2007年11月4日

袁彌明告無線 推job扣糧

指無線 狂推Job兼拖數 袁彌明要求提前解約 (星島)


(星島日報 報道)

袁彌明 、黃紀瑩及林子萱昨日出席九龍灣EMAX的時裝騷,袁彌明透露昨日已致函陳志雲 表 達提前解約,「我原本到2009年年尾至滿約,但係有兩個原因令我想提前解約,第一係無線冇履行合約Promote我,仲要幫我推好多工作。第二係我有一筆收 入仲未收到,雖然公司話因為份工作未完成,並唔係有心『蝦』我。但係我覺得我有權要 番自己應得 ,並非存心要得罪公司。」


4 則留言:

匿名 說...

Erica,

做完事收錢,天公地道.除非佢唔使食飯,哈~~~~~~;}

肥貓看世界 說...

Erica;一定要追到底,做完joe,就要出錢,唔理合約是否有問題,一樣還一樣,你做得對,全力支持

匿名 說...

雖然公司話"因為份工作未完成",並唔係有心『蝦』我。

人地都講左點解未出住.

Ada 說...

其實, 我亦都好不滿無線.
我在海外無線工作, 人工低, OT無得補, 假期又少. 做得好無人理, 只係聽信是非.
無奈我自己還要照顧小朋友, 仍然未有可能辭掉工作! 我也想好像你一樣 "型" 得起!
飛起 "無線"!