2010年5月28日

低智政改宣傳片by李碧華


超正....!!!
________________________________________________________________________
雖然港人對國共謀戰題材冷淡,但《潛伏》一劇情智兼備,編導演精采,值得一煲─誰知政府也東施效顰「潛伏」一番。我說的是那莫名其妙的政改方案廣告。「原地踏步」已自打嘴巴,「阿媽整裙」更天真爛漫。但何以有「潛伏」 feel?因為充滿神秘、懸疑、危機、爾虞我詐,不到最後一刻不知真相。
孖辮學生妹畢業派對在即,不去買衫裝身,反而看中人家款式,是否抄襲暗場交代,不過扮成自己設計,你睇,幾靚!一開始靠情報試探阿媽,不知她會否完成任務?
兩母女連簡單的溝通也沒有,互相窺視各懷鬼胎。擔心阿媽太忙要加班,究竟是否趕得及?一瞧,那「神秘」圖樣擱在一邊沒動手啊。
─明天已經是畢業派對大日子了,凶險之至,阿媽冇裙交,就無法畢業了!
好懸!阿媽不動聲色「竟然」不必量度毋須試身便以高超手藝強做一件貼身晚裝裙,而阿妹又盲目信任,完全不問情由不求甚解,為「夢想成真」欣喜。
吓?潛伏的阿媽,在緊張關頭,硬塞你一條裙,你穿也得穿不穿也得穿,冇得揀。強顏接受去派對吧。這是政府芸芸低智宣傳片中代表作。 

8 則留言:

astrar 說...

一樣咁正...!!!
2010-5-22 頭條新聞 : 鬥噏小新──政改廣告
http://www.youtube.com/watch?v=tpMmGdvxl-w

匿名 說...

When will the Party Time, show time and the world cup time !!!

陳大文部落 說...

點解一定要係「阿媽幫阿女整條裙」,而唔可以「阿媽幫阿仔整條褲」呢?

或者「老豆幫阿女扎辮」得唔得呢...?

又或者「冚家一齊幫阿妹整套衫」有無得諗呢?


呢個題目真係好學術的....

匿名 說...

A Little Bit Crazy !

匿名 說...

知多知少難知足


:)

匿名 說...

This is HK ma, the groverment is never smart.

匿名 說...

你好呀,,袁小姐,,
我不嬲都有睇你拍的video!你的blog
我覺得你超正!!好敢言的一個女性!
我有自己一個個人的身體小問題,希望你可以幫我!!我又5知點可以話你知,,所以係到留言,,希望你可以睇到and答我啦!
就係我的腋下好黑,,我唔知點好,,我有買過d去角質的姐喱,,但都冇用!,我好想好想著背心,,但就係因為咁5敢著背心!!希望你可以幫我啦!!

2005mhk18@gmail.com 說...

去做laser啦,脫毛兼美白.
可以填這張referral form,會有discount:
http://www.drreborn.com/erica_referral/erica_referral.html