2007年7月11日


studying this...












reading this comic-like book. quite interesting!

1 則留言:

匿名 說...

你好喔 ~看完報紙介紹你呢個Blog , 前來一看, 我叫小堅 , 半年前還有做娛樂直播的PA 呢... 不過全部是夜間期,所以直播節目時間你不會見到我呢...因為我正在努力找料for 第二日的直播節目喔~ 那時我還跟緊福哥和亞雯導演呢 , 佢地就可以輪住做日同夜間,但我就長註夜間... 直到淩晨一兩點.. 想起都... 嗚...

我看過有關你的報導,放心,總明的觀眾和讀者不會相信呢D 負面新聞的,我會支持你呢! 努力喔~