2007年12月20日

塞車

臨近圣誕,銅鑼灣一帶的交通由朝塞到晚,整條告士打道同樣是朝八晚十two way都塞,害我車都不想開,人也不愿離開銅鑼灣(家所在),但有時晚上總得約朋友到中環、金鐘吃飯。上次從我家到金鐘竟花了四十分鐘,$70! 還好帶了一本小書在身,才不至于在車上悶死。那些過海的飯局飲宴,千萬別預我!從 park lane 塞到紅隧口要45分鐘。除非是非去不可的婚宴,我會把化妝品都帶到車上,一邊塞一邊化,踩住break搽mascara,即使畫eyeline甚至粘假睫毛,一樣無難度。

話說回來,今年經濟好,尤其從年中開始,叫的士比以前難得多,周末銅鑼灣的士站全面排長龍。不過我這個銅鑼灣精,當然知道在哪些非的士站位置“折”最有利,不過人多還是要用搶的,唉。

地鐵是我最討厭的交通工具,上上落落N層,行到頭暈都未到月臺,搭不夠兩個站就要鑚出地面,沿途沒有好風景,兼且要忍受令人耳聾的BiBi廣播。車程雖然快,但也抵消不了踩著有跟鞋走這么多路的痛苦。最近的地面交通情況壞,無可奈何下我會在下班時間搭地鐵過海吃飯,為了不遲到。有一次我真的“被人逼到哭”,不是我懦弱,而是我的腳沒有動的情況下,被人推到車廂人群里那一刻,我覺得好像被人侵犯一樣,有種身不由己的無奈和委屈,抵受不了,于是眼淚也不由地擠出來了。

星期六家家戶戶都做冬。我七點要從上環回到銅鑼灣,吃完飯后從銅鑼灣出發到中環,我想地鐵是唯一的交通方案。唯有希望那天不會再被人逼到哭吧。

14 則留言:

匿名 說...

彌明:

不要在車上搽mascara,畫eyeline甚至粘假睫毛呀,會整親妳對靚靚雙眼呢:P

Daniel.

匿名 說...

Erica,

我也是銅鑼灣地膽,其實有時我都唔係好明,銅鑼灣至中上環的交通擠塞到了什麼時候才會改善下來?因為問題已是根深柢固,多年來都無有效方法改善疏導交通問題,我也是身受其害的過來人,試過有一次我從上環放工乘巴士回銅鑼灣,竟然用了我差不多一個小時四十五分鐘,
在途中睡了一會再起來,但還是未到站,座到我有點兒頭暈

以我的經驗所得知,下班時間6:00-8:00p.m.
坐巴士由中上環到銅鑼灣最少起碼要用上約40-45分鐘(正常有少許塞車)無論行告士打道,軒尼詩道或皇后大道東(好不明白莊士敦道長年人車稀少)如果你唔嚴cheap的話,乘電車可能會係good choice!如果你要快,我建議你都係逼MTR罷了,真係想不出有什麼方法幫了!

匿名 說...

彌明:

不想再在地鐵被人逼到哭?可找妳哥哥,或者一個bf會更好,嘻~~~~~~:P

Daniel.

匿名 說...

沒有人會和你搶的士吧 (at least 男人)...

匿名 說...

沒人(at least 男人)會和你搶的士吧! 咁冇風度.

匿名 說...

正一大小姐
地鐵被人逼到哭
真係攪笑
唔想塞車
坐直升機lol
你大把錢

leonablogspot 說...

Erica,
你真是個幸運女。
你可知道在銀行區,有多少和你年紀差不多的少女,每一天都踏著高跟鞋,逼地鐵上班,每一天都承受那種被人逼到哭的委屈?
Every single day.
一天兩次啊。

而她們的化粧,需得在眾目睽睽下進行…

It's unbearable, isn't it?

匿名 說...

嘻~~~~~~:P

Your dearest stalker

匿名 說...

彌明,handsome,

近來有人寫你們想的問題噃~~~~~~:}

http://plastichk.blogspot.com/

匿名 說...

Leona,

妳都過來坐陣噃,good job~~~~~~!:)

我讀中學果陣反而係逼巴士,我朋友要落車時叫滾水都無人理,結果我叫漒水,成車人聲都唔敢聲俾我地落車,真悲哀!香港人一直都無公德心,無變過,唉~~~~~~:(

彌明呀,妳要習慣香港的生活噃~~~~~~:)

Daniel.

匿名 說...

痴漢係咪每個鐘check哩度一次架?
個個post都好似裝頭炷香咁

匿名 說...

正一大小姐

I agree.

匿名 說...

我都係勁憎搭地鐵,尤其人逼既時候,d人好多都冇manner可言,同埋呢d人逼係一個車廂,覺得好委屈。

我一睇到你呢篇blog,就知道一定會有人話你大小姐。我亦覺得你的確好大小姐,不過我都係。一d平時逼慣或比較捱得既人,一定會覺得搭地鐵都覺委屈既人好不可一世,但感覺,係冇得呃自己。

除非對方係我相熟又不介意的人,我都唔會將呢d真感覺講出黎,一來費是hurt到人,二來咁同人講野真係好冇禮貌,不過你係自己個blog度抒發感受又係另一回事,接受得到被人鬧呢個代價就冇問題。

匿名 說...

呢d有錢女...睇完篇野真係覺得好好笑,搭mtr被人逼到喊?!難為打工仔朝朝都要同人迫,尤其係女仔
仲有,既然家住銅鑼灣,連去金鐘都要駕車,想制造更多空氣污染嗎?