2008年3月26日

網民的惡搞

轉載自蘋果日報高登。


有時真的不得不佩服網民的惡搞,實在太到位。
你可以話我衰或者幼稚,雖然我尊重杏兒,但不得不承認這幾張圖讓我乾笑了10分鐘,整天想起它們都忍不住笑,連臨睡也要多看幾眼,多笑幾回,笑到眼水也出來。


但我想提出的point is,你們花了這么多時間和effort惡搞,應該也動動腦筋怎么把你們的creativity變成有回報的工具,web 2.0,絕對有空間有地盤to make it into a business. 為人帶來歡笑的生意也挺有意思的,不是嗎?


10 則留言:

Christina 說...

I like the one how they stuffed the 'socks' into her mouth hahahaa !!! Actually, I think HK people are really creative and have great sense of humor !

匿名 說...

彌明:

互聯網=無遠弗屆及夢想可成真,但如何做及成功與否就各有造化:)

Daniel.

匿名 說...

網民真係創意無限!我成日都對住部電腦乾笑。

不過今次杏兒都有d俾tvb累gei...成人排d喊苦喊fut...又阻住人地辦大事gei討厭角色。唔係佢演技其實幾好。

Ada 說...

我同d同事睇完都笑到眼淚水都標晒! HAHA

匿名 說...

「囧」字真人演示版呀,夠經典!

匿名 說...

唔該搵人Send俾杏兒姊望望,叫佢改善一下表情,唔好咁誇張喔!

匿名 說...

唉,佢把聲真係好難頂,尤其係畫頭:
"我鐘意0既人係你呀!!我要嫁0既人係你呀",你咪你囉,個你字講到咁強調,勁造作.洗唔洗咁誇??差在未講到變"奶"音!劇情要喊苦喊忽我唔怪佢,但真係唔該佢改下講對白d音啦~

匿名 說...

希望繼續在電視見到妳!

匿名 說...

杏兒哭的時候面容扭曲,樣子很可怕...也許這樣的表情才能擠出多點淚水

匿名 說...

u are so fat!!!

lucky didnt win MHK 2005