2007年10月26日

明 Blog 你 : 男 致 命 傷


經 常 被 人 問 起 擇 偶 條 件 。 記 者 訪 問 時 問 到 就 隨 便 說 幾 項 , 若 認 真 把 條 件 list 出 來 , 肯 定 嚇 怕 很 多 男 人 , 所 以 我 也 不 想 在 這 多 說 。
既 然 沒 有 人 可 以 達 到 我 所 有 要 求 , 倒 不 如 另 起 一 題 , 名 《 擇 偶 致 命 傷 》 , 若 能 找 到 一 個 沒 有 以 下 致 命 傷 的 已 算 不 錯 。


我 最 怕 男 人 … …
1 ) 英 語 程 度 差 到 嚇 死 人

試 想 拖 一 位 高 大 靚 仔 演 員 男 友 去 cocktail event , 碰 見 ABC 友 人 。
ABC : Hey Erica, long time no see! How are you doing?
Erica : I'm doing great! Hey let me introduce, this is my boyfriend , Andrew.
ABC : Hi Andrew. Nice to meet you! Are you also an actor?
Andrew : 夜 , 挨 am a 輸 爬 star.
ABC : Wow! Amazing! So, who is your favorite actor?
Andrew : 賣 飛 花 屈 actor is Kenoniwhisky.
ABC : ( 聽 到 sky 字 尾 , 直 覺 是 俄 國 人 ) Oh I've never heard of him. Is he a Russian? Damn … Russian actors are good!
Andrew : 撈 ! 撈 屈 臣 ! Kenoniwhisky 呀 咩 lee 勤 。
ABC : American? Who again?
Andrew ( 手 撞 撞 我 ) : 喂 , 繙 譯 啊 。
Erica : 你 講 緊 邊 個 呀 ?
Andrew : 奇 洛 李 維 斯 呀 !


2 ) 普 通 話 程 度 差 到 嚇 死 人


zoom

再 拖 同 一 位 高 大 靚 仔 演 員 男 友 shopping , 竟 碰 見 北 京 著 名 電 視 導 演 !
Erica : 哎 ! 張 導 , 你 怎 麼 來 了 香 港 ?
張 導 : 小 袁 ! 我 來 買 幾 個 LV , 待 兩 天 就 回 北 京 。 ( 瞄 到 Andrew , 見 他 外 形 討 好 ) 小 袁 , 這 是 … … ?
Erica : 他 是 我 朋 友 Andrew , 在 香 港 是 個 挺 有 名 而 且 很 受 歡 迎 的 演 員 。
Andrew : 倒 然 , lee 姣 。
張 導 : 小 安 , 你 演 過 甚 麼 電 視 劇 ?
Andrew : 鍋 然 個 痕 多 顛 屍 豬 , 追 煎 油 收 屍 痕 京 的 《 湯 嬸 瘋 煲 》 。
Erica : ( … … 是 方 太 作 菜 嗎 ? 又 鍋 又 煎 又 油 又 湯 又 煲 , 還 要 收 屍 ? ? )
張 導 : ( 故 作 明 白 , 客 氣 地 ) 嗯 。 很 好 很 好 。
Andrew : 倒 然 , 開 鮮 豬 的 蛙 , 水 時 酒 和 吧 (隨 時 找 我 吧 )。 和 豬 兜 可 而 丕 音 的 。(我 知 道 可 以 配 音 的 )
張 導 : ( 繼 續 故 作 明 白 , 客 氣 地 ) 嗯 。 很 好 很 好 。


3 ) 吝 嗇 得 過 份 且 斤 斤 計 較

Pacific Place COVA 內
Roger : 喂 , 你 埋 單 。
Erica : ? ( 你 命 令 我 呀 ? ) … … OK 我 請 。 不 過 係 你 話 請 我 食 COVA dinner , 話 半 年 喇 喎 … …
Roger : 但 係 我 買 戲 飛 喎 。
Erica : ( 嘩 … … 戲 飛 加 埋 先 $140 , 你 個 appetizer 都 唔 止 啦 。 )
Roger : 頭 先 我 驚 冇 位 , 我 仲 特 登 上 網 買 飛 。 又 要 register 又 剩 , 搞 幾 耐 呀 !
Erica : OK. Fine.
Roger : 上 次 你 話 要 食 cafe Landmark lobster linguini 做 lunch 都 係 我 請 啦 。
Erica : ( 咁 都 要 同 我 計 ? ) 我 話 OK 喇 , 我 請 啦 , 冇 所 謂 喎 。
Roger : 咁 我 請 ! 我 唔 知 你 咁 mind … …
Erica : ( 發 火 ) 係 你 mind 定 係 我 mind 呀 ? 你 請 飽 佢 啦 ! 請 多 個 人 陪 你 睇 戲 啦 ! ( 走 ! )
對 付 這 種 男 人 , 傷 他 的 荷 包 比 傷 他 的 心 更 為 實 際 。


4 ) 不 停 地 講 自 己 , 自 己 , and 自 己


zoom

「 莫 道 你 在 選 擇 人 , 人 亦 能 選 擇 你 」 , 能 找 到 個 愛 護 你 、 適 合 你 , 而 你 又 喜 歡 的 伴 侶 , 已 經 不 簡 單 。

Wilson : 個 市 就 喇 !
Erica : ( 最 怕 口 水 佬 ) 係 啦 , 全 民 皆 股 , 好 危 險 。
Wilson : ( 嘗 試 找 共 同 點 ) 係 呢 ? 你 有 冇 買 股 票 ?
Erica : ( 斬 釘 截 鐵 ) 冇 , 我 炒 樓 。
Wilson : ( 再 嘗 試 找 共 同 點 ) 你 大 學 主 修 經 濟 呵 ?
Erica : ( 再 斬 釘 截 鐵 ) 係 , 不 過 唔 知 點 解 , 好 多 人 都 以 為 讀 經 濟 就 等 於 讀 金 融 。
Wilson : 喔 , 一 樣 。 我 short 晒 喇 , 下 個 星 期 中 一 定 會
Erica : ( 悶 ) Good for you.
Wilson : 我 之 前 叫 人 買 港 交 所 , 自 己 又 冇 買 , 點 知 會 升 成 倍 !
Erica : ( 悶 悶 ) That's too bad.
Wilson : 鬼 知 政 府 會 入 市 咩 ﹖
Erica : Sorry 呀 Wilson , 我 今 晚 有 唔 舒 服 , 不 如 食 完 飯 送 我 返 屋 企 ?
Wilson : 喔 , 好 呀 。
他 察 覺 不 到 我 悶 , 察 覺 不 到 我 對 他 的 話 沒 興 趣 , 理 應 也 察 覺 不 到 我 這 個 美 麗 的 謊 言 。


5 ) 不 看 報 紙 不 看 書 , 甚 麼 事 都 事 不 關 己 似 的

Erica : 你 對 公 平 競 爭 法 有 乜 睇 法 ?
Kelvin : 公 平 當 然 好 啦 。
Erica : 你 點 知 公 平 競 爭 法 一 定 係 公 平 呀 ?
Kelvin : 如 果 唔 係 點 會 叫 公 平 競 爭 法 。 唔 通 改 呢 個 名 人 係 白 癡 ?
Erica : 改 呢 個 名 人 係 天 才 , 所 以 至 呃 到 你 呢 白 癡 。
是 有 點 刻 薄 , 當 然 , 因 為 我 叫 袁 彌 明 。
說 到 底 , 找 個 適 合 你 的 , 你 喜 歡 的 就 好 。 那 怕 他 每 天 只 看 「 顛 屍 豬 」 而 不 看 新 聞 , 那 怕 他 股 票 賺 了 十 幾 萬 , 但 請 你 食 $200 韓 國 燒 烤 做 生 日 。 只 要 喜 歡 就 好 。


攝 影 : 陳 慧 安
服 裝 : BELLA
髮 型 : Martin of Hair
化 妝 : Kathy Lam of Ciao Bella

62 則留言:

TreeTree 說...

好采我5樣都唔係
我自己係男人...都好憎人 吝 嗇, 斤 斤 計 較

匿名 說...

男女都要讀書,才可查考不足,言之有物,瞭解世情,共勉之~~~~~~!:)

Daniel.

匿名 說...

雖然有同感, 不過又不能對某些男人不公平, 首先, 不是個個有書緣, 有些好努力都不能達標。另外, 女性天生在 Communication & Language 上好少少。還有,不是每位都那麼幸運, 可以在外國讀書, 有些英文/ 普通話, 尤其口音, 真的要在外才學得像樣。
在我角度, 只要人有努力過便行, 有些事是先天及後天都不足。我是不會攻擊他人天生的智商及家庭背景。況且,他人亦有其他好處。也許文中的男生, 演藝真的很好。這方面,也許你不及他。
那麼多不滿,為何還跟他一起呢 ? 為何不去學董所賞他人其他的優處呢 ? 當然,這篇是你的感賞,自己對男生定下的規矩,並無不妥 ^^

匿名 說...

喂阿姐...呢篇唔係好得喎.好out架喇.仲講呢d. 仲一味數男人英文差,好多女仔都唔係好架,仲有呢,你見到呢d 極品男呢,彈開咪得囉,駛唔駛仲整篇咁既野呀.

你今期呢幅相肥左好多,係肥左,尤其肥係塊面度,要跟跟佢,塊面好橫下.

匿名 說...

肥妹,

一個人有否盡力,騙不了別人,但我替彌明不值,學究天人的始終少數.

還有,想清楚為何彌明要寫這篇交章?其實就係有人衰多口作咗'港女'這個名詞,引起事端.

妳可能會問,Daniel覺得自己如何?一句話:繼續查考不足~~~~~~;)

Daniel.

匿名 說...

can anyone tell who is Andrew in the article?

2005mhk18@gmail.com 說...

i can.
it's just a random name...

匿名 說...

關係男生如何獲得女生垂青?有一本讀物我會推薦:Kama Shastra(我看的是台灣版,18歲以上才能看),有一章論到男生當時應學的謀生技藝,與現在社會別無二致~~~~~~:D

P.S.自己還在看,整本書內容龐雜~~~~~~;)

Daniel.

匿名 說...

我另一半英文唔好, 普通話唔得, 成日叫我唔好咁大洗, 咁佢係唔係好差? 但係佢慳係為左供樓還$比屋企, 為人孝順, 做事積極!
其實你講的都係後天的因素而影響, 一d都唔關個人本質事。
同意上面果位, 唔係人人都可以有良好的教學環境/天份令自己兩文三語架,好似我老豆, 佢一句英文都唔識, 但我好欣賞佢wor.

匿名 說...

Erica and her reader,

Erica你講閞公平競爭法,我想借題發揮一吓。你講開反壟斷其實不只係無記,我剛剛睇了一段社民連舉辦的公眾論壇片段分享一吓:http://www.youtube.com/watch?v=StGKaCiGYZU
即時令到我無明火急劇上升!不知你們是否同意他們所說的理論,因為我真係覺得佢地講緊事實。

H.M.L.

匿名 說...

First hand experiences, perhaps? :-)

匿名 說...

袁彌明小姐:


世上沒有百份百完美的男生與女生。
如果伴侶擁有包容體諒對方缺點、發掘對方優點與共同生活的志趣,相信他們一定能夠相處融洽。


阪本龍一

2005mhk18@gmail.com 說...

jessica:
妳 欣 賞 什 麼 人 是 妳 的 權 利 。 我 尊 重 妳 。

匿名 說...

其實語文能力好的男孩子在香港未至於鳳毛麟角, 有時要公平些. 我的丈夫在外國讀書十年, 英語發音標準流利, 沒有那種 ABC 怪里怪氣腔調, 說廣東話沒懶音, 咬字準確. 由於家境良好, 對金錢不計較. 可是我這普通女子, 其實從沒將以上這些列為擇偶條件, 相反著重的是思想上可否交流, 道德價值是否一致, 以及他矜貴尊重我嗎? 有時大家行業興趣所修學科不同, 不懂對方專業範疇事情可以理解. 當對方跟我說他關於自己工作的事, 我覺得作為伴侶就算不明白都可用心聆聽, 悶也應該慶幸他至少樂意分享. 假如經常抱著"他都唔識野o既, 悶親我嗟"的心態, 兩人關係很難維持.

匿名 說...

"不 過 唔 知 點 解 , 好 多 人 都 以 為 讀 經 濟 就 等 於 讀 金 融 。"
"改 呢 個 名 既 人 係 天 才 , 所 以 至 呃 到 你 呢 d 白 癡 。"
講得好,好認同你呢兩句

匿名 說...

"開 鮮 豬 的 蛙 , 水 時 酒 和 吧 。 和 豬 兜 可 而 丕 音 的"

前面的還可以,這句真的看不明白...
(如不想寫得太白,那不如加上拼音在後面?)

leona

匿名 說...

同意.
還有進階版嗎?

匿名 說...

袁小姐

我assume你擇偶的重要條件是他一定是香港人.
因為如果他是一個西方人或者一個在外國ABC土生土長的中國,他們也會具備袁小姐你的擇偶致命傷.

(Daniel,看來 你有機會wor...)

Peng

匿名 說...

To be objective - 同一類的人, 會自自然然走在一起, 根本不會有mismatch的出現. 老實講,大學畢業的人, 點無啦啦識個小六畢業掃街的??!! 你會講中文, 法文, 德文...etc 識個中英文都唔得的人機會是很低的啊!

匿名 說...

Erica,

雖則君子和而不同(我認為有盡力而做不到,比無盡力優勝),但我仍贊同妳的分析.始終有很多人以為現今香港男多女少,就唔憂娶.

回祖國大城市看一看吧,就知彌明所言非虛之餘,更再次引證讀萬卷書,不如行萬里路之言(有機會讀大學的,還是要讀,ok?)~~~~~~:)

Daniel.

匿名 說...

1+2+3+4+5=15
But 15 is not 100

匿名 說...

this article is good, i like it, and your words made me laugh :)

this is a way better than you kept talking about other artists and TVB, it's just annoying and would make other ppl look down on ya, to be honest with you.

匿名 說...

這篇文極之似梁穎妍文章。
還有多點包容啦,唔係個個可以有書讀,口音不準,你估佢想架?正如有好多後天環境不能容許佢能夠讀書。

看今天何厚鏵、曾蔭權講普通話同樣不準確,但一樣是成功人士,一樣可以成為領導人。

發哥更笑說自己是「柴灣」普通話,但同樣得到人尊重。難道佢又好「火羅」?

反觀時常拋書包,以知識份子自居,然後踩人抬高自我身價,這樣更為討厭。

匿名 說...

Leona:

我猜那句是: "開新劇的話﹐隨時找我吧。我[知道?至多?]可以配音的。"

我的國語也很爛 =.=" 猜猜而已~

匿名 說...

呢篇真係咩 d 囉,唔係好得,溫故知新?

CV 說...

hahahaha
both of my chinese and english are bad... (or inadequate).
and sometime i'd feel mean having no intention to give someone a treat..

it also difficult to me to find a topic that can convince my audience to stay with me

~~I do watch the newspaper and read thousand of ebooks, but still not everything are "in my business" ->e.g. allow injustices to go on as long as it does not directly affect me

~~ i think people like me are deserved to be single forever~~

pakman 說...

These criteria...

No wonder you have such a rich and fulfilling dating life!

匿名 說...

(火羅)男頭2例嘅共通點:唔知醜死撐。我諗袁小姐寧願對方有自知之明,老老實實咁話自己啲英/國語唔多掂,都好過咁嚟當眾出醜。

另外,Blog主難得攪吓gag,大家何必咁serious?

匿名 說...

http://hk.myblog.yahoo.com/hkgal-today/article?mid=1690

匿名 說...

Andrew = 黃宗澤 or林 峯or黎諾懿or阮兆祥

匿名 說...

Peng,

首先,我跟Erica現在是以文會友,而且自己都容易犯第四種錯誤(講真就算做普通朋友,有這種都好難受).還有,我無六尺高,嘻~~~~~~!;D

更正:是男少女多,檢查完都錯關鍵字眼,死得!

匿名 說...

'看今天何厚鏵、曾蔭權講普通話同樣不準確,但一樣是成功人士,一樣可以成為領導人。

發哥更笑說自己是「柴灣」普通話,但同樣得到人尊重。難道佢又好「火羅」?'

Anonymous,為何他們受人敬重?他們係自己行內嘅老行尊嘛!Sorry,離題呀!還是一句話:一個人有否盡力,騙不了別人.

還有,jessica的爸爸一定值得敬重,她跟我媽一樣不懂英文,還不是教懂我很多道理?只是,現今讀書機會相對多,不盡力爭取的與人無尤噃~~~~~~:0

小妮音樂日誌所講嘅,令我想起社會學一些講法.如果有進階版,一定要出文.幫大家改善個內膽都好~~~~~~;D

Daniel.

匿名 說...

pakman,

你俾心機啦,哈!

仲有,你啲文好夠鋼水,勁!

Daniel.

匿名 說...

Daniel -
是很社會學的理論. 要批評身邊男/女質素低前, 要問問自己點解會識倒佢地,因為同類才會走在一起.

"You look at your friends, then you know who you are and see your future." --- 小妮

匿名 說...

小妮,

妳說的對,social mobilization在實際上是很難的,否則怎會衍生了Marxism?

P.S.俾心機,愛(音樂)到最後就是無所不能!

Daniel.

匿名 說...

Erica,
你的思想還是在"細路女"的階段, 哈哈哈~

匿名 說...

我相信絕大部份的已婚人仕的配偶都不會附合大部份的擇偶條件

匿名 說...

平心而論,我個人覺得語言的要求比較苛刻了一點。

會愛你的,不代表一定和你一樣優秀

反之若你覺得他會讓你丟臉,你愛他也是有限度吧。

我祝你找到所愛,無論他是否能否為你帶來光彩,最少他要令你快樂幸福。

Mr.J

匿名 說...

我相信我絕對冇我老婆單身時要D「擇偶條件」
我老婆都唔係我細個想搵個類型

最實際嘅「擇偶條件」只有一條
「我可唔可以下半世日日夜對住佢?」

唔可以嘅話
即係你唔愛佢

匿名 說...

Erica,

睇完之後真係好有同感,我的ex就正是第三類,吝嗇,斤斤計較,我曾經遇過你所寫的情況,最後因為頂唔順而分手

你只是表達你不欣賞的男性,每人也有自己的擇偶條件,希望你能找到你所欣賞的男性 ^^

匿名 說...

男士既《擇偶致命傷》只有一個,就係"扮上菜"。例子就可以用返你果五個。

匿名 說...

上次你生日比快週影到果一打男人無個合格呀?
陰公咯~~~~
香港真係"火羅"男一籮籮~~

匿名 說...

Anonymous,

袁彌明一啲都唔細路女,還記得我們各位溫書應付考試的情形嗎?如果只用七成力,有多少回報?Use your brain,haha~~~~~~!:D

Daniel.

匿名 說...

Andrew 是 X柏文

匿名 說...

Anonymous said...

另外,Blog主難得攪吓gag,大家何必咁serious?

大家整段片睇下先~~~~~~:D
http://www.youtube.com/watch?v=jk5ba0wA2OI
Daniel.

匿名 說...

本文令我想起林夕寫的歌詞呢!

"一般都得不到 正如亦舒說
做到生子結婚 終須都與較平凡那位至會襯
現實還是公平 太耀眼激情 亦如即興
下個季節 轉心境 得到了原是虛榮"

當一個女孩明白這些歌詞時 多半已是太遲。 只是,擁有青春的,又有多少個會願意選擇平凡?

匿名 說...

erica,你諗得太複雜啦,其實人大咗就慢慢會睇開,睇化,世界上又有幾多咁好男人,好多人到最後結婚個嗰都唔係自己最愛個嗰,都唔係條件最好個嗰,如果為自己定下咁多條件,會錯失好多,一切隨緣啦

匿名 說...

其實我都當呢篇係笑話咁睇,相信你唔係真係咁多要求的人,你都係想搞下氣氛,係咪,如果你真係要咁多要求的話,我會為你擔心,希望你找到真愛,祝福你

匿名 說...

哈哈哈好搞~~~是冷笑话的好题材

匿名 說...

孫生一向係觀音兵....
比人嗲兩嗲乜都做

匿名 說...

Mia,

我唔同意妳睇法,婚只會結一次.有機會條件嘅,就要獅子撲兔~~~~~~:D

Daniel.

匿名 說...

柏兄:

你老友 said...
孫生一向係觀音兵....
比人嗲兩嗲乜都做


我覺得你勁無辜囉,哈~~~~~~:D

Daniel.

匿名 說...

你好無聊啊, 成日玩分身~~~~~:(

Daniel.

匿名 說...

你哩個daniel乜水呀?你識我地?

匿名 說...

港女模範

匿名 說...

各位:

我們這裡有兩個關注彌明,但觀點不同的Daniel,以及一個扮Daniel的人.還是一句,各自表述,注意底線吧~~~~~~:)

Daniel.

VC 說...

平 則 不鳴?

匿名 說...

Erica, I would say you are way over-conceited. You are assuming you are the perfect lady deserving a perfect man. But wait a minute, how perfect are you?

You are scorning and disdaining someone with 'despicably inferior' level of English and Putonghua. Hey, I don’t mean to be picky on your writing but first of all, a mixture of Chinese and English in writing means you are not proficient in any of the languages you use.

Second of all, your grammar. I just doubt if you are not care about it or what. You have made serious grammatical mistakes over some very very easy English, not for once, for twice, but for several times way through each and single one of your coverage. Like, it should be 'make your boss feel good' rather than 'make your boss feels good', simple pattern, 'make sb do sth'. Perhaps you obtained your undergraduate degree in the US and don’t really regard highly of this. But I just find it as plainly awkward as you find your partners with low standard of language proficiency.

I haven't heard of either your Chinese or English on channel. I have in no position ot judge. You know your competence well, judge yourself and determine if you really can tease or reprimand others.

And one last note, I don't find your writing this time that pleasing to us all. It's so old-fashioned as pointed out by some other viewers. And a blatant revelation of how superficial you are in judging others. Don't be duped gal! What you point out doesn't mean much.

Everyone makes mistakes. The world would be of a better ambience with less discrimination, ungrounded criticism and more tolerance, empathy and respect.

匿名 說...

你放哂心啦...都冇男人想要你,d男人再有多十樣缺點都唔關你事啦!!

匿名 說...

Most of these so-called qualities in a man you mentioned are so superficial. It really tells me your maturity level. You have a long way to go! Good luck.

匿名 說...

I don't understand why people like posting mean and sexist comments here. Erica, I think you are a person who's bold and not afraid to speak up and there is absolutely nothing wrong with that! =]

匿名 說...

Hi Erica, It is hilarious. Great attempt. Keep it coming. Vividly capture some pretentious HK guys.
...C