2007年7月20日

Posted by Picasa


2003 年去淺水灣曬太陽睡著的時候被人拍醒照的﹐矇矇朧朧間變了封面﹐都幾神奇。
長頭髮的我總像乞丐。。。

11 則留言:

lasallejai 說...

You think you look like a beggar when wearing long hair?? I have to diagree!

your ex-colleague 說...

唔係呀~好靚吓喎!

James Blunt 說...

You`re beautiful,you`re beautiful is true!!!!!!!!!!!!!!!!!!

說...

wow! this is stunning beauty.

Erica 說...

um...多謝...
其實我很怕被人誇﹐會覺得渾身不自在﹐不知如何反應。

阿品 說...

沒有化妝的你較青春可人.
p.s. 本雜誌有免費model做封面.

ll 說...

邊有咁大隻乞兒隨街跳!

匿名 說...

you were absolutely gorgeous!!!

莫太 說...

真的很青春可人!
香港人一見三點式就大驚小怪,我認為妳的文章更大膽,無記容不下妳意料中事,但也注定了你要走一條艱辛的路。
妳才稱的上美貌與智慧並重的港姐典範!我撐妳撐到底!
By the way 妳有經理人嗎?我指離開TVB後。

匿名 說...

Holy cow... you are hot.

匿名 說...

you are prettier without heavy make-up. You are rock, girl!