2007年11月1日

can't help to post it here....


一 邊 拉 筋 ﹐ 一 邊 食 煙 ﹐ 還 “傍 ”著 街 燈﹐ 幾 有 型 。

11 則留言:

匿名 說...

Erica,

一睇就知係班自由人o黎喇,成身名牌,企喺佢隔離果個重拿住個左口鱷魚牌提袋,佢哋通常出現於銅鑼灣某大廣場的.
我有沒有估重呢?...hahahaXD

匿名 說...

Erica,

佢真係型到爆燈,妳個FD~~~~~~?:D

匿名 說...

似自由行啦,喂,係咁上下啦下話,你要求點呀? 講法文gentleman呀?

公道講句,咁佢都係食枝煙嗟,不過就可能企得耐,有隻腳洞左上來之麻,係街上見好多香港八婆食煙都隨地掉煙頭啦,又轉係人多小孩多地方食,你敢唔敢話佢?女仔喎,平等機會架.唔好蝦我呀.

匿名 說...

係lor erica,同你d行徑好似,你地係frd黎gei一定。

BigCN 說...

“香港有什么了不起!!!...X*#O...”
这是我在香港机场某商店听到一位内地游客大声(我相信应该是他最大的声音)跟一位女sales说的话。那当然,所有客人(包括我跟我的外国朋友)都被他们的声音吓倒
那个女sales仍然可以保持良好服务态度,真厉害

匿名 說...

自由人:

他們是well-to-do,還是月光族~~~~~~?:)

Daniel.

匿名 說...

我哋應該對祖國啲自由行同胞
抱住敬佩和感激,
無佢哋係唔會有現時的香港。
立正,敬禮。開始唱國歌:
我們萬眾一心........。

匿名 說...

It's a shame that we are being so disrespectful to our own kind. What a group of typical 香港人-->love to look down at and make fun of mainland China. What makes you think you are superior?

匿名 說...

Erica,

講有型我哋香港有個人都超型!
http://www.youtube.com/watch?v=OdG1Xhw9_5U

匿名 說...

型! said...
Erica,

講有型我哋香港有個人都超型!
http://www.youtube.com/watch?v=OdG1Xhw9_5U

佢係yeah爆就真,嘻嘻嘻~~~~~~;D

Daniel.

匿名 說...

Anonymous: "What makes you think you are superior?"

For starters, we don't put our foot on the public garbage can when we smoke in the street.