2008年3月28日

明 刀 明 槍: 真 「 偽 」 人 和 真 小 人

上 周 鄰 居 由 Vinci 王 換 上 貽 興 王 , 一 個 唔 該 和 我 上 星 期 想 好 、 今 個 星 期 要 寫 的 題 目 撞 到 應 一 應 , 都 是 涉 及 人 性 真 偽 的 題 。

有 朋 友 以 偽 君 子 和 真 小 人 來 形 容 港 姐 和 亞 姐 。 他 說 候 選 亞 姐 未 必 智 慧 與 美 貌 並 重 , 很 多 更 是 學 歷 低 、 有 鄉 音 。 但 她 們 勝 在 坦 蕩 蕩 , 泳 裝 環 節 擺 明 車 馬 晒 身 材 , 答 問 題 管 它 是 「 陰 謀 」 還 是 「 陰 毛 」 , 照 講 可 也 , 娛 樂 性 極 豐 富 。 觀 眾 角 度 來 說 , 總 比 一 群 同 樣 是 穿 泳 衣 答 問 題 、 但 個 個 都 在 扮 淑 女 、 扮 有 智 慧 的 好 看 。 都 有 道 理 , 港 姐 每 年 選 出 疑 似 賢 慧 的 女 子 來 代 表 香 港 , 到 頭 來 還 是 被 人 踢 爆 食 煙 、 粗 魯 、 整 容 、 隆 胸 、 英 語 欠 佳 , 集 體 虛 偽 的 沉 悶 決 賽 收 視 一 蹶 不 振 不 無 原 因 。

當 今 傳 媒 生 態 已 發 展 成 絕 對 剝 削 公 眾 人 物 私 隱 的 監 察 機 構 , 一 發 不 可 收 拾 。 真 真 切 切 地 體 現 了 從 東 漢 說 起 的 「 若 要 人 不 知 , 除 非 己 莫 為 」 。 天 知 、 地 知 、 你 知 、 我 知 的 事 情 , 傳 媒 早 晚 也 會 知 。 名 人 藝 人 投 訴 不 了 人 人 有 手 機 , 人 人 都 是 狗 仔 隊 這 事 實 , 還 有 真 正 狗 仔 隊 的 偵 探 式 刮 料 法 子 , 只 有 默 默 承 受 大 勢 。 Welcome to reality , 請 各 位 名 人 明 星 安 守 本 分 , 享 受 這 個 刺 激 踢 爆 旅 程 。 警 告 : 寧 為 真 小 人 , 莫 作 偽 君 子 。 可 以 的 話 不 要 假 , 假 完 不 幸 被 踢 爆 不 要 怕 ( 例 : 某 處 長 躲 在 艷 女 身 後 ) 、 不 要 死 撐 及 拉 人 落 水 ( 例 : 「 犯 了 男 人 都 會 犯 的 過 失 」 、 「 這 是 香 港 人 的 悲 哀 」 ) , 不 要 九 唔 搭 八 ( 舉 到 悶 的 例 : 「 好 傻 好 天 真 」 ) 。 一 定 要 認 , 認 的 是 錯 , 錯 在 以 形 象 欺 騙 觀 眾 , 實 屬 心 靈 行 騙 。


到 現 時 還 在 扮 年 輕 玉 女 和 陽 光 男 孩 的 , 麻 煩 盡 力 扮 到 底 , 因 為 你 們 是 香 港 「 集 體 平 庸 主 義 」 下 的 成 功 典 範 。 原 來 平 庸 、 歌 舞 演 藝 不 精 的 , 單 靠 純 情 形 象 , 都 可 以 躍 身 為 大 明 星 。 純 情 形 象 幾 乎 是 年 輕 人 氣 偶 像 的 唯 一 資 產 。 ( 例 證 : 記 不 記 得 陳 冠 希 由 陽 光 男 孩 轉 型 做 一 個 忠 於 自 己 的 rap 友 時 蒸 發 了 幾 多 個 fans ? ) 扮 玉 女 的 若 然 被 人 踢 爆 , 一 夜 之 間 不 單 讓 無 知 兼 心 靈 脆 弱 fans 們 幻 想 破 滅 , 還 引 證 「 集 體 平 庸 主 義 」 的 失 敗 , 犯 的 不 止 是 心 靈 行 騙 , 殺 傷 力 足 以 影 響 一 代 人 。

偽 君 子 有 代 價 , 真 小 人 也 當 然 有 犧 牲 。 前 紐 約 州 長 斯 皮 策 , 被 踢 爆 一 單 嫖 妓 醜 聞 下 臺 , 新 任 紐 約 州 長 為 免 重 蹈 覆 轍 , 上 任 事 先 張 揚 自 己 曾 經 有 過 婚 外 情 , 都 好 機 靈 , 但 你 又 有 無 向 廣 大 市 民 自 爆 醜 聞 的 guts ?

天 天 被 經 理 人 提 醒 要 乖 、 不 要 拍 拖 的 「 偽 人 」 , 在 這 個 藏 不 住 秘 密 也 容 不 下 虛 偽 的 年 代 , 唔 該 一 係 的 起 心 肝 扮 到 底 , 有 guts 的 就 學 州 長 般 自 爆 , 免 卻 後 顧 之 憂 , 扮 到 一 半 被 人 踢 爆 的 , 唔 該 乖 乖 地 認 衰 , 相 信 這 個 世 界 沒 有 人 被 騙 後 不 想 聽 到 一 句 道 歉 。

17 則留言:

匿名 說...

好心唔好下下批評人啦
每個人虛偽都有自己的目的
佢心入面諗咩你根本唔清楚
你覺唔覺得自己講的野太片面?
你本身都係o係娛圈打滾的人
尊重下人好冇

匿名 說...

彌明 :

個blog新款式好美,新耳目看得舒服,和妳一樣有美麗氣質啊.

~~~~~~~~~ :)


Daniel

安諾勿斯 說...

港姐與亞姐o既target customer都唔同,當然係用唔同o既方法sell啦,一個係公子哥兒o既選女場,一個係弱勢電視台爭取丁點收視o既gimmick。

都係o個句,天唔天真同埋傻唔傻,都係市場主導。

匿名 說...

純粹讚一下blog外觀的更新
比前美多了
by AKIRA

匿名 說...

彌明:

有否聽今晚港2的超男女關係?對人何以虛偽會給各位一些啟發~~~~~~:)

Daniel.

匿名 說...

會有咩目的? 咪又係為搵大錢虛偽~ 呢啲人本身都面皮厚啦, 講乜所謂「尊重」? 批評得痛快 XD

匿名 說...

>總 比 一 群 同 樣 是 穿 泳 衣 答 問 題 、 但 個 個 都 在 扮 淑 女 、 扮 有 智 慧 的 好 看 。

你自已係咋, 咪拉人落人...

>都 有 道 理 , 港 姐 每 年 選 出 疑 似 賢 慧 的 女 子 來 代 表 香 港 , 到 頭 來 還 是 被 人 踢 爆 食 煙 、 粗 魯 整 容 、 隆 胸 、 英 語 欠 佳 , 集 體 虛 偽 的 沉 悶 決 賽 收 視 一 蹶 不 振 不 無 原 因 。

乜有港姐講粗口咩?你有種咪up人地個名出黎囉
仲有粗魯, 有邊個港姐粗魯?
整容, 隆空, 你估咋話, 你又知人地整容?你覆疹時撞到佢?
英語欠佳, 又邊個呢?又無guts講...

匿名 說...

袁彌明不是港姐出身嗎?

贏不到是酸的!

虛偽的是袁彌明!

飲水要思源!

不負責任!

虛偽的是袁彌明!

匿名 說...

「鄰 居 由 Vinci 王 換 上 貽 興 王」...同人性真偽有關? e....vinci王定貽興王做左d咩令係咁有體驗,唔好咁隱悔啦,爆多d料。

至於今次lee篇,文筆幾好,但係內容...都係o個d...同埋唔係全部認同。有d pt幾無理tim...人人都係記者gei時候就代表我地真係有權知晒佢地gei底蘊私隱嗎?真的有必要在觀眾面前裸露晒?根本世上冇咩人係唔虛偽,係扮咁有點...?關大家事嗎?

不過你不嬲都係唯恐天下不亂ga la...希望你唔好有人被人踢爆醜聞。你咁有guts...自爆lor...同埋以防你日後有裸照流出,你點解唔自爆下自己個身軀偏定案呀? 像daniel般的宅男會好想睇。

不過,文筆的確唔錯,而且「 這 是 香 港 人 的 悲 哀 」lee句point out得好好,關我地香港人咩事?我唔想佢地代表香港人。

匿名 說...

我真係好唔明點解「偽人」假是有問題呢?他們的職業與其性格有何相關係?
比如出來做事,在一間正常不過的會計師行做,他們是專業,但同樣地可以好假對對個客扮服務周到和隨傳隨到,但一個屈尾十就背後鬧人祖宗做咩做埋d咁既爛deal,仲要在sen man面前恭維,但背後話佢咩都唔識但仍當佢係你mentor。這些情形,在商業社會當中比比皆是。
現在「偽人」的職業其實和其他行業都係冇分別,就係賣假,難道大家會真心真意對大家嗎?我相信「偽人」是會有真心的一面,但絕對不需要向公眾做出其真心面。
演藝人的職責只是娛樂大家,正如accountant負責做audit咁解,有其本身職能所在,只是分別在於有人要在放大鏡傳媒上生活而已。
真小人又好,偽君子都好,大家都是混飯吃,如果想把自己的真實面呈現比大家,唔好意思,觀眾真的不需要,因為娛樂產業的目的就是讓人民有個心理投射作為一種娛樂及變相自我歡愉心態。如果要真實,實在不需要向「偽人」討教。周遭人都可以罷。

反之如果期望「偽人」要真的話,其實才是一種愚昧心態,真係好navie下。

我相信你的blog原本有不少用一些極度惡劣的言詞來鬧你,但所以你要過濾,這也是正常,你始終是一個「偽人」。

如果這樣寫,你心又怎樣想呢?

其實又係我這個無名者,只是一種建議。但我相信寫這麼長,你也未必會認同,或者會明我意思。

匿名 說...

ling,

你要人尊重你,你先要學會懂得怎樣去尊重別人,以真誠態度總好過以虛偽不誠去對待人,騙得一時唔騙得一世,俗話說:路遙知馬力,日久見人心,永遠說得都是對的,紙係永遠包唔住火,這個是定律,虛偽就是虛偽,誠實就是誠實,冇得辯駁,冇人會喜歡或尊重不誠實的人,包括虛偽的人在內,反之亦然,做人最緊要懂分別是非黑白啊!

匿名 說...

誠實人說的對,世界上很多人美其名為生活埋沒良心,很難叫他們誠實,這等于叫他們否定自己,各有各的地獄修練。
香港地很多人喜歡罵街?!

匿名 說...

除了上帝與耶穌外,每一個人也有犯錯的機會。

在不同的工作崗位與場合,每一個人也會戴上適合自己生存環境的臉譜。在義大利一年一度的狂歡節,每位來賓均要戴上形形式式的臉譜,而這些臉譜只是角色扮演取悅別人的道具而已。

有一天,當妳不幸成為某本娛樂雜誌的封面主角時,也許妳再不會說出這些涼薄的說話,而社會各界更需要一顆包容別人過失的胸襟,不要讓事件的女主角受到更多不必要的痛苦與批評。

阪本龍一

匿名 說...

廿零歲女學人講真假...
又係啲幼稚到不堪既二元論...
你偶像黎智英登你啲私人床照你都可以對佢咁欣賞, 咁你話你係個人又可以有幾真呢?

匿名 說...

"廿零歲女學人講真假...
又係啲幼稚到不堪既二元論...
你偶像黎智英登你啲私人床照你都可以對佢咁欣賞, 咁你話你係個人又可以有幾真呢?"

From my experience, 20+ years old HK girls have the maturity and mentality of 12 years old Non-HK women. This is mainly due to over protective parents and close-mindedness of he HK education system. Worst of all, they don’t realize this and continue to open their big mouths thinking they are smart only to made complete fools out of themselves.

Erica Yuen is a good example.

匿名 說...

呢篇嘢好[YES!]呀,我入黎呢度真係覺得後生咗好多:)

匿名 說...

你寫的雖然殘忍, 但都很真實.
很喜歡你這種一針見血, 喜笑怒罵的寫作手法. 請繼續努力, 支持你!