2.Tibetian Arts of Love

3.素女經

Daniel.

匿名 說...

篇文既右邊幾行睇唔到。

匿名 說...

彌明:

她叫Sally,是Leona的學妹,Women Studies是她Postgraduate的範疇.關於sex這個議題,可以跟她探討~~~~~~:)

http://hk.myblog.yahoo.com/sallychoi014

Daniel.

匿名 說...

daniel, 你講果個,睇幅相起碼過三十幾喎,會唔會係學妹呀.好配服你咁都俾你搵到,你真得閒

匿名 說...

香港人普遍性知識貧乏,希望性愛雜誌能為他們走出保守的死胡同。暑假回港時,要拿一本參詳一下。
Akira

匿名 說...

袁彌明小姐:


當香港人能夠在地鐵車廂坦然觀賞日本的浮世繪版畫(例如章魚纏著女體)或印度《愛經》的男女性愛姿勢而沒有引起其他乘客面紅耳赤的反應,香港男女才能算是對性觀念完全成熟。


阪本龍一

匿名 說...

阪本兄:

可先看賈德.戴蒙的第三種猩猩及性趣何來作熱身噃~~~~~~:P

Daniel.