2008年2月1日

香 港 藝 人 形 象 低 落

學 者 : 反 映 網 絡 暴 力 嚴 重

【 本 報 訊 】 淫 照 風 暴 震 撼 中 港 台 , 網 民 由 初 時 對 相 片 半 信 半 疑 , 到 其 後 深 信 不 疑 , 甚 至 演 變 成 崇 拜 放 相 狂 徒 , 昨 日 網 民 幾 乎 一 面 倒 批 評 警 方 偏 袒 藝 人 , 行 動 「 無 理 」 。 有 學 者 形 容 事 件 除 反 映 網 絡 暴 力 問 題 嚴 重 外 , 亦 反 映 香 港 藝 人 在 市 民 心 目 中 地 位 低 落 。


網 民 責 警 方 袒 護 藝 人

自 多 張 淫 照 在 網 上 流 傳 以 來 , 極 少 網 民 同 情 捲 入 事 件 的 藝 人 , 反 而 有 網 民 將 發 放 淫 照 的 狂 徒 英 雄 化 , 形 容 其 行 為 是 「 制 裁 不 道 德 藝 人 」 , 甚 至 要 成 立 「 後 援 會 」 , 支 持 狂 徒 繼 續 發 放 淫 照 。 昨 日 警 方 拘 捕 一 名 疑 犯 後 , 網 民 又 猛 烈 批 評 警 方 行 動 無 理 , 有 人 說 : 「 捉 賊 又 唔 見 咁 叻 ! 」 內 地 網 民 則 嘲 笑 : 「 還 是 大 陸 好 , 言 論 比 香 港 自 由 。 我 以 前 怎 麼 就 沒 發 現 呢 ? 」
對 於 網 民 的 言 行 , 理 工 大 學 應 用 社 會 科 學 系 副 授 何 國 良 形 容 是 網 絡 暴 力 : 「 佢 睇 呢 相 , 同 埋 評 論 相 中 人 都 係 網 絡 暴 力 行 為 , 其 實 傷 害 緊 當 事 人 , 因 為 藝 人 私 生 活 照 片 同 市 民 知 情 權 無 關 。 」 他 指 出 , 淫 照 風 波 由 網 絡 世 界 爆 發 , 其 後 引 起 現 實 社 會 關 注 , 令 發 佈 淫 照 者 獲 得 網 民 支 持 。 他 又 稱 , 事 件 反 映 香 港 藝 人 形 象 低 落 , 得 不 到 港 人 尊 重 和 同 情 。

3 則留言:

陳大文部落 說...

亞何教授呢,我有時唔係好 get 到佢立場係點樣。

香港藝人形象問題,都有些關系,這要有關娛樂公司和藝人本身互相合作才行,藝人是否注重自己私生活,別人也難以控制,藝人要自發地才可保持正面形象。


不過,是否社會真的把發放者英雄化,這我就相當保留,有可能是警方處理事件有偏袒,所以有不少人以不滿警方而轉為吹捧發放者。


回說亞何教授,很奇怪,他認為網民看這些相片和評論相中人是網絡暴力行為。有無攪錯? 在公開的網絡上,貼得出來,有人談論,是意料之中,而網絡世界千奇百怪,有人嘲弄,有人反擊,很正常。


唔通要所謂網民一面倒為藝人平反才是正路?

又或者,網民一面倒支持發放者,又代表香港是原始世界? 是暴力?


咁既網絡暴力都頂唔順,咁死得啦。


網絡世界,真真假假光怪陸離既 。

匿名 說...

彌明:

首先,政府選擇執法而引起惡果,普通人認為政府偏袒公眾人物.再者,古代中國不容許戲子考科舉,所以已歸為賤民.

現今市民借此事,把怒氣投向政府為主,幸災樂禍為副.很多人會想,自己大學畢業都係供樓供餐死,你地班讀唔成書嘅戲子,買樓竟然一層又一層?今次你仲唔~~~~~?

Daniel.

Christina 說...

Yes I agree. The most frustrating thing is that the 'celebrities' in HK denied that they have ever taken the pics. Subsequently, the 'hacker' uploaded more pics just to show how 'two-face' the celebrities are.