2007年11月4日

袁 彌 明 : 杜 Sir 講 得 好

袁 彌 明 表 示 現 時 不 會 多 想 合 約 賠 償 問 題 , 一 切 留 待 法 庭 判 決 。


袁 彌 明 : 杜 Sir 講 得 好

疑 因 撰 寫 報 章 專 欄 激 怒 無 高 層 而 被 雪 藏 的 袁 彌 明 , 昨 日 在 九 龍 灣 行 catwalk , 提 到 與 無 的 合 約 問 題 , 她 表 示 昨 早 已 發 律 師 信 給 陳 志 雲 。 袁 彌 明 說 : 「 無 呢 段 期 間 , 幫 我 推 好 多 工 作 , 令 我 損 失 好 多 。 第 二 就 係 合 約 寫 明 工 作 完 成 後 30 日 內 會 過 酬 勞 , 但 到 家 都 未 有 , 我 係 等 住 用 錢 交 稅 。 」


「 我 當 解 約 」

袁 彌 明 續 說 : 「 我 覺 得 呢 間 公 司 都 唔 係 保 障 藝 人 , 我 只 係 想 盡 快 解 決 件 事 , 我 家 個 心 態 係 當 解 約 , 除 非 佢 有 合 理 理 由 唔 畀 我 解 約 。 」
對 於 杜 琪 批 評 陳 志 雲 的 言 論 , 她 說 : 「 我 不 嬲 都 覺 得 杜 Sir 講 , 陳 生 作 為 總 經 理 去 主 持 《 志 雲 飯 局 》 , 真 係 請 到 好 多 吸 引 大 家 嘉 賓 , 係 做 得 好 好 , 不 過 又 真 係 好 諷 刺 , 係 咪 即 係 其 他 主 持 青 黃 不 接 未 夠 班 呢 ? 你 作 為 管 理 層 你 都 要 負 責 任 , 冇 理 由 要 都 揹 住 個 總 經 理 title 去 約 人 做 訪 問 ! 」
此 外 , 曾 直 言 對 無 心 淡 的 王 賢 誌 昨 日 在 電 話 中 說 : 「 我 好 欣 賞 杜 琪 呢 個 人 , 但 佢 講 人 同 電 視 台 係 咪 騎 呢 , 見 仁 見 智 , 我 覺 得 佢 講 其 他 說 話 都 不 無 道 理 。 」


採 訪 : 駱 華 齡   攝 影 : 葉 君 海

5 則留言:

匿名 說...


大公司係咁㗎啦 欺壓D員工
希望袁小姐早日揾到一份更好既工

匿名 說...

Erica,

知道何謂尾大不掉嗎?大公司不是保證呢~~~~~~:}

Daniel.

匿名 說...

現在無線電視臺顯示「我有捧起新人的能力,也有壓制不願合作或挑釁公司的藝人的能力」這種心態。

為何現在許多著名歌手不肯出席無線電視臺的音樂頒獎節目??沒有出席節目的歌手就不能拿獎。對於眾位實力派的歌手來說,他們怎會賣無線電視臺的賬呢??

阪本龍一

匿名 說...

個 point 擺錯左,變左杜棋峰個論點歪左。

erica 真要消化一下人地講緊什麼,妳個表達手法似乎有 d問題.

王 賢 誌 講得幾好,幾中肯,唔會太跨張咁[ 杜 sir好野 ], 你話好野, 都要有你既論句架下話.

匿名 說...

袁ming ming

I love you