2010年5月19日

記者blog上攞舊聞當新聞

上星期剛剛影完新書封面, 又累又餓.

FACE記者打來,問我期指既事.

我話: "blog度咪講曬lor,仲有mut野問?自己去blog看!"

她又好不客氣地一直問, 我說:"你有無聽到我頭先講mut野? 個 blog度有曬,自己去blog搵!"

她又再次繼續問,好似聾咁, 我又再說: "其實我blog上面寫過,都唔系新料啦! 你地唔好搞大當新聞出. 有時d野, 我向blog度講完, 都唔想media pick up. 講完就講完啦."
真系吸線咁滯.


然後出來的標題:
"曾經狂寸葉翠翠扮股神嘅袁彌明,最近被網民踢爆佢揸住 6張蝕緊嘅期指。 FBI即刻打畀袁彌明問佢係咪蝕大錢,點知一向敢言嘅佢竟然求 FBI:「可唔可以唔好做大佢(報道)?」吓,莫非真係失手?"
____________________________________________________________________


其實我上星期已經接受過東方新地的電話訪問, 都系講期指的事,人地星期一已經出埋街. 報導和我提供的內容一樣**, 重幫我出下mimingmart的logo同相. 呢d記者咪識做lor.


分別是, 人家有禮貌地打來問,態度無惡意, 我就會乖乖答. 大家合作d, 做野姐.
如果打來語氣好似審犯咁, 我講mut又好似聽唔倒咁, 明知唔荒會寫得好,咁我做mut要睬? 


有時某些記者打來,又真系好無謂.  問我在大娛樂家講過mut野.
喂你自己聽番啦, 問我? 無聽過咪唔好pick up做news lor....
講完就講完, 根本就是舊聞.


唉, 記者打來問野, 我唔合作就會比人寫衰, 就算合作都唔代表會寫好. 
咁如果系你, 你合唔合作呢? 




_________________________________________________________________
**東方新地報導

袁彌明幾十萬濕濕碎
貴為經濟學系學士,又在blog上詳列每日投資交易賺蝕及心得的
袁彌明,儼如投資專家,不過主力炒期指的她今次亦老貓燒鬚,損失近30萬,難得受訪時仍一介專家口脗﹕「依家係牛市,大型調整期,其實上年已經睇到,由萬一升到二萬三,太快喇。我主要買期指,買20,500點,買得唔算太差,我仲有買金同銀抗跌,做對沖,現在long緊期指囉,不過賬面都蝕2、30萬,冇嘢喎﹗ 期指最緊要有備用現金,我依家都有7位數,買賣只有40萬,交易唔係太多。」

7 則留言:

Richard 說...

靚女,妳好似係炒緊細期,重要唔係即月個隻!

2005mhk18@gmail.com 說...

正是,但是記者不會求真.

AC 說...

我好鍾意你呢種性格!^^

shizuoka2002 說...

彌明:

雖然,我相信人皆可以為堯舜......

妳現在會知道,點解有人一世都會係小人物 :)

Daniel.

匿名 說...

ERICA:

我都有留意開你啲 TRADE, 細期事小, 反之你張油係咪 CME 大油? 如果係就要睇實, 啲油有啲唔對路, 小心小心!

2005mhk18@gmail.com 說...

小期, 小道指, 小期油...放心~~

匿名 說...

熊市o黎緊, 小心小心.