2007年10月12日

袁彌明認解約 樂易玲:冇唔要佢

「 我 見 過 藝 員 部 陳 佩 華 及 其 中 一 個 同 事 , 佢 完 全 敷 衍 我 , 都 畀 唔 到 答 案 我 , 指 停 職 係 製 作 部 決 定 , 不 過 我 之 前 問 過 監 製 , 佢 又 話 係 高 層 指 令 。 」 問 到 是 否 無 藝 員 部 跟 製 作 部 互 相 推 卸 責 任 , Erica 只 謂 : 「 溝 通 真 係 好 有 問 題 , 如 果 我 有 答 案 , 都 唔 會 解 約 , 不 過 今 次 係 和 平 解 約 囉 ! 」


我 提 出 和 你 們 解 約 ﹐不 是 你 唔 要 我 ﹐ 是 我 唔 想 你 要 我 。 是 不 是 搞 錯 了 ﹖



32 則留言:

匿名 說...

Erica, 我地支持你. Guts 好重要, 大台唔係一定大晒既

匿名 說...

Erica,

事情終會過去,卯足全力前行~~~~~~:)

Daniel.

匿名 說...

不如轉行啦,而家出面好多行業都需要人才. 我相信以你既學歷可以搵到份唔錯既工作.

Ali

匿名 說...

哩啲過氣落選港姐真係多一個唔多。

匿名 說...

Anonymous,

才華唔夠彌明好,就查找不足~~~~~~;)

Daniel.

匿名 說...

"When one door closes, another opens, but we often look so long and so regretfully upon the closed door that we do not see the one which has opened for us."

-- Alexander Graham Bell

匿名 說...

支持彌明!

樂小姐可能未發掘到你既演藝天份,
佢可以搵你演下妓女或者村姑既角色。

匿名 說...

解約係一件好事,
好似英皇有人得罪老闆,簽左十年死約, 唔準轉工, 最後好彩有議幫手搞掂.

匿名 說...

抵死!

匿名 說...

汪!汪!汪!~~~~~
邊個寸親erica我就咬佢~~~~:#
你地唔抵得佢秀外慧中.

Daniel.

匿名 說...

樓上條七頭皮唔好再扮我!
夠膽就用真名!
藏頭露尾!

匿名 說...

妓女:
張艾嘉(廟街皇后)
朱欣(性工作者十日談)
Charlize Theron(monster)

村姑:
鞏俐

你係想抬舉佢定踩佢?

匿名 說...

Anonymous,

你個死硬膠,唔好扮我呀,男人老狗之中你都算小家,樹欲靜而風不息呀~~~~~~!!!

Daniel.

匿名 說...

解約咪好囉. 反正你做是非, 做新聞都可以咁樣摶出位, 出面撈難唔到你啦.

我睇你個blog又唔覺得你又有幾直腸直肚,
只係覺得全部你個人觀感...
收下把口, 得益果個係你自己咋.

匿名 說...

呢度乜嘢粗鄙詞彙都有
留言者質素甚高

匿名 說...

––樂易玲:冇唔要佢––

樂小姐好似又冇心挽留喎,佢其實想點大家心裡有數。合約未滿,佢唔咁講嘅話就會mess up佢地係解約事件上所建立嘅「被動角色」㗎喇––分分鐘可能要賠償。呢啲基本上係cheap cheap老闆常用嘅棄人招數:令對方覺得冇癮等人主動辭職或解約,咁咪慳番筆解約賠償囉!

話時話,「0底薪嘅經理人合約」––有job畀你至會有糧出,冇job時自己又唔可以私自喺出面接job––聽落真係幾曖昧,咁Erica算係employee定freelancer呢?就算Erica冇控告對方嘅意思––如果妳喺法律界有朋友,不妨研究吓份合約中有冇咩會構成呢份係一份「不平等合約」––當係吸收多啲法律知識都好嘛,以後必有用得上嘅時刻。

匿名 說...

Anonymous,

難得看到這麼少有的真知灼見。

用「不平等合約」作為控告睇怕並不容易,因為TVB雖然無付出薪金,又係佢有培訓藝員,這也是付出的一部份,回報是限制藝員在合約期間私自喺出面接job。

由袁小姐再簽約開始計到現在,如果TVB無作任何額外付出,這樣就能多些理據指這是「不平等合約」。

有理據都是無用的,只要TVB不理官司勝數多與少,任畀你告。咁樣袁都死得了。

其實TVB未必敢打官司,一來如果輸官司,決定打官司的高層要鑊,二來這場官司係有代表性,指控所有TVB藝員合約都是「不平等合約」。

如果主動賠償,相信TVB每月抽袁的佣金實在有限數,當一萬一個月,兩年合共廿四萬。畀多六萬作為溢價,賠足三十萬畀TVB。相信TVB接受的機會是極高。因為TVB唔肯接受,係要打官司,日後打出黎的賠償金額低於三十萬,TVB需要負責雙方的律師費及所有堂費,睇怕無高層肯冒咁大風險打依場官司的。

其實好多官司的出現或殺人案都是一時之氣,所以袁小姐現階段最好唔好再激TVB,免得佢地作出非理性的行為。

匿名 說...

回 i don't know:
「如果主動賠償,相信TVB每月抽袁的佣金實在有限數,當一萬一個月,兩年合共廿四萬。畀多六萬作為溢價,賠足三十萬畀TVB。相信TVB接受的機會是極高。因為TVB唔肯接受,係要打官司,日後打出黎的賠償金額低於三十萬,TVB需要負責雙方的律師費及所有堂費,睇怕無高層肯冒咁大風險打依場官司的......」
睇到呢段有啲confused,其實我唔清楚Erica份約到幾時完,你指「主動賠償」嘅係袁嗎?嗰「兩年」嘅佣金係剩低未履行嘅合約時間,定係已經履行咗㗎--即係已被抽咗佣嘅時間?如果指嘅係過咗去嘅兩年,咁點解Erica仲要賠償已經被抽起嘅佣金?

不過,如果主動解約嘅肯賠錢畀公司,公司都唔肯放手但又唔分配工作畀人,寧願打官司或拖到合約完(逼對方喺剩下合約期內食谷種),咁呢間公司同啲決策人無聊得嚟都好陰毒喎!

匿名 說...

Anonymous,

嗰「兩年」當然指剩低未履行嘅合約時間。袁在TVB做了兩年,可以從過往的數據推斷TVB能在袁身上抽到幾多佣。但如果TVB硬要計埋 d 廣告收益,就大零樂了,真係唔知點計

匿名 說...

i dont know,

勝負還看籌碼,智理明言,大部分情況都是錢在作用,跟無理一樣,寸步難行~~~~~~:)

Daniel.

匿名 說...

簽約既野,你情我願。
雙方都應該尊守合約內容。
不應提早解約。

匿名 說...

Anonymous,

雙方都應該尊守合約內容。不應提早解約。


甚麼道理~~~~~~?:o

Daniel.

匿名 說...

支持daniel所講

匿名 說...

多 謝 熱 心 讀 者 提 供 消 息 。 話 說 上 星 期 二 ( 十 月 二 日 ) 晚 , 有 讀 者 西 貢 全 記 食 海 鮮 , 九 點 幾 接 近 十 點 , 忽 然 見 到 無 「 親 生 仔 」 鄭 嘉 穎 一 個 人 到 , 隔 唔 夠 半 個 鐘 , 無 製 作 資 源 部 副 總 監 樂 易 玲 出 現 , 由 於 已 經 過 最 多 人 晚 飯 時 間 , 靜 靜 地 , 最 傾 偈 。

   記 者 一 收 到 通 知 , 馬 上 出 發 , 去 到 已 經 見 到 有 條 魚 上 , 仲 有 窩 粥 。 鄭 嘉 穎 一 見 到 記 者 , 即 刻 眉 頭 一 皺 話 : 點 解 你 次 次 都 令 到 我 咁 尷 尬 ! 至 於 樂 小 姐 就 好 大 方 : 影 相 冇 問 題 。
即 係 咁 , 雖 然 台 慶 就 到 , 八 珍 斷 唔 會 砌 你 鄭 嘉 穎 話 想 庄 做 視 帝 , 所 以 同 高 層 飯 局 密 斟 咁 低 手 , 相 反 , 仲 要 讚 鄭 生 你 識 做 人 , 定 時 定 候 約 高 層 見 面 聯 絡 感 情 , 絕 對 唔 係 臨 急 先 抱 佛 腳 隻 , OK !

匿名 說...

合約作用本來喺保障雙方利益,但係睇呢個case--冇底薪、冇得自己去搵job嘅自由,仲加埋啲所謂「雪藏」懲罰(好好奇佢地有冇將「雪藏」呢種舉動加埋落份約上!),老細有咩唔妥你就要等住食谷種,咁嘅合約似乎用嚟保障U-know-who多過保障藝人好多喎!唔通呢啲就係所謂嘅industry standard?

如有一方發現簽約後貨不對瓣、或者事前有人畀咗啲有關合約上嘅啲誤導訊息,唔通就要寧願被人硬食都唔好出聲、一直扮鵪春咩?「合約嘅嘢你情我願」呢啲風涼話,通常都係攞晒著數果一方嘅人先會講。

匿名 說...

樓上,
"如有一方發現簽約後貨不對瓣、或者事前有人畀咗啲有關合約上嘅啲誤導訊息"

都講咗除咗袁小姐同tvb,無人知合約內容,有唔合理既情況,以袁小姐咁"率直"既性格,一早告上法庭啦,除非佢無guts囉。tvb都話咗無唔要佢咯,亦無雪藏,合約有無講明會有不斷既工作比佢?係咪搵佢做咗一個節目就永遠都要比佢做?簽約既時候tvb都唔知佢表演如何,佢表演唔係好,取消佢做主持既工作好正常,在情在理我都唔覺tvb有問題,仲有, 你所講既著數,唔一定係有形既,如果唔係都唔會揀tvb哩啲大台黎簽啦。

匿名 說...

ee,如果毛記嘅管理層好似你咁諗嘢嘅話,哈,怪唔得Erica話同佢地溝通有問題!閣下真係一隻不折不扣嘅夏蟲。

匿名 說...

Erica,

唔好皺眉,有皺紋唔靚女噃~~~~~~:)

Daniel.

匿名 說...

呢個樂易玲可以用不知所謂來形容,佢可以埋沒良心比個郭羡妮一次又一次機會,仲帶埋郭小姐返教會,但對一些有能力有熱誠既人就唔會理,我真係好憎呢d偽善教徒,黑白不分,你一定要識擦鞋,又要識過時過節送禮,又要低聲下氣扮死狗,你或可以做到一個路人甲,一係好似王賢誌咁,屋企要有米,你就可以提早數呢d高層既衰野,好以志雲大師咁,你要對付佢,最好食素,跟著佢條毛順著走,重要識乜野叫honey,你一定要鍾意蜜糖才有運行,佢個飯局內容低能,個粗口大美人話自己”純”佢竟然無反應,個八婆粗口爛舌又搶人老公同人地開房都話自己純,搵隻雞做飯局,佢唔係剩食菜咩?所以你都係走為上著,因為你不可能做到其他人咁對住高層精神分裂咁好戲!我支持你走,因為一定有人欣賞你呢d有主見的人!

匿名 說...

Erica,力撐你,以你既分析能力與敢言作風,加上你的口才,一定會大放異彩,不要再給無線浪費你的時間!!!

匿名 說...

又博宣傳la

匿名 說...

Erica,
我絕對support你,
樂易玲成日扮好人。
既然此地不留人,自有留人處。
add oil!!!!


Cathy