2007年10月5日

thank you...

12 則留言:

匿名 說...

袁彌明小姐:

當「狗仔隊」的攝影鏡頭伸入藝人的居所與更衣室時,他們已經越過這條無形的道德底線了。我相信每位娛樂新聞記者也會隱藏一條無形的道德底線。有一天,當藝人反客為主跟蹤拍攝這些「狗仔隊」仁兄仁姐如廁,吃飯,更衣,沐浴,約會情侶的相片,他們/她們才會明瞭侵犯隱私行為的可厭程度。

阪本龍一

匿名 說...

一個字:正!

匿名 說...

"親 手 篤 爆 吹 水 狗 的 老 作 例 牌 , 豈 不 痛 快 ?"

痛快之後會點?我好肯定同你講,你還拖只會惹來更多既攻擊。哩啲例子多的是。喺狗仔隊角度︰你惡意同我對抗,即係意圖打爛我飯碗。你篤爆我一次,我做返你十次。要作野,有幾難?無人會記得乜乜報紙作過野,只會記得乜乜明星做過乜乜乜乜。佢地要玩你既,跟你唔到既話,跟埋你屋企人都仲得。邊啲明星就因為咁而特別經常比狗仔隊"善待",我諗大家唔難留意到卦…:)

娛樂新聞既讀者從來都無費神去分辨真假或者為當時人討回公道既責任(除佢係我老友)。入得娛樂圈,或者做得知名人仕,公眾就會幫你開file,傳媒/娛記要點樣幫你filing都得,你今日點澄清都無用,日後人地記得既只會係"袁彌明同崔健邦傳過緋聞"而唔係"袁彌明無同崔健邦拍過拖"。就係咁簡單。

"以柔制剛"從來都係對付傳媒,最有利自己既方法。

匿名 說...

袁小姐您好:
睇過你這篇文章後,我又咁啱搵到段短片,俾你將來用來【 應 付 狗 仔 跟 蹤 的 常 駐 任 務】給你分享,作為緩和一吓你近來的是非新聞。
http://www.youtube.com/watch?v=lGqFdkk5BBg&mode=related&search=


H.M.L.

匿名 說...

Erica,

有麝自然香噃~~~~~~:)

P.S.偶然遇上的驚喜好聽嗎?是基督教的詩歌呢~~~~~~:)

Daniel.

匿名 說...

Erica,

唔使理ee講嘅嘢,阪本龍一的看法才是王道~~~~~~:)

Daniel.

2005mhk18@gmail.com 說...

有 同 感 。

匿名 說...

Erica,

多謝妳的讚賞,希望有機會多作交流,其實彌明也是基督徒嗎~~~~~~:)

Daniel.

匿名 說...

英國高等法庭開始研訊已故戴安娜王妃的死因。
也許所有曾經跟蹤拍攝戴安娜王妃的「英法狗仔隊」再次要反省他們所作所為與責任。


阪本龍一

匿名 說...

阪本龍一:

如果由英國高等法庭作審訊,一旦認為英法狗仔隊有責任,怕且唔係反省而係要坐監,你都知普通法國家的法官有多大的權力~~~~~~:)

匿名 說...

狗仔隊唔一定追訪娛樂新聞的。

全民開講時毛孟靜都有講過,一方面係有私隱權,但另一方面大眾亦有知情權。乜乜家庭紏紛起因,乜乜官商勾結內幕,乜乜產品品質有問題,乜乜服務欺騙市民,乜乜高官中飽私曩,乜乜議員叫雞,大大小小上上下下既事都好,記者唔主動搵料我地邊知咁多野?

無人知事發時戴妃同記者當時發生過乜野事,但除非雙方有做過犯法既行為,如超速駕駛、恐嚇、打鬥etc…否則,本身記者既"追訪"行為本身係無錯的。如果喺公眾地方本經對方同意下影相都會構成法律責任,咁我地永遠都唔可以喺報紙得知世界上任何事件背後醜陋既真相。

匿名 說...

ee,

PA對Mass Media的功能都有分析,好壞參半~~~~~~:)

Daniel.