2012年5月28日

藝人促發免費電視牌 鬧爆無綫 一台獨大

成報 
D07  |   城市脈搏
2012-05-28

藝人促發免費電視牌 鬧爆無綫 一台獨大
免費電視牌照事件一直係唔少人關心嘅焦點,經過逾兩年嘅漫長審核期,政府仍遲遲未能公布增發牌照結果,而一直對新增免費電視牌照無太大反對嘅無綫電視,前排亦突然高調反對,更聲言不排除以法律行動阻攔當局發牌。對呢一舉動,搞到唔少人都睇唔過眼。

好似噚日咁,袁彌明同陳志全(慢必)就走上旺角街頭,舉牌抗議,身體力行促請政府發放免費電視牌照。二人仲喪鬧無綫,恃住一台獨大封殺藝人,指無綫怕其廣告收入減少先反對發放免費電視牌照。

自稱係受害者

袁彌明就指自己係受害者,佢話:「我喺無綫工作嘅人工好低,未完約就逼我加簽,只係當時無其他電視台揀,去亞視又無發展先逼住簽,政府應該發放多個免費電視牌照,等藝人同觀眾都有得揀。」
袁彌明仲表示,無綫經常拍垃圾劇,之前嘅《天與地》雖然劇本唔錯,但場景好差;處境劇《誰家灶頭無煙火》仲拍到好似卡通片一樣,對白唔似係人講嘅。


沒有留言: