2008年2月29日

袁 彌 明 曬 回 港 急 救



袁 彌 明 早 前 到 民 丹 島 曬 太 陽 , 卻 沒 做 足 防 曬 , 結 果 曬 了 鼻 子 。


袁 彌 明 日 前 與 女 性 友 人 到 新 加 坡 旅 行 度 假 , 並 順 道 乘 船 到 附 近 的 民 丹 島 享 受 陽 光 與 海 灘 , 她 還 穿 上 比 堅 尼 泳 裝 躺 在 幼 沙 上 大 曬 日 光 浴 , 由 於 沒 做 好 防 曬 準 備 , 所 以 她 的 鼻 子 等 位 置 有 點 曬 情 況 , 回 港 後 要 即 刻 到 美 容 院 做 保 濕 急 救 。


遇 風 季 掃 興


zoom

為 食 的 袁 彌 明 面 對 一 美 食 , 胃 口 大 開 。

最 初 袁 彌 明 為 離 開 香 港 寒 冷 的 天 氣 而 出 埠 , 可 是 抵 達 小 島 卻 遇 上 風 季 , 很 多 水 上 活 動 都 被 迫 取 消 , 她 日 前 在 電 話 中 說 : 「 我 好 鍾 意 玩 滑 浪 , 可 惜 太 大 風 , 冇 得 玩 , 有 掃 興 , 我 惟 有 去 做 按 摩 同 游 水 。 」 當 地 因 為 沿 海 的 關 係 , 海 產 既 新 鮮 又 便 宜 , 袁 彌 明 大 快 朵 頤 , 非 常 滿 足 。
採 訪 : 比 華 利

2 則留言:

匿名 說...

彌明:

都話妳一定會瘦番噃,仲有黎排個鼻痕都唔好攪佢噃,肯食多啲嘢就好啦~~~~~~:)

Daniel.

匿名 說...

Oh my gosh. You look so fat.