2007年7月27日

CLICK: 明 Blog 你


蘋果日報

2007-07-27


明 Blog 你 : 袁 彌 明 爆 選 美 百 態

袁 彌 明 介 紹 : 05 年 落 選 港 姐 袁 彌 明 個 性 直 率 敢 言 , 在 互 聯 網 上 開 blog 道 盡 心 情 趣 事 , 文 詞 辛 辣 , 發 表 見 解 一 針 見 血 而 成 為 話 題 。 如 今 她 將 其 話 題 blog 移 師 《 蘋 果 》 娛 樂 , 與 讀 者 傾 訴 日 常 所 見 所 聞 , 人 生 及 娛 圈 百 態 。

「 選 美 ? 你 short 呀 ? 」 ─ ─ 朋 友 驚 訝 的 投 訴 。


「 Erica , 我 對 你 極 之 失 望 。 」 ─ ─ 公 司 高 層 訓 示 性 的 打 擊 。

「 噢 … … ( 發 了 半 分 鐘 呆 ) 你 想 清 楚 的 了 ﹖ 」 ─ ─ 前 輩 同 情 的 問 候 。

「 不 會 是 熱 門 , 希 望 不 會 淪 為 『 陪 跑 一 族 』 吧 ﹗ 」 ─ ─ 同 事 分 析 性 的 鼓 勵 。

人 人 問 我 為 何 選 港 姐 , 我 有 一 系 列 的 答 案 , 視 乎 問 者 是 誰 , 便 從 答 案 譜 挑 個 藉 口 。
事 實 是 我 大 學 畢 業 後 在 電 盈 工 作 了 一 年 多 , 深 明 性 格 不 適 合 在 大 公 司 工 作 , 加 上 公 司 跟 我 最 合 拍 的 「 老 細 」 兼 mentor 慘 遭 政 治 性 解 僱 , 令 我 明 白 不 管 多 有 才 幹 、 多 勤 力 、 多 為 員 工 和 客 戶 想 、 又 肯 提 拔 新 人 的 好 老 闆 , 若 果 做 事 太 硬 朗 直 接 、 稍 欠 圓 滑 , 早 晚 會 摔 下 來 的 。 而 我 , 正 正 就 是 這 種 人 。


迷 失 石 屎 森 林

轉 工 嗎 ? 轉 甚 麼 工 ? 兩 年 的 management trainee program 沒 有 完 成 , 高 不 成 低 不 就 。 另 謀 高 就 , 想 轉 行 到 商 業 諮 詢 公 司 去 , 卻 自 知 不 是 從 明 星 大 學 畢 業 , 不 能 講 一 口 完 美 英 語 , 難 以 躋 身 其 中 。 以 學 歷 和 經 驗 , 看 似 有 很 多 選 擇 ; 但 選 擇 越 多 , 反 而 令 我 更 迷 惘 和 恐 懼 將 來 面 對 入 錯 行 的 自 責 。


再 想 深 一 層 , 朝 9 晚 8 在 office 的 生 活 , 到 底 是 甚 麼 回 事 ? 上 帝 創 造 地 球 , 給 予 人 類 生 命 的 時 候 , 有 沒 有 預 計 過 每 一 個 城 市 人 從 20 到 50 歲 每 年 365 天 之 中 的 300 天 , 有 10 個 小 時 置 身 於 石 屎 森 林 的 冷 氣 房 , 對 文 件 、 對 電 腦 , 沒 完 沒 了 的 開 會 、 覆 email 。 每 天 下 班 只 管 拖 疲 累 的 身 軀 , 踩 高 跟 鞋 去 吃 一 頓 好 的 晚 飯 來 獎 勵 自 己 , 以 shopping 來 減 壓 。 人 生 不 應 該 是 這 樣 吧 ? 可 是 當 你 身 邊 的 所 有 人 都 過 那 種 生 活 的 時 候 , 我 會 想 : 到 底 是 我 迷 失 了 , 還 是 他 們 迷 失 呢 ?

我 想 改 變 。 人 人 在 上 朝 9 晚 8 的 工 , 我 偏 要 跑 去 選 港 姐 。

其 實 最 想 做 生 意 , 可 是 長 一 張 娃 娃 臉 又 特 別 矮 小 的 我 , 在 沒 有 那 種 勇 氣 和 說 服 力 之 前 , 不 甘 過 平 凡 乏 味 的 生 活 , 就 這 樣 便 遞 了 港 姐 申 請 表 , 並 不 是 甚 麼 陪 朋 友 去 面 試 , 後 來 自 己 被 選 上 了 那 麼 老 土 。 覺 得 出 了 一 點 名 , 以 後 對 做 任 何 生 意 都 有 幫 助 , 又 或 者 入 了 行 以 後 , 會 當 一 輩 子 演 員 也 說 不 定 。 24 歲 女 , 怎 會 知 道 未 來 幾 十 年 的 路 會 怎 麼 走 , 但 至 少 踏 足 了 娛 樂 圈 後 肯 定 會 open more options , 有 更 多 路 會 開 放 給 自 己 走 , 百 利 而 只 有 幾 害 , 划 算 。


參 賽 一 場 遊 戲

選 美 期 間 , 看 盡 人 生 百 態 : 有 人 被 媒 體 捧 上 天 後 待 人 處 事 有 變 ; 有 人 為 躋 進 熱 門 門 檻 而 犧 牲 好 姐 妹 ; 有 人 自 信 心 從 高 處 掉 到 谷 底 ; 有 人 為 免 做 獨 孤 精 而 「 死 黐 」 人 ; 有 人 無 論 在 排 練 和 拍 攝 時 , 一 直 在 遊 魂 發 夢 狀 態 ; 有 許 多 人 用 無 比 意 志 , 減 掉 身 上 所 有 多 餘 的 脂 肪 ; 有 人 在 影 響 印 象 分 的 關 鍵 時 刻 , 選 擇 撒 謊 ; 有 人 由 始 至 終 當 是 一 場 遊 戲 , 樂 在 其 中 ; 有 人 卻 由 始 至 終 盤 算 一 分 一 毫 利 害 得 失 , 來 為 自 己 爭 取 后 冠 。

當 中 並 沒 有 甚 麼 暗 示 , 很 多 當 事 人 都 已 離 開 了 這 個 圈 子 。 其 實 這 些 都 是 競 爭 的 現 實 中 尋 常 不 過 的 事 罷 了 。 幸 好 我 參 選 的 那 屆 港 姐 大 多 數 佳 麗 都 沒 有 進 取 性 的 「 戰 意 」 , 相 處 也 尚 算 融 洽 。 太 富 戰 意 的 人 , 大 家 都 怕 了 , 所 以 她 們 惟 有 收 斂 一 些 去 融 合 。

一 晚 比 賽 過 後 , 像 做 了 一 場 很 長 的 夢 。 各 人 又 回 到 不 同 層 次 的 現 實 中 的 同 一 個 起 點 , 有 的 衝 刺 、 有 的 掙 扎 、 有 的 停 留 。 剩 下 的 是 值 得 留 戀 的 可 貴 回 憶 和 情 誼 。

最 後 在 這 個 圈 子 得 到 了 甚 麼 , 失 去 了 甚 麼 , it's still too early to say 。 我 能 肯 定 說 的 是 壯 闊 了 人 際 網 絡 , 還 有 在 薪 水 跟 以 前 差 不 多 的 條 件 下 , 我 多 了 很 多 空 間 去 做 運 動 , 投 資 在 自 己 的 健 康 之 中 , 看 書 、 欣 賞 藝 術 、 攝 影 , 和 最 重 要 的 ─ ─ 思 考 人 生 。 這 段 時 間 我 明 確 地 計 劃 了 未 來 8 年 的 路 , 對 工 作 、 愛 情 、 婚 姻 、 家 庭 的 抱 負 。 這 樣 一 來 , 我 想 當 初 決 定 make a change , 選 港 姐 是 對 極 了 , 並 不 是 short

撰 文 : 袁 彌 明
and

「 吹 咩 , 佢 真 係 贏


闊 面 港 姐 大 平 反

出 爐 港 姐 冠 軍 、 有 「 圓 面 黃 宇 詩 」 之 稱 的 張 嘉 兒 , 上 周 六 爆 冷 摘 得 后 冠 後 , 欠 缺 觀 眾 緣 的 她 短 短 一 周 已 引 來 劣 評 如 潮 , 更 被 指 是 歷 屆 港 姐 中 的 「 醜 女 極 品 」 , 無 論 網 上 甚 至 報 章 雜 誌 , 均 把 其 樣 貌 身 材 批 評 得 體 無 完 膚 。
一 向 敢 言 的 袁 彌 明 , 前 日 也 在 電 話 中 為 張 嘉 兒 辯 護 說 : 「 其 實 我 之 前 blog 貼 佢 係 冠 軍 人 馬 , 好 多 網 友 淨 係 睇 樣 同 身 材 , 我 審 美 係 會 睇 埋 邊 , 最 初 睇 佢 個 個 人 履 歷 , 知 道 佢 加 拿 大 返 , 識 英 文 已 經 對 佢 有 好 感 , 睇 佢 寫 文 字 仲 知 佢 係 有 內 涵 。 」 能 否 向 張 嘉 兒 提 供 一 些 應 對 方 法 ? 袁 彌 明 說 : 「 佢 唔 需 要 大 家 同 情 , 外 間 踩 佢 都 冇 用 , 吹 咩 , 佢 真 係 贏 喎 , 佢 呢 刻 只 要 有 自 信 , 唔 需 要 理 網 上 討 論 區 講 無 聊 。 」

28 則留言:

暗黑的卡夫卡 說...

I still think that "horror"/"honor" should go to the one whose last name is 莫...

匿名 說...

Ahhh

I want to read those articles but I really don't feel like paying & subscribing to Appledaily...


Ahh...

2005mhk18@gmail.com 說...

don't worry, i will upload them tomorrow.

匿名 說...

我想問呢,娛樂圈係唔係好雜,d人係唔係好衰?d明星係唔係真係要去飯局??

匿名 說...

good to see your article..in fact i admire your courage joining the pageant..i was once given the opportunity but i choose to work instead....

匿名 說...

算係"蘋果"介紹我嚟呢度...

睇完想講......係香港

做指住國皇無著衫o既小朋友...

做專同人講蛇吞象o既小王子...

係好難好辛苦~

你要加油~

匿名 說...

其實我本身都几like Erica不過發現你成日口出狂言~,令我覺得你無教養!!!(e.g對
Stephy 翆翆)


好心人

匿名 說...

點解你可以咁得閒成日update既

匿名 說...

erica , 你在蘋果撰寫的文章十分好看 !!! 我很喜歡妳敢言的性格呢 !!

2005mhk18@gmail.com 說...

I still think that "horror"/"honor" should go to the one whose last name is 莫?? what do you mean?

2005mhk18@gmail.com 說...

>>我想問呢,娛樂圈係唔係好雜,d人係唔係好衰?d明星係唔係真係要去飯局??

it's your own choice. no one could force you.

2005mhk18@gmail.com 說...

鴨子先生
thanks for your encouragement. i am not afraid to be one of them.

2005mhk18@gmail.com 說...

>>點解你可以咁得閒成日update既

allocation of time. readers, especially those who left comments are my motivation to allocate my time here.

匿名 說...

什麼算是口出狂言 很主觀之事
私自的Blog發表私自的見解有何不妥
要寫出來是為了討好大家 我想你是去錯地地方了

匿名 說...

而且stephy 翠翠的事 erica已解釋 你相信嗎?
不過我對stephy哪事之後的道歉之事反而覺得多此一舉 不過我相信這是個遊戲規則

匿名 說...

Erica - transition for Kafka: "The most horrible Miss HK" should go to....the Miss HK with that last name (莫) instead of the Miss HK this year.

That's his "IMHO", whether you want to publish this on your blog or not would be another story - you know how "popular your blog is and we don't want someone else put words on your mouth :) Cheers.

匿名 說...

明blog你係咪定期响蘋果登架?

匿名 說...

I think she's okay...not the prettiest ever but she's just fine. Why all the fuss?

People are too obsessed with anorexic-looking bodies....

匿名 說...

多謝你o既解答,其實我係stephy fans,之前對你都冇咩好感,但依家唔同曬lo,哈哈,i like read your blog`

匿名 說...

一, 在加拿大回來不等如英文好
二, 即使英文好, 中文亦未必好
三, 當年什麼原因去加國,移民 或讀不上中六 / 大學 ?
四, 內涵是重要的, 說得對, 不過那是選美呀..有內涵的人大有人在 (雖然, 我不覺她醜樣, 只是香港乃一個病態社會)
五,其實如果...真係靚...一早俾人發掘左啦, 洗鬼去選美咩.... (當然, 你都要有運, 睇 Twins 就知啦)
六, 認同你, 想做生意, 有些人認識是好事, 加上你都幾靚又有家底, 策略正確

匿名 說...

blog係個人主意發現平台,我好享受你為大家分享事情及內心說話,謝....///// Lo

匿名 說...

選美就係選美,咩叫識英文已經對佢有好感!?
美同核凸係有個客觀標準, 無, 就係你諗得太天真,一廂情願

匿名 說...

不過都要補充一句:
你都係搵食啫

Unknown 說...

雖 然 不 大 看 選 美 , 但 覺 得 張 嘉 兒 也 並 非 太 難 看 ... 康 港 傳 媒 基 本 上 就 是 LMF 的 歌 : 陷 家 拎 !


你 報 導 日 日 淨 係 亂 咁 報 導
失 實 既 手 法 誇 張 既 內 容
血 肉 模 糊 分 開 幾 節 放 響 頭 版 當 砌 圖
藉 口 話 求 事 實 其 實 個 個 爭 銷 路
有 事 你 地 無 晒 立 場 唔 識 公 正 報 導
又 話 風 水 唔 好 又 話 鬼 鍊 咁 嘈


今 時 今 日 即 使 是 港 聞 版 也 是 總 滿 口 語 , 兼 有 奇 怪 評 論 -- 基 本 上 除 了 『 社 論 』 外 新 聞 應 該 是 將 事 實 以 敘 事 式 寫 作 忠 實 還 原 , 不 是 嗎 ?

原 來 在 2007 年 香 港 真 的 不 是 !!

匿名 說...

Haven't you guys got what Ms Yuen really mean by choy-mier, and her comment about 'internal'?

匿名 說...

I totally agreed with what you said. The situation is just what you described we are working in PCCW.

However, as a matter of fact, many TTW colleagues said that you were ok at work. I saw your photos you took with the colleagues in your last working day; your smile makes me feel comfortable. You smiling are beautiful. I really mean it.

2005mhk18@gmail.com 說...

ex-colleague:
i was fine with day-to-day work at ttw (or lck!) But i realized i had no where for placement after BA program when she left the company in such a shocking and sudden way. plus, i really don't have the PR talent in working for big company.

匿名 說...

Erica,

點解有啲人上唔到大學,又要妒忌人?我未上到大學之前,我都唔會咁樣啦~~~~~~;)
(請看12:10 AM, July 29, 2007的post)

Daniel.