2007年10月26日

香 港 電 視 風 雲 後 的 分 享













words from the producer with my comments:











questionnaire answered:

9 則留言:

匿名 說...

其實以往亞洲電視曾經製作一些非常出色的電視劇---《我和殭屍有個約會》,慣性收視不是永恆不變的鐵律。

本人建議廣管局應該定期(半年一次)發表關於兩間免費電視臺節目質素的評估報告,他們要邀請外面公眾評估這些免費節目的內容與如何提供多元化小眾的節目,否則兩間免費電視臺只會繼續降低觀眾的智慧之餘,更會週而復始製作一些粗製濫造的節目。

匿名 說...

阪本龍一,

反而我覺得大地恩情先至係經典,而十大廣告頒獎典禮就是破格之作.

但亞視最大問題不但股權時常轉,仲成日聽到操唔純正廣州話嘅人做戲,做節目.

講開就火起,點解亞視將啲港澳賽區佳麗,無論化妝打扮都搞到似北姑咁~~~~~~?:{

Daniel.

匿名 說...

女仔之家,做乜成日開口又膠,埋口又膠?

我絕對性別歧視,尤其係講粗口呢方面.

匿名 說...

ll,

粗口雖是情緒的表達,不過彌明唔好用門字系列,到時我都會性別歧視兼火起,嘻~~~~~~:D

匿名 說...

前幾天弟一次看台灣戲,先發覺我現在連tvb啲背景音樂都唔想听到,time wasting, 費時益佢有收視tim.
現在EYT更想死, 有無諗過我地感受?玩懷舊?不倫不類 連我家不懂半句英文的媽也大叫一句"興時並進la!"黎手轉去睇star movie.
tvb淨係識揾$, 識セ鬼責任吖.我地d小眾日日叫都多餘, 係佢地心中只係一粒蟻. 政府成日話d年青人講嘢唔清唔楚,一代不如一代,又セ又差..年靑人dayday睇电視, 認為电視係潮流law,好多明星自己講嘢都唔清唔楚,唉..教壞人...d旅遊節目.."塊牛扒梗係好食啦, 成千七蚊一塊..."..好反映到主持人嘅價值觀係几值得年靑人學習...我可以点?唔like d節目咪唔睇law...做卡通,新聞mic 睇下law. 反正我都好低级趣味,唔理duck禁多
Support~
KM

匿名 說...

KM,

江山代有才人出,但環境及制度卻是關鍵.KM,Daniel和議你的看法,如雷貫耳!

P.S.'塊牛扒梗係好食啦,成千七蚊一塊'不只價值上有問題,邏輯上更有問題.如果它是羊扒,萬七都唔會好食;就算係牛扒,十成熟都超級唔好食啦.

言之無物是好討厭呀~~~~~~:<

匿名 說...

香港地呢d咁既垃圾電視台係咁上下.

Josekin 說...

Agree that introducing competition is the way to improve.

More agree on that HK audience have to improve themselves.

匿名 說...

奸人堅結局 無綫又痴綫啦 (傳貼)
無綫點講都好,創意劇無理由要毀壞經典故事同社會集體回憶,仲要寫啲無聊嘅嘢。一班防火、防水、防爆炸、中左蒙汗葯一醒就可以抱實木頭喺海漂幾日都唔死,仲要一啲傷都無嘅長者?黃子華中左槍無嘢醫都可以好?奸人堅奸喺邊?林嘉華成個奸人相,你同我講佢係黃飛鴻?奸火相傳?消滅奸火乍!無綫要創作咪去創作囉,點解要損害大眾嘅集體回憶?明明唔係奸人堅同黃飛鴻又係都要用佢地名,無綫點解要將原創角色標籤成經典人物?到最後一集黃子華換上黃飛鴻系列奸角特定服裝之後,任何人都清楚睇到黃子華同何其堅根本唔係奸人堅,我只可以歸咎編劇無知。皇后碼頭我地想保存,但係皇后碼頭始終可以回憶,然而無綫卻要消滅我地最後嘅回憶。鐵咀銀牙又要毀滅陳夢吉與方唐鏡嘅集體回憶啦!狀師係咩啲編劇又唔知,羅剎係咩啲編劇又唔知,連寫緊咩啲編劇都唔知。其實再睇無綫落去,只會令到無綫繼續墜落。大家忍兩個鐘,轉ATV又好、熄電視打DS又好,只要做幾日就可以令到以後嘅戲劇有改善啦!星期一開始!

無記編劇新仔