2008年2月8日

新年快樂 Every one!

祝各位心想事成,萬事如意,身體健康,順風順水。
有一個超長的網站訪問與大家分享:

CLICK: Sooff嘉賓專訪 > 袁彌明真情對話

8 則留言:

匿名 說...

彌明:

Happy Lunar New Year!

現正觀看中~~~~~~:)

Daniel.

匿名 說...

彌明:

其實所有行業都係有權力就有"貪污"的死結.好在妳身懷黃金,否則空有壯志就真係激死妳噃.妳依家都仲可以做具體事情,意圖改變情況~~~~~~:P

Daniel.

匿名 說...

哈哈哈,超正!

香港實在太少你這類敢言的人了。

繼續努力!

S

匿名 說...

恭喜發財,身體健康,合家平安.

匿名 說...

Erica,

You're definitely someone who is very well spoken and knows what she is talking about. But if you lose that I'm superior and I know-it-all attitude, you will be so much more likable.

匿名 說...

訪問幾好睇

希望你唔好介意,我心裡一直有兩個疑問﹕

當年你同男朋友的睡衣照,係咪你漏俾傳媒? 我一直諗唔通,呢些照片,會邊些人有...

還有那期壹週刊封面的沙灘泳裝照,係咪你同雜誌夾埋做故仔扮俾人偷影?

No offence. 老實講,我覺得你幾樣靚身材幾正架,哈... 不過希望你誠實作答喎

匿名 說...

你個訪問真係幾好睇,你講野幾好聽喎!!好流利既對答,開始鐘意你啦!!

會考中文作文拎F都有廿幾分咁勁,個個F有乜所謂呀!!

希望你可以快d解到約,拍多d戲啦!!

2005mhk18@gmail.com 說...

"But if you lose that I'm superior and I know-it-all attitude, you will be so much more likable."
---can't deny that myself. yes i will try to improve on those areas.

female:
答案很簡單。
只有夾的報導會保護我的同伴、當“時”人。
對藝人來說,夾新聞不是什麽回事,我可以告訴你形象多好多純的人都有跟傳媒夾過新聞。
但是我的原則是:不能傷害我身邊的人的情況下夾。
爲了一單半單無聊新聞而出賣、甚至失去所有朋友,值得嗎?