2008年6月13日

踢 毽?




李 蘢 怡 、 袁 彌 明 昨 日 於 尖 沙 嘴 出 席 「 新 地 花 毽 迎 北 京 奧 運 」 活 動 , 大 會 更 安 排 老 師 她 們 玩 花 毽 。 袁 彌 明 身 穿 背 心 短 裙 相 當 性 感 , 相 反 李 蘢 怡 的 打 扮 較 為 密 實 , 風 頭 被 袁 彌 明 搶 去 不 少 , 但 她 表 示 一 點 也 不 介 意 , 她 說 : 「 冇 乜 輸 唔 輸 , 大 家 形 象 都 唔 同 , 你 唔 好 話 我 鬥 啦 , 頭 先 我 後 台 都 有 傾 偈 , 我 都 有 問 佢 點 解 。 」 問 她 為 何 不 穿 露 背 裝 show 背 上 的 紋 身 時 , 她 說 : 「 今 日 踢 毽 唔 使 show 紋 身 。 」 成 咁 踢 毽 , 我 仲 叫 佢 小 心

踢 毽 賣 性 感

此 外 , 記 者 問 袁 彌 明 穿 得 性 感 踢 毽 會 否 不 方 便 ? 她 說 : 「 唔 會 ! 套 衫 係 大 會 安 排 畀 我 , 上 面 個 金 色 泳 衣 bra top , 下 身 有 打 底 褲 , 所 以 好 安 全 唔 會 走 光 。 」 袁 彌 明 近 日 積 極 減 肥 , 她 說 : 「 我 希 望 可 以 再 減 多 4 磅 , 等 上 鏡 可 以 好 睇 。 」 她 近 日 忙 於 網 上 電 台 主 持 節 目 及 準 備 出 書 , 感 到 有 壓 力 故 令 她 經 常 失 眠 。

沒有留言: